ازدواج مجدد حمیدگودرزی + عکس

ازدواج مجدد حمیدگودرزی + عکس

ازدواج مجدد حمیدگودرزی + عکس

 

حمید گودرزی بازیگر و مجری جوان کشورمان به همراه همسر دومش در جشن حافظ امسال حضور یافته بود و به همین خاطر سوژه رسانه ها شده است. گفتنی است ترانه مژگان با انتشار تصویری در کنار حمید گودرزی و همسرش خبر از ازدواج این بازیگر داده بود. حمید گودرزی بعد از طلاق جنجالی از ماندانا دانشور که ۱۲ سال زندگی مشترک داشته اند سال قبل در برنامه من و شما خبر از ازدواج دوم خود داده اما تصویری از آن ها منتشر نشده است.

حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته با همسر جدیدش در نوزدهمین جشن حافظ حضور یافت. گفتنی است ترانه مژگان بازیگر تلویزیون تصویری را از خود در کنار حمید گودرزی و همسرش در اینستاگرام منتشر کرد و بدین گونه از ازدواج مجدد حمید گودرزی خبر داد. او با انتشار عکس زیر نوشت: “با دوست و همکار گرامی جناب آقای حمید گودرزی و همسرشون”

حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون خبر ازدواج مجددش را در برنامه “من و شما” به مجری‌ گری آرش ظلی‌پور اعلام کرد و گفت به‌ زودی در این زمینه اطلاع‌ رسانی می‌ کند.

حمید گودرزی در جشن حافظ در کنار همسرش حضور یافت اما هنوز خبر ازدواج مجددشرا به طور رسمی اعلام نکرده است ولی او سال گذشته اعلام کرده بود که به زودی ازدواج خواهد کرد

گودرزی در سال ۱۳۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد اما این ازدواج بعد از ۱۲ سال منجر به طلاق و جدایی شان شد .وی فرزندی از این ازدواج نداشت. دلیل این جدایی از زبان حمید گودرزی در برنامه دورهمی این بود که :

من ۱۲ سال با همسرم زندگی کردم و زندگی خوبی داشتیم اما امسال سال بدی برای من بود زیرا از همسرم جدا شدم و احساس می‌کنم تنها شدم.

 

افشاگری ماندانا دانشور درباره حمید گودرزی در خارج از کشور

حمید گودرزی سال ۹۵ از همسر اولش ماندانا دانشور جدا شد. او در مورد جدایی‌اش از دانشور گفته بود که او عاشق همسرش بوده اما همسرش زندگی در ایران را دوست نداشته و به همین دلیل جدا شده‌اند. اما ماندانا دانشور در آمریکا با نامه ای علیه رفتار او دست به افشاگری زد.

ماندانا دانشور در نامه ای که ارسال کرده است در خصوص اتفاقات میان وی و حمید گودرزی نوشت :

بعنوان دفاع از شرافت زن ایران باید اعلام کنم، زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم.

 ازدواج مجدد حمیدگودرزی + عکس

حمیدگودرزی و همسر سابقش

وی بازیگری در تلویزیون را با سریال دانی و من در سال ۷۸ ور در سینما را از سال ۱۳۷۸ با یک نقش کوتاه در فیلم سهراب سعید سهیلی آغاز نمود و بعد از در مجموعه ها دیگر حضور یافت . در سال ۱۳۸۱ با مجموعه مسافری از هند و بعد از در سال ۸۳ با بازی در سریال تب سرد قاسم جعفری توانست به خوبی دیده شود.

گودرزی این روزها اجرای برنامه “پنج ستاره” را به‌عهده دارد که کنایه‌هایش به برنامه “برنده باش”با اجرای محمدرضا گلزار جنجالی شده است.

جدیدترین مطالب سایت