اختراعی برای رفع نامرتبی پیراهنتان !

اختراعی برای رفع نامرتبی پیراهنتان !

امروز یک ابزار بسیار مهم و کاربردی مخصوص آقایان معرفی میکنم! با استفاده از این ابزار ، دیگر نیازی نیست نگران نامرتب شدن و یا بیرون آمدن پیراهن از شلوارتان باشید .این ابزار که “نگاه دارنده پیراهن” نام دارد، برای اولین بار در ایران توسط شرکت آی وی هولدرز تولید شده است. در این ابزار، 3 گیره به پایین پیراهن وصل شده و از سوی دیگر توسط حلقه ی کشی به ران پا متصل می شوند. با نگهدارنده پیراهن میتوانید در مهمانی ها بهتر ظاهر شوید و چهره بهتری به پیراهن داخل شلوارتان بدهید.

اختراعی برای رفع نامرتبی پیراهنتان !

با این اختراع دیگر هیچ شکی نیست که لباس شما مرتب و منظم درون شلوارتان فرم گرفته و به هیچ وجه بیرون نخواهد آمد. این اختراع، وسیله بسیار مناسبی برای کسانی است که همواره با مرز میان شلوار و پیراهن خود مشکل دارند.

 

این ابزار از کشی نرم تهیه شده که پوشیدن آن بسیار آسان است. این گجت در سایزی استاندارد عرضه شده که برای افراد مختلف با قدهای متفاوت قابل تنظیم است. مدیر شرکت آی وی هولدرز می گوید: پس از سال ها مشکل با تنظیم پیراهن و شلوار به فکر اختراع چنین ابزاری افتادم. پیراهن نامرتب معضلی است که همه مردها با آن دست و پنجه نرم می کنند. من به دلیل شرایط شغلی باید مرتبا سوار خودرو و مجددا از آن پیاده می شدم، به همین دلیل همیشه پیراهنم با مشکل نامرتبی مواجه می شد. اما این ابزار دیگر نگرانی مرا رفع کرده و از اول صبح تا آخر شب دیگر هیچ مشکلی با پیراهنم ندارم.

 

شاید مایل باشید مدل های هولدر های پیراهن را مشاهده کنید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

 

معمولا اولین باری که از این ابزار استفاده کنید، کمی برایتان عجیب و غریب است. اما به محض اینکه چندین بار از آن استفاده کنید، دیگر هیچ توجهی به آن نخواهید داشت و به راحتی از آن بهره خواهید برد.لازم به ذکر است که این ابزار هم اکنون با پست رایگان و 20 درصد تخفیف توسط سایت آی وی هولدرز به فروش می رسد.در ادامه با مشخصات مدل های هولدر پیراهن آی وی آشنا میشویم :اختراعی برای رفع نامرتبی پیراهنتان !

 

 اختراعی برای رفع نامرتبی پیراهنتان !

با کلیک بر روی دریافت این محصول ، به فروشگاه آی وی هولدرز هدایت میشوید

اختراعی برای رفع نامرتبی پیراهنتان !

جدیدترین مطالب سایت