دختر مرد نما که در لباس داماد با دو زن ازدواج کرد تا جهیزیه بگیرد

دختر مرد نما که در لباس داماد با دو زن ازدواج کرد تا جهیزیه بگیرد

دختر مرد نما که در لباس داماد با دو زن ازدواج کرد تا جهیزیه بگیرد

زن مرد نمای هندی برای این‌ که با دو دختر عروسی کند و جهیزیه دریافت کند با لباس داماد دختران را فریب داد تا به خواسته خود برسد. کریشنا سن ، زن هندی که بیش از چهار سال خودرا مرد جا می زد، اخیرا برای ازدواج با دو زن و و اذيت و اذیت آن ها برای گرفتن جهیزیه دستگیر شد.

 

به گزارش فراناز این زن همیشه سبک پسرانه لباس می‌پوشید و رفتار می‌کرد ولی درسال 2013 از این حد فراتر رفته و در شبکه اجتماعی هویت مرد برای خود برگزید و به امید آغاز یک رابطه عاطفی سعی کرد به صورت آنلاین با زنان ارتباط برقرار کند. او شروع به پوشیدن لباسهای مردانه کرد، موهایش را کاملا کوتاه کرد

 

و حتی نامش رابه سوئیتیسن تغییر داد. در طول یک دوره 3 ساله، این دختر مرد نما توانست دو زن رابه ازدواج با خود متقاعد کند و سپس شروع به اذيت و اذیت آن ها و خانواده هایشان برای گرفتن جهیزیه کرد.

 

کامینی نخستین قربانی وی، زنی است که وی درسال 2014 در اینترنت با او آشنا شد. به گزارش فراناز سوئیتی خود را بعنوان پسر یک تاجر معرفی کرد ودر نهایت برای ملاقات با آن زن به شهر او سفر کرد. انها در اواخر همان سال باهم ازدواج کردند و کامینی اخیرا به پلیس گفته بود «شوهرش» برای جهیزیه ویرا مورد اذيت و اذیت قرار داده است.

 

درسال 2016 سوئیتی سن با دومین زن به نام نیشا ازدواج کرد. برخلاف کامینی، وی فورا متوجه شدکه شوهرش در حقیقت یک زن است ولی سوئیتی با دادن رشوه، او را متقاعد به سکوت کرد. ظاهراً او نیز قبول کرد و این وضعیت مانند قبل ادامه پیدا کرد تا آنکه همسر اول دیگر از کتک کاری ها و تهدیدهای او برای جهیزیه خسته شد و به پلیس مراجعه کرد.

 

او در ابتدا برای ضرب و شتم کامینی دستگیر شد ولی در نهایت اعتراف کرد که واقعا مرد نیست و به پلیس گفت در طول این مدت هرگز به زنانش اجازه نمی داد در روز او را لمس کنند و یک بررسی دکتری نیز تایید کرد به راستی سوئیتی سن یک زن است.

 

نیشا در گفت و گو با یک خبرگزاری گفت ما دو سال است که ازدواج کردیم و من بعداً این حقیقت را متوجه شدم. من هیچ شکایتی ثبت نکردم و اکنون نیز نمیخواهم با او زندگی کنم.

 

کریشنا به جرم جعل هویت کلاهبرداری و جعلِ اسناد به زندان فرستاده شد ولی هیچ مورد اذيت و اذیت خانگی در جرایم او ذکر نشد چرا که عملاً وی «شوهر» نیست و نمی توانستند در این مورد او را متهم کنند.

جدیدترین مطالب سایت