ماجرای ازدواج و رابطه یک خواهر و برادر + عکس

ماجرای ازدواج و رابطه یک خواهر و برادر + عکس

ماجرای ازدواج و رابطه یک خواهر و برادر + عکس

ماجرای ازدواج شوکه کننده خواهر و برادری که قانون ازدواج را به هم ریختند! این خواهر و برادر اولین بار در ماه مه با روزنامه ها درباره ماجرای شوکه کننده ای صحبت کردند. آنها متوجه شدند که پدرشان یکی است و وارد یک رابطه جنسی با محارم شده اند.

 

و اگر چه این زوج که با نام “جیمز” و “مائورا” شناخته می شوند متوجه شدند که ازدواجشان با هم غیر قانونی است ، ولی می گویند که همچنان مصممند تا مابقی عمرشان را با هم بگذرانند و برای این کار قانون را نادیده خواهند گرفت.

 

جیمز گفت: “ما برای ازدواج مان درخواست را ارائه کرده ایم و اشتباهی در تشریفات اداری رخ نداده است ، به همین خاطر در اواخر این ماه خواهیم توانست ازدواج کنیم.

 

“برنامه ریزیمان برای کریسمس بود ولی تصمیم گرفتیم تاریخ آن را جلوتر بیاندازیم. مائورا لباس عروسیش را پوشیده است ، ما لباس های یکسانی را برای خودم و پسرمان سفارش داده ایم.ماجرای ازدواج و رابطه یک خواهر و برادر + عکس

 

“ما یک کیک هم سفارش داده ایم و قصد داریم که چند هفته بعد از عروسیمان به ماه عسل برویم.

 

“مراسم عروسیمان خیلی کوچک خواهد بود. ما دو شاهد داریم که آن ها را خیلی خوب می شناسیم و آن ها از وضعیتمان مطلع اند. اطلاعی ندارم که آیا چدرم خواهد آمد یا نه و آیا هیچ یک از والدین مان در آن مراسم خواهند بود یا نه.”

 

“پسرمان از این ازدواج هیجانزده شده است. او می داند که چه اتفاقی در حال وقوع است. برای خودم و مائورا هنوز خیلی قابل هضم نیست که داریم ازدواج می کنیم.”

 

اکنون ، اگرچه جیمز و مائورا نیمه برادر و خواهر هستند، ولی مصممند که ازدواج کنند. بعد از آنکه پدر بیولوژیکی جیمز از دسترسی به او منع شد ، آنها از نقض قانون ابایی ندارند.

جدیدترین مطالب سایت