مواردی که میتوانند رابطه جنسی شما و همسرتان را خراب کند!

مواردی که میتوانند رابطه جنسی شما و همسرتان را خراب کند!

مواردی که میتوانند رابطه جنسی شما و همسرتان را خراب کند!

 

14راه خراب کردن رابطه جنسی با همسرتان

خراب کردن رابطه جنسی کار چندان سختی نیست… و اگر هدفتان این است، خیلی راحت توصیه های زیر را عملی کنید و مطمئن باشید که ازدواجی فاقد هرگونه رابطه جنسی خواهید داشت و به کلی احساس تنهایی و بی کسی خواهید کرد.

 

رابطه جنسی به خاطر احساساتی که همراه آن است خیلی راحت خراب می شود. تمایلات جنسی ما به سادگی تحت تاثیر اعتماد به نفس، ناامنی های احساسی، فشارها، انتقادها و انتظارات است.

 

پس برای اینکه حسابی رابطه جنسی با همسرتان را خراب کنید، راه های زیر را عملی کنید:

 

1. فقط چون ازدواج کرده اید انتظار رابطه جنسی داشته باشید.هر همسری باید وظایف زناشویی خود را انجام دهد به همین خاطر همسرتان موظف است که با شما رابطه جنسی داشته باشد. این یکی از فواید ازدواج است.

 

2. هر هفته فقط در یک زمان و مکان خاص رابطه جنسی داشته باشید.بااینکار دیگر هیچکدام از شما با یک زمان یا مکان جدید سورپرایز نخواهید شد. “پنج شنبه شب، ساعت نه و نیم، در تختخواب”. مطمئناً هیچکس از یکنواختی در رابطه جنسی لذت نمی برد.

 

3.برای رابطه جنسی خود هربار از یک الگو پیروی کنید.دقت کنید که هر بار یکسری کارهای یکنواخت و روتین شده را پشت هم انجام دهید. اصلاً مگر در رابطه جنسی تنوع هم مهم است؟

 

4. حتماً مست باشید تا به راحتی نرم شوید.در رابطه جنسی فقط خودتان مهم هستید. اگر می دانید که همسرتان از مست شدن شما خوشش نمی آید، باید بداند که اگر واقعاً دوستتان دارد باید تحمل کند.

 

5. فقط با هدف رابطه جنسی به همسرتان دست بزنید.واقعاً چه کسی به نوازش غیر-جنسی نیاز دارد؟ اینطوری همسرتان می فهمد که نوازش کردن و رابطه جنسی با هم یکسان است.

 

6. برای برقراری رابطه جنسی پیش نوازی را کنار بگذارید و فوراً بروید سر اصل مطلب!در دنیایی با این سرعت بالا که ما زندگی می کنیم، دیگر چه کسی وقت دارد که آرام آرام رابطه جنسی را شروع کند؟ نیازی نیست اینهمه همدیگر را اذیت کنید. دست از اتلاف وقت بردارید و یکسره سراغ عمل اصلی بروید. از این گذشته، هر دوی شما باید صبح بروید سر کار پس باید به اندازه کافی بخوابید.

 

7. طی رابطه جنسی لباسهایتان را درنیاورید.نیازی نیست که طی رابطه جنسی کاملاً لخت شوید چون کار بعد از رابطه جنسیتان را هم بیشتر می کند که دوباره لباسها را تن کنید.

 

8. از عملکرد جنسی همسرتان انتقاد کنید.اگر اینکار را نکنید همسرتان چطور باید با عیب و ایرادهای کار خود آشنا شود؟ اگر اینکار را نکنید تا آخر می خواهد کارهایی را انجام دهد که شما را آزار می دهد.

 

9. از ظاهر همسرتان انتقاد کنید.هرچه سن همسرتان بالاتر می رود و دیگر کمتر به ظاهر خود رسیدگی می کند، حتماً به او بگویید که چقدر ظاهر او میل جنسی شما را سرکوب می کند. اینکار باعث می شود کمی به خودش بیاید و به وضع ظاهرش رسیدگی بیشتری کند.

 

10. موقع رابطه جنسی بگذارید تلویزیون روشن بماند.نباید بگذارید که رابطه جنسی باعث شود از برنامه تلویزیونی مورد علاقه تان عقب بمانید. پس تلویزیون را روشن نگه دارید و حین رابطه جنسی برنامه مورد علاقه تان را هم نگاه کنید.

 

11. حین رابطه جنسی تلفنتان را هم جواب بدهید.از کجا می دانید شاید تلفن مهمی باشد و نباید از آن غافل باشید. درمورد اس ام اس و ایمیل هم همینطور. فوراً به آنها جواب بدهید. از این گذشته حین رابطه جنسی به دستهایتان که نیاز ندارید و می توانید با آن گوشی تلفن را بگیرید.

 

12. قبل از رابطه جنسی، حین رابطه جنسی، بعد از رابطه جنسی خبررسانی کنید.در دنیای ارتباطات باید بگذارید همه از وضعیت زندگی جنسی شما مطلع باشند. و به نظر شما اگر هر اتفاقی که می افتد را در فیس بوک خبررسانی نکنید آیا اصلاً اتفاق افتاده است؟

 

13. تا جایی که می توانید سریع رابطه جنسی را تمام کنید، یعنی به محض اینکه ارضاء شدید.باز هم می گویم در رابطه جنسی فقط خود شما مهم هستید. هیچ نیازی نیست که از همسرتان بپرسید که آیا می توانید کاری برای آنها بکنید یا نه. تصورتان این باشد که اگر چیزی نگفته است یعنی همه چیز عالی است.

 

14. وقتی رابطه جنسی تمام شد سریع حال و هوایتان را تغییر دهید.هرچه زودتر کارتان را تمام کنید سریعتر می توانید بخوابید. حرف زدن را بگذارید برای فردا سر صبحانه. و هیچ نیازی هم به در آغوش گرفتن همدیگر نیست، به قانون شماره 5 رجوع کنید.

 

موارد فوق بخشی از راه هایی است که بشدت میتواند بروی زندگی جنسی شما و همسرتان تاثیر گذاشته و صدمات جبران ناپذیری به آن وارد کند.

 

همیشه بدانید که رابطه جنسی صحیح و رضایت بخش یکی از کلیدهای اصلی پایداری روابط زناشویی است. رها کردن همسرتان بدون اینکه وی ارضا شود او را بسیار عصبی و پریشان خاطر نموده به نحوی که این حالت می تواند تا مدتها اثرش باقی بماند و به گونه های مختلف مانند بهانه جویی، دعوا، خیانت، … خود را نمودار سازد. بنابراین همیشه با کسب آگاهی های لازم در این زمینه سعی در بهبود زندگی جنسی خود و همسرتان بنمایید.

جدیدترین مطالب سایت