اجاره سوئیت های دانشجویی در همه شهرهای ایران + قیمت

اجاره سوئیت های دانشجویی در همه شهرهای ایران + قیمت

اجاره سوئیت های دانشجویی در همه شهرهای ایران + قیمت

در این بخش سوئیت های دانشجویی و خانه های مجردی را به شما معرفی خواهیم کرد. دانشجویان برای تحصیل یه شهرهای مختلف ایران از شهرهای خود مجبورند نقل مکان نمایند و در آن مکان ساکن شوند در ادامه جزئیات بیشتر اجاره بهاء سوئیت های دانشجویی در شهرهای مختلف ایران را در سایت فراناز خواهید خواند با ما همراه باشبد.

 

سوئیت های دانشجوی که در همه نقاط ایران وجود دارد اجازه اش بسیار هزینه ای کمی دارد چون اجازه خانه ها بسیار بالا می باشد ولی اجازه سوئیت ها ارزان است و دانشجویان می توانند با اجازه سوئیت های مدرن و شیک ولی ارزان در سوئیت ها اقامت نمایند  اگر متقاضی ورود به دانشگاه باشید و موفق شوید سال تحصیلی آینده را در یکی از دانشگاه های خوب کشور شروع کنید، می توانید اتفاق های خوبی را برای خود متصور شوید.
از تسریع پیشرفت در زندگی و رسیدن به آرزوهای تان تا پیدا کردن دوستانی که هم مسیر و هم فکر شما هستند؛ خب ناگفته پیداست که شرایط تان نسبتا ایده آل خواهد بود اما اگر دانشگاه شما در شهری متفاوت با شهر محل سکونت تان باشد، آن وقت سر و کارتان به خوابگاه می افتد. معمولا خیلی ها در همان لحظه ورود به خوابگاه شوق و ذوق قبولی دانشگاه را فراموش می کنند.

 

اگر نتوانید به این شرایط عادت کنید احتمالا چاره ای جز یافتن خانه ای برای زندگی مجردی تان باقی نمی ماند. خانه ای که بسته به موقعیتش در آن شهر، متراژ، تعداد سال هایی که از ساختش می گذرد، دارای انباری و پارکینگ باشد یا نباشد و ده ها شرط دیگر قیمت متفاوتی خواهد داشت.

 

در این گزارش سعی کردیم تصویری از قیمت خانه های مناسب برای استفاده دانشجویی در شهرهای مختلف ایران بدهیم که در صورت قبول شدن تان در یکی از دانشگاه های معتبر کشور خیلی از قیمت هایی که باید برای آپارتمان های زیر 50 و حتی 40 متر بپردازید، شگفت زده نشوید.

 

تهران

این که در یکی از دانشگاه های تهران قبول شوید خبر بسیار خوبی است اما خبری که شاید شما را خیلی خوشحال نکند، این است که قیمت خانه در تهران حداقل سه یا چهار برابر شهرهای دیگر ایران است. معمولا اولین و شاید مناسب ترین پیشنهاد برای دانشجوها در این سوپر کلان شهر محله نواب و خیابان جمهوری است. محله هایی که در مناطق مرکزی شهر قرار دارند و به اتوبوس های BRT و مترو نیز دسترسی خوبی دارند. اگر بخواهید آپارتمانی یک خوابه را در محله نواب و در قسمتی نزدیک به مترو در آن اجاره کنید باید حدود 20 میلیون تومان را به عنوان رهن و 600 هزار تومان را هم اجاره بدهید.اجاره سوئیت های دانشجویی در همه شهرهای ایران + قیمت

مواردی با این قیمت را می توانید با کف سرامیک شده، کابینت MDF، پکیج و با 3 متر انباری اجاره کنید و البته بیشتر موارد با این قیمت در طبقه های سه و چهار بدون آسانسور هستند. اگر با دور بودن از مترو و جنوبی تر بودن خانه تان در این محله مشکلی نداشته باشید می توانید سوئیتی حدود 35 متری را با 25 میلیون تومان به طور کامل رهن کنید. مورد مشابه این قیمت می تواند در طبقه چهارم و بدون آسانسور، دارای انباری، کمد دیواری، کابینت، کولر و کف سرامیک باشد.

