ازدواج الهام حمیدی حقیقت دارد + تصاویر

ازدواج الهام حمیدی حقیقت دارد + تصاویر

ازدواج الهام حمیدی حقیقت دارد + تصاویر

خبر ازدواج کردن الهام حمیدی صحت دارد یا نه؟ چندی پیش شایعاتی مبنی بر اینکه الهام حمیدی ازدواج کرده است در فضای مجازی منتشر شده است. ما در این خبر از سایت فراناز قصد داریم به شایعات پایان بخشیده و صحت یا درست نبودن ازدواج الهام حمیدی را برای شما عزیزان بازگو نماییم.

 

ماجرای ازدواج الهام حمیدی

او علاوه بر بازیگری مزون طراحی لباس داشت، زندگی پر فراز و نشیبی داشته ولی می گوید شرمنده خودم نیستم پدر او در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است. علاقه به حرفه بازیگری او را به کلاس های آموزش کشاند.

 

یک ترم به کلاس های بازیگر رفت، استعدادش در نمایش خیلی زود باعث انتخابش برای سریال آوایی در گلستان به کارگردانی رامین لباسچی در سال ۸۹ شد،

ازدواج الهام حمیدی حقیقت دارد + تصاویر

محبوبیت و بهترین بازیگر

سریال مسافری از هند سکوی پرتاب وی در حرفه شغلی اش در سال ۸۲ بود.

 

در این سریال شناخته شد، دو سال بعد بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از خانه سینما را برای وی به ارمغان آورد، سریال زیر تیغ و بخصوص بازی در سریال یوسف پیامبر در نقش همسر یوزراسیف از وی چهره ای به یاد ماندنی به جا گذاشت.

 

ورشکستگی …

دوره‌ای تصمیم گرفتم برای ایجاد یک حاشیه امن اقتصادی کار مزون لباس را شروع کنم اما از آنجا که ‌آدم بدشانسی هستم به محض ورودم، دلار به سه‌ برابر قیمت خود رسید و یک دفعه من که با دلار ارزان شروع کرده بودم، متحمل ضرر مالی زیادی شدم این اتفاق چنان در روحیه‌ام اثر گذاشت که کاملا از ریسک‌های مالی ترسیدم.

 

ازدواج

الهام حمیدی زیاد مایل به ورود رسانه ها به زندگی شخصی خود نیست؛ در بیست سالگی ازدواج کرد و همسرش فعالیت هنری نداشته است،و پس از چند سال از همسرش جدا شد.

 

(او در برنامه دورهمی ازدواج خود را تکذیب کرد !!)

ازدواج الهام حمیدی حقیقت دارد + تصاویر

توجه به زیبایی

آراستگی و مراقبت از خود را جزء بایدهای زندگی‌ ام می‌ دانم برایم مهم نیست لباسم حتی گرانقیمت نباشد اما مهم است که لباس خاص و مناسبی بپوشم چهره سرمایه یک بازیگر است و مرد و زن هم ندارد و برای حفظ این سرمایه باید تلاش کرد.

 

البته من مخالف عمل‌ های زیبایی هستم چون چهره طبیعی را دوست دارم اما کارهای مراقبتی را انجام می‌ دهم و از کرم‌ ها و لوسیون‌ ها برای حفظ شادابی و رطوبت پوست استفاده می‌ کنم.

ازدواج الهام حمیدی حقیقت دارد + تصاویر

دستی در سایر هنرها

بسیاری از کارهای هنری را انجام داده‌ام؛ از نقاشی و کارهای دستی گرفته تا مزون و طراحی لباس که همه و همه را جسته و گریخته و گاهی تفننی و گاهی حرفه‌ای دنبال کرده‌ام اصولا دوست دارم سایر کارهای هنری را هم تجربه کنم.

 

علایق

بسیار کدبانو و خانه دار است. آشپزیاش بسیار خوب است از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت الله انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد عاشق صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است و به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه دارد .

 

مطالب مرتبط:

5 عکس جدید و کمتر دیده شده از الهام حمیدی

بیوگرافی و عکس های جدید الهام حمیدی بازیگر

کلکسیون مدل مانتوهای شیک الهام حمیدی

عکس های نوروزی و جالب الهام حمیدی

 

جدیدترین مطالب سایت