داستان عجیب و باورنکردنی ازدواج دختر ایرانی با داماد مرده

داستان عجیب و باورنکردنی ازدواج دختر ایرانی با داماد مرده

داستان عجیب و باورنکردنی ازدواج دختر ایرانی با داماد مرده

ماجرای دختر ایرانی که با یک مرد مرده ازدواج کرد باورنکردنی است. به گزاراش فراناز دختر ایرانی عروس داماد مرده شد ! این دختر جوان که با یک مرد مِرده ازدواج کرده است داستان عجیبی دارد.

 

جوان افغانی که از مدتی قبل و به طور غیرمجاز در ایران زندگی می کرد درباره چگونگی ماجرا به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: وقتی در کشور خودم بودم وضعیت مالی مناسبی نداشتم اگر چه در یک کارگاه خیاطی کار می کردم، اما درآمدم برای تأمین هزینه های زندگی کافی نبود.

 

وقتی در فیلم های تلویزیونی و ماهواره ای پسرانی را می دیدم که سرنوشتشان با یک ماجرای ساده عوض می شود همواره به این فکر می کردم که با یک دختر پول دار ازدواج کنم اما شرایط هیچ گاه برایم فراهم نمی شد و من به سختی روزگار می گذراندم تا این که ۲ سال قبل برخی از دوستان و بستگانم که به طور غیرقانونی و در پی یافتن کار به ایران آمده بودند، مرا نیز وسوسه کردند تا به اینجا بیایم و کار کنم. این گونه بود که من هم همه پس اندازهایم را برداشتم و به ایران آمدم.

 

دیگر از وضعیت مالی بهتری برخوردار شده بودم و در کارگاه های زیرزمینی کار می کردم تا این که یک دختر ایرانی توجهم را به خودش جلب کرد. من که در یک لحظه عاشق شده بودم با دیدن وضعیت مالی خوب آن دختر، تصمیم به ازدواج گرفتم اما نمی توانستم خودم را افغانی معرفی کنم.

 

در پی تهیه یک شناسنامه ایرانی بودم که روزی با مرد شیک پوشی در یک فروشگاه مواد غذایی آشنا شدم.

 

او خودش را کارمند اداره معرفی کرد و گفت می تواند با همکاری یکی دیگر از همکارانش به ازای دریافت ۷ میلیون تومان برایم شناسنامه ایرانی تهیه کند.

 

من هم ۷ میلیون تومان و عکس هایم را به او دادم و در حالی که شناسنامه ایرانی را در دستم می فشردم با خوشحالی به خواستگاری آن دختر رفتم. همه چیز خیلی راحت به سرانجام رسید و قرار شد در تاریخ معینی و برای برگزاری مراسم عقد به دفتر ثبت ازدواج برویم.

 

آن روز خیلی خوشحال بودم و تنها سعی کردم آشنایانی را که داشتم به مراسم جشن دعوت کنم تا خانواده عروس متوجه افغانی بودن من نشوند، اما وقتی همه در محضر ثبت ازدواج جمع شدند و متصدی محضر مشخصات مرا در رایانه ثبت کرد، ناگهان فریاد زد: «داماد که مرده است!»

 

با این جمله همه چیز لو رفت و مجلس به هم ریخت و من هم به خاطر استفاده از شناسنامه یک فرد مرده محکوم شدم. شایان ذکر است بنابه این گزارش، عاملان فروش و جعل شناسنامه نیز در یک عملیات پلیسی و دستگیر شدند

جدیدترین مطالب سایت