 

اگر با قرار گرفتن در طرح ترافیک مشکلی نداشته باشید می توانید حوالی خیابان جمهوری را نیز امتحان کنید. برای مثال می توانید خانه ای 45 متری در خیابان جمهوری و نزدیک به میدان جمهوری را با 30 میلیون رهن و حدود 350 هزار تومان اجاره هم تهیه کنید که از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی موقعیتی به مراتب بهتر از نواب دارد.

 

اگر محله ای بهتر و با دسترسی نسبتا خوب می خواهید می توانید به امیرآباد سر بزنید. محله ای که قیمت خانه هایش به طور متوسط حدود 10 درصد بیشتر از نواب است. برای مثال می توانید آپارتمانی 45 متری را با حدود 50 میلیون تومان به طور کامل رهن کنید. البته در طبقه سوم با یک اتاق و بدون پارکینگ.

 

بودن در مرکز شهر آزارتان می دهد و می خواهید با قیمتی مناسب در جایی به دور از ترافیک زیاد این منطقه زندگی کنید؟ پیشنهاد ما منطقه پیروزی است، جایی که می توانید با 15 میلیون رهن و حدود یک میلیون و دویست تومان اجاره آپارتمانی 40 متری را در طبقه همکف و درب مجزا اجاره کنید. این منطقه هم دسترسی نسبتا خوبی به مترو و اتوبوس های BRT دارد.

 

اگر بخواهید کمی به غرب تهران بروید هم می توانید به پونک سر بزنید. محله ای که می توانید آپارتمانی یک خوابه و 45 متری را با 50 میلیون تومان رهن و 500 هزار تومان اجاره تهیه کنید. با چنین قیمتی احتمالا می توانید آپارتمانی نسبتا نوساز، دارای پارکینگ، انباری و آسانسور و با دسترسی خیلی خوبی تهیه کنید.

 

اما اگر اساسا محله ای شمالی تر را می خواهید باید کمی سر کیسه را شل کنید، چون قیمت های مناطق شمالی شهر حداقل دو برابر قیمت هایی است که تا به حال گفته ایم. پیدا کردن خانه زیر 50 متر نیز در این مناطق کار بسیار سختی است.

 

برای سکونت در آپارتمانی 75 متری و دو خوابه در تقاطع سئول و شیخ بهایی باید حدود 50 میلیون تومان رهن و دو میلیون و 800 هزار تومان اجاره بپردازید. البته دید عالی به شمال و جنوب، پارکینگ با در ریموت کنترل، آیفون تصویری و آسانسور نیز می تواند از ویژگی های این خانه باشد. البته لازم است بدانید بسیاری از دانشجویان معتقدند در حالی که اکثر دانشجویان در اتاق های خوابگاهی چهار تا 8 نفره زندگی می کنند، کسی که آپارتمانی با این قیمت و امکانات را برای دوران دانشجویی انتخاب کند، اساسا دانشجو نیست.

 

مشهد

اگر با انتخابی اجباری در سازمان سنجش یا انتخاب کاملا اختیاری شهر محل تحصیل شما مشهد شد، قیمت های کمتری نسبت به تهران را پیش رو خواهید داشت اما کماکان شهری بزرگ و وسیع را پیش رو دارید.اجاره سوئیت های دانشجویی در همه شهرهای ایران + قیمت

احتمالا «وکیل آباد» برای دانشجویان گزینه ای خوب و مناسب است؛ جایی که در آن می توانید آپارتمانی 45 متری در طبقه همکف را با حدود شش میلیون رهن و حدود 170 هزار تومان اجاره کنید. اگر هم محله ای متفاوت را بخواهید، شاید صیاد شیرازی بد نباشد. برای سکونت در 50 متر آپارتمان در این منطقه باید حدود یک میلیون تومان رهن و 250 هزار تومان اجاره بدهید. البته در موردی که ما دیدیم، مالک فقط به خانم مجرد یا دانشجو اجاره می داد.

