حال و روز دختر 9 ساله زنجانی بعداز تجاوز معلم مدرسه اش

حال و روز دختر 9 ساله زنجانی بعداز تجاوز معلم مدرسه اش

حال و روز دختر 9 ساله زنجانی بعد از تجاوز معلم مدرسه اش همانند بلایی دردناک به جان این دختر بچه افتاده است. به گزارش فراناز در تاریخ 16 اردیبهشت ماه خبری تکان‌دهنده از یک روزنامه محلی در زنجان پرده از تعرض به یک دانش‌آموز دختر 9 ساله در روستای قره‌محمد شهرستان خدابنده از سوی معلمش بر‌داشت.

 

مادر ندا گفت: هر هفته دکتر روانکاو دخترم را ویزیت می‌کند اما هنوز وضعیت روحی ندا مناسب نیست زیرا به دلیل ناراحتی روحی و عصبی مدام سوزن وچوب به دهان و دندانش فرو می‌کند. دکتر پیشنهاد داده که برای تسریع در بهبودی ندا محیط را عوض کنیم اما پولی برای نقل مکان به شهر و مکان دیگری را نداریم.

 

مادر ندا در مورد آخرین وضعیت ندا اظهار کرد: حال ندا هنوز خوب نیست و به خاطر ناراحتی عصبی انقدر چوب کبریت و سوزن در دندانش فرو می کرد که دندان هاش خراب شد و این هفته دو دندانش را کشیدیم همچنین هر هفته چهارشنبه دکتر روانکاو، ندا را ویزیت می‌کند.

 

وی افزود: از روز وقوع حادثه درس و مدرسه ندا تعطیل شده است و در امتحانات پایان سال هم شرکت نکرد نمی‌دانم که چطور باید این‌ها را جبران کند. فقط از خدا آینده و بهبودی دخترم را می‌خواهم.

 

مادر ندا به پیشنهاد دکتر روانپزشک اشاره کرد و گفت: دکتر گفته باید برای آرامش و بهتر شدن حال روحی ندا محیط زندگی‌مان را عوض کنیم اما ما پولی برای جابهجایی و نقل مکان به شهر دیگری را نداریم. تا قبل از این ماجرا زندگی ما آرام و بدون دردسر و مشکل بود اما الان 4 ماهه که فلج شدیم.من قالیبافی می‌کردم اما وقتی این اتفاق افتاد چون بافت قالیها نیمه کار ماند صاحب کارم تمام فرش‌ها را برد و گفت دیگر با این وضعیت روحی نمی‌‌توانی قالی‌ها را به پایان برسانی.

 

16 اردیبهشت خبری تکان‌دهنده از یک روزنامه محلی در زنجان پرده از تعرض به یک دانش‌آموز دختر 9 ساله در روستای قره‌محمد شهرستان خدابنده از سوی معلمش بر‌داشت. در آخرین خبر اعلام شد که دادگاه آزار و اذیت معلم را تعرض تشخیص نداده و تنها حکمی که پس از شکایت دوباره و دادگاهی شدن متهم ابلاغ شده، اتهام ارتباط نامشروع عنوان شده است،بنابراین از آنجا که تجاوز به اثبات نرسید، اتهام زنای معلم زنجانی رد شد و حالا او متهم است به رابطه نامشروع و با قرار وثیقه آزاد است.

جدیدترین مطالب سایت