آیا بستن پلاستیک و نایلون در لاغری موثر است؟

آیا بستن پلاستیک و نایلون در لاغری موثر است؟

آیا لاغری شکم با بستن نایلون موثر است؟

خیلی از افراد برای لاغر شدن دست به هر کاری میزنند اما…بسته بندی بدن با نایلون برای کاهش چربی یا وزن،سم زدایی، حذف سلولیت و آرامش بدن در بازار عرضه میشود و میتوان آن را از مارکت ها تهیه کرد با این حال،تغییرات گذراییی که لوازم آرایشی و زیبایی در بدن می گذارند، نمیتوانند به عنوان چربی سوز ارائه شوند.

 

بستن شکم با نایلون، همچنین میتواند با نشستن در سونا،برای ریلکس کردن نیز تاثیر گذار و امن تر باشد البته برای کسانی که مشکلات بیماری و پزشکی ندارند این آن چیزی است که بارها از افراد مختلف شنیده ایم اما چقدر صحیح است ؟ یا بهتر بگوییم لاغری شکم با بستن نایلون مفید است یا مضر؟

 

از آنجا که پوشیدن کرست ها و کمربند های لاغری دارای خطرات متعددی هستند بنابراین ،بسیاری از مردم برای شروع ، روش بسته بندی پلاستیکی را انتخاب میکنند ،زیرا ریسک و خطر سلامتی پایین تری دارد.

 

این بسته بندی ها،دهها سال قبل،از مواد تشکیل دهنده ای مانند:رزماری،خاک رس ،گل و لای ،عسل،شکلات،کره،اکالیپتوس،تهیه شده بود که از ورق های پارچه کتان و یا در نهایت پتوهای حرارتی یا شیمیایی استفاده میکردند.امروزه انواع مختلفی از این بسته بندی های پلاستیکی وجود دارد مانند:

 

پوشش جلبک که با وجود آنزیم ها و مواد معدنی ،گردش خون را افزایش میدهند و باعث هیدراته شدن پوست میشوند، الاستیسه و بافت پوست را تقویت میکند و باعث پاکسازی پوست میشود.

 

بسته بندی های نایلونی گل و لای باعث عرق کردن بسیار میشوند و به پاک شدن ،هیدراته شدن ،محکم شدن،و لیفت کمک میکند و استرس را نیز کاهش میدهند.

 

بسته بندی های حاوی خاک رس،دارای روغن های گیاهی نیز میباشد که مزایایی مانند بهبود گردش خون،کاهش درد،سم زدایی،و کاهش وزن را فراهم میکند.

بسته بندی های سلولیت، به طور مستقیم ،بر ران ها و باسن تاثیر میگذارند.

 

بسته بندی های گیاهی و پوشش های جلبک دریایی همچنین،مزایایی را که در بالا ذکر شد،فراهم میکنند.

 

ولی آیا بسته بندی های پلاستیکی،به کم شدن چربی شکم کمک میکند؟

پاسخ واقعی و حقیقت این مسئله را در این بخش از تناسب اندام وب سایت ایران ناز از زبان متخصصان کاهش وزن می گوییم :پوشش های پلاستیکی و روش لاغری شکم با بستن نایلون ،باعث عرق کردن میشوند،اما در از دست دادن چربی شکم کمکی نمیکنند و شما میتوانید ،تنها با ورزش کردن و کاهش مصرف کالری این چربی ها را کاهش دهید.شما ممکن است ،با انجام این روند،مقدار کمی از چربی شکم خود را به دلیل عرق کردن فراوان ،کاهش دهید.

 

ورزش با پوشش پلاستیکی

برخی از بدنسازان، ورزشکاران و مدل ها ، هنگام ورزش بر روی شکم از این پوشش ها استفاده می کنند، تا مانع خروج رطوبت شوندپوشش پلاستیکی محیط را مرطوب می کند و درجه حرارت را افزایش می دهد و موجب افزایش عرق می شود که باعث می شود تا مصرف کنندگان، وزن آبی بیشتری را از دست بدهند.