 

برای اجاره آپارتمانی 50 متری در طبقه دوم یک آپارتمان بدون آسانسور و واقع در منطقه لادن این شهر مذهبی باید حدود 23 میلیون تومان رهن و 50 هزار تومان اجاره بدهید، قیمتی که به نسبت قیمت خانه در وکیل آباد و صیاد شیرازی، خیلی «دانشجویی» به نظر نمی رسد. البته امکاناتش بد نیست، کف سرامیک، MDFف آبگرمکن برقی و شاید از همه مهمتر بدون حضور مالک.

 

اصفهان

اگر دوران دانشجویی شما در این شهر توریستی باشد و بخواهید سوئیتی 32 متری را در منطقه بزرگمهر تهیه کنید، باید حدود 5 میلیون رهن و 350 هزار تومان اجاره بدهید. در موردی با هزینه مشابه، در ورود و خروج مجزا و حیاط و باغچه خواهید داشت.

 

در قسمتی دیگر از این شهر و در محله دروازه شیراز هم می شود با 30 میلیون رهن و یک میلیون تومان اجاره سوئیتی مبله و 43 متری را تهیه کرد. سوئیتی که تخت تاشو و دسترسی خیلی خوبی داشته باشد و از حضور مالک محترم نیز خبری نباشد.

 

در منطقه خانه اصفهان نیز می توانید آپارتمانی یک خوابه و 50 متری را با 13 میلیون تومان رهن و 150 هزار تومان اجاره ماهیانه کرایه کنید. آپارتمانی با قیمت و موقعیت مشابه دارای کف سرامیک و پکیج است و در طبقه دوم قرار دارد.

 

تبریز

اگر ترجیح دادید دوران دانشجویی خود را در منطقه ای سردسیر اما کماکان توریستی سپری کنید، تبریز گزینه ای مناسب است. در کوی دانش این شهر می شود با سه میلیون تومان رهن و 300 هزار تومان اجاره، آپارتمانی یک خوابه و 50 متری را اجاره کرد. آپارتمانی که دسترسی اش به حمل و نقل عمومی خوب است و راه مجزا و ظاهر نسبتا مدرنی دارد.

 

شاید محله سفیر امید این شهر نیز انتخاب خوبی باشد؛ محله ای که سوئیتی 50 متری را می توان با رهنی 4 میلیونی و اجاره ای 350 هزار تومانی در اختیار گرفت.

 

اهواز

اگر ترجیح بدهید دوران دانشجویی خود را در شهری با مردم خونگرم سپری کنید و با گرما هم مشکل خاصی نداشته باشید، احتمالا انتخاب تان اهواز خواهد بود. در منطقه زیتون کارمندی این شهر می توانید آپارتمانی 50 متری را با 12 میلیون تومان رهن و 700 هزار تومان اجاره ماهیانه تهیه کنید. آپارتمانی که یک خواب و دسترسی نسبتا خوبی نیز به وسایل حمل و نقل عمومی دارد.

 

محله نیوسایت این شهر هم شاید گزینه بدی نباشد؛ جایی که برای یک واحد نقلی، با یک اتاق و راه مستقل و البته بدون پارکینگ باید چیزی حدود 32 میلیون تومان رهن کامل بدهید.

 

رشت

اگر اساسا طبع تان با باران جور در می آید و مثل انسان های نرمال این کره خاکی عاشق سرسبزی و جنگل باشید، شمال کشور تنها گزینه شماست. برای تهیه خانه ای 50 متری و یک خوابه در شهر رشت و منطقه شهرداری این شهر و در نزدیکی سینما سعدی، باید حدود دو و نیم میلیون رهن و 500 هزار تومان به صورت ماهیانه اجاره بدهید. آپارتمانی که در طبقه پنجم قرار دارد، آسانسور دارد و دارای موقعیت و منظره ای عالی است. البته باز هم مراقب جنسیت مورد درخواست صاحب خانه باشید، به طور مثال در یکی از آگهی ها، صاحبخانه از پذیرش دختر مجرد خودداری می کرد.

جدیدترین مطالب سایت