 

از دست دادن وزن آبی، تغییر موقتی است این وزن به محض اینکه فرد بدن خود را احیا کند، باز میگردد.اگر در حین فعالیت هوازی از این پوشش استفاده میکنید، با افزایش دمای بدن و افزایش میزان متابولیسم، نتایج ورزش شما افزایش می یابد.

 

کاهش نقطه یک روش است که مناطق خاص بدن شما برای کاهش وزن هدف قرار می گیرند. این یک باور قوی است، اما بدن شما هرگز از جنبه های خاص وزن از دست نمیدهد، حتی اگر در تمرینات به یک نقطه خاص تمرکز کنید یا آنها را پلاستیک ببندید.

 

بدن همیشه وزن را به طور کلی از دست می دهدحتی اگر شما شکم خود را با پوشش پلاستیکی پوشانده و همچنین تفاوت زیادی در سوختگی در بدن خود احساس کنید، این امر نه تنها بر شکم شما، بلکه بر کل بدن نیز تاثیر می گذارد.

 

خطرات پوشش پلاستیکی و لاغری با نایلون

1. کاهش وزن موقت

بخش عمده ای از وزن که از طریق پوشش پلاستیکی از دست می دهید، ممکن است وزن آبی باشد که در این مورد بسیار کوتاه مدت خواهد بود.

 

2. کم آبی بدن

عرق خفیف با استفاده از این پوشش ها می تواند باعث کم آب شدن بدن شود، به علت تغییر شیمی در خون،حجم خون و اکسیژن سلول ها کاهش میابد. سرگیجه، ضعف، سردرگمی، کما و یا حتی مرگ ممکن است به علت از دست رفتن سیال بیش از حد رخ دهد.

 

اگر یک فرد دارای مشکلات سلامتی قبلی مانند مشکلات عروقی، یعنی حمله قلبی باشد، پس از عرق کردن بیش از حد، ممکن است منجر به کم آبی بدن شود که باعث کاهش حجم خون و افزایش غلظت خون شما می شود.

 

عرق کردن نتیجه عملکرد سخت قلب برای پمپاژ کردن خون است و پوشش های خیلی تنگ گردش خون را با مشکل مواجه می کنند و به ارگان ها استرس و فشار وارد میشود. اگر در حال حاضر فیبریلاسیون دهلیزی دارید، بی حس شدن می تواند منجر به اختلال الکترولیت شود که منجر به گرفتگی عروق و آریتمی قلبی می شود.

 

3. مواد خطرناک

اثرات بسته بندی شکم به عرق محدود نمی شود، اما مواد، یعنی پلی وینیل کلرید که در پوشش ها استفاده می شود، اثرات خطرناکی بر بدن شما دارد این ماده، مواد مضر را منتشر می کند که تاثیر منفی بر طحال، کبد، کلیه، وزن بدن و تشکیل استخوان دارند ، پلی وینیل کلرید همچنین با سرطان ارتباط دارد.

 

بعضی از پوشش های پلاستیکی ممکن است حاوی سایر مواد شیمیایی مضر و مصنوعی باشند حتی با مواد معدنی مثل آلومینیوم که ممکن است در معرض بیماری آلزایمر قرار گیرید ،پوشش پلاستیکی نیز ممکن است واکنش های آلرژیک در بدن شما ایجاد کند.

 

4. اثرات منفی دیگر

درمان های طولانی با پوشش های بدن ممکن است منجر به هیپرترمی شود که منجر به علائم نظیر سرگیجه، تهوع، عدم تمرکز، عدم تعریق و ناهنجاری می شود تمام این علائم ،ممکن است به اندام های اصلی و مغز شما آسیب بزند.

 

بسیاری از مردم هنگام استفاده از پوشش های پلاستیکی دچار سوزش میشوند.پوشش پلاستیکی به شما کمک می کند، تا اثرات کاهش وزن موقت داشته باشید بسته بندی شکم،منجر به شکنندگی و تغییر اندام شما می شود که ممکن است منجر به اختلال نعوظ نیز شود.

 

از آنجا که بسته بندی پلاستیکی نه تنها ممکن است به بدن شما آسیب برساند، بلکه تاثیر قابل توجهی در کاهش وزن نیز ندارد. بنابراین، بهتر است روش سالم کاهش وزن را با روش پوشش پلاستیکی ترکیب کنید.

 

1. عادات غذا خوردن سالم

تمام مواد مغذی مورد نیاز در تمام مناطق بدن شما از خوردن غذا، از جمله چربی استفاده می کنند بنابراین اگر بخواهید وزن را کاهش دهید، با خوردن غذا شروع کنید.اولین کار این است که میان وعده های چرب یا شیرینی را با میوه ها و سبزیجات جایگزین کنید و به یاد داشته باشید که رژیم سالم می تواند منجر به یک بدن سالم و زیبا شود.

 

2. پیگیری تغییرات کالری

همه ما می دانیم که هر چه بیشتر کالری بسوزانید، وزن بیشتری را از دست می دهید، بدین معنا که با دانستن اینکه بدن چقدر کالری روزانه مصرف می کند و هر روز از دست می دهد، شما را بیشتر از مقدار کالری مورد نیاز برای کنترل و کاهش وزن ایده آل خود آگاه می کند.

 

3. برنامه تمرینی مناسب

ورزش، برای از دست دادن وزن خوب استشما می توانید با اضافه کردن گام های کوچک به زندگی خود، مانند پیاده روی پس از غذا و بیرون رفتن با استفاده از پله ها به جای آسانسور شروع کنید.اگر شرایط اجازه می دهد، می توانید با دوستان خود ورزش کنید یا به یک باشگاه سلامت بپیوندید.

 

4. سخت تلاش نکنید

هر چیزی که ناگهانی رخ بدهد، یک چیز خوب نیست و یک جمله رایج سندرم برداشتن است، بنابراین فرض بر این نکته است که توقف خوردن تمام مواد غذایی ناخواسته و شروع تمرین روزانه اشتباه است.

 

چیزهایی که برای کاهش وزن بد است باید رها شوند، و آنچه باید انجام دهید، باید مراحل سالم برای رسیدن به مقصد باشد به عنوان مثال، به جای ممنوعیت ناگهانی شکلات، مصرف آن را به یک دانه شکلات در روز کاهش بدهید.شما نمیتوانید چربی شکم را با پیچیدن شکم در پوشش پلاستیک در طول تمرین از دست بدهید به جای این کلید های میانبر، برنامه های رژیم همراه با تمرینات منظم در برنامه روزانه خود را دنبال کنید.

 

پوشش پلاستیکی هدر دادن پول است؛ آنها نمیتوانند چربی شکم را از دست بدهند تنها وزن آبی بدن را کاهش می دهند و موجب تشنه شدن و کم آبی بدن می شود.پوشش های پلاستیکی ممکن است برای بدن شما کار کند، اگر شما رژیم غذایی متعادل را همراه با تمرین روزانه انجام دهید ،خوردن رژیمی متعادل است که شامل ماهی، تخم مرغ، آجیل، میوه ها، سبزیجات و دیگر پروتئین های سالم است.

 

اجتناب از خوردن شیرینی و چربی ها. وعده های کوچک مصرف کنید و انرژی خود را حفظ کنید.شروع به اضافه کردن تمرینات کمی در زندگی خود مانند گرفتن پله ها به جای آسانسور، پیاده روی بعد از اینکه شام ​​را تمام کنید.

 

سپس بعد از چند روز، تمرین های مناسب و تمرین های تمرینی را در روزانه خود انجام دهید.شروع به پیگیری مصرف کالری خود کنید.در صورتی که شرایط پزشکی اولیه دارید، از مشاور بهداشتی خود مشورت بگیرید.

جدیدترین مطالب سایت