از بین بردن لب های تیره با ترفند های خانگی + عکس

از بین بردن لب های تیره با ترفند های خانگی + عکس

از بین بردن لب های تیره با ترفند های خانگی + عکس

لب های سیاه و تیره خیلی روی مخ میره و اصاب خورد کن هست.بیشتر هم برای خانم ها.آیا از خود می پرسید چرا لب های شما مانند گذشته صورتی نیستند و روز به روز تیره می شوند؟ خوب، نگران نباشید چراکه شما تنها نیستید. تا زمانی که ژنتیکی نباشد چندین عامل بهداشتی، غذایی و سبک زندگی می توانند منجر به تیره شدن لب های شما شوند.

 

اگر سیگار می کشید ممکن است لب های تیره تری نسبت به دوستان غیرسیگاری خود داشته باشید. برخی اوقات مواد آرایشی ممکن است دارای مواد شیمیایی باشند که می توانند لب های شما را تیره کنند، همچنین کمبود ویتامین احتمال می رود منجر به تغییر رنگ لب شود.

 

رژیم غذایی سالم داشته باشید و مقدار زیادی میوه و سبزی غنی از ویتامین C بخورید تا از شر تیرگی لب ها خلاص شوید. به علاوه، توصیه می شود کیفیت آب در خانه را بررسی کنید زیرا اگر آب شیر حاوی کلر باشد می تواند لب های تیره تری نیز به شما بدهد. لب ها 3 برابر پوست شما حساس هستند، بنابراین نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارند.

 

در اینجا چند درمان خانگی طبیعی برای خلاص شدن از شر لب های تیره وجود دارد. یکی از بهترین راه های مراقبت از لب ها استفاده از سوپراستارهای موجود در آشپزخانه است. اگر نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم ادامه مطلب را بخوانید بعدا از ما تشکر خواهید کرد. به گزارش فود ان دی تی وی، در اینجا چند درمان خانگی طبیعی برای خلاص شدن از شر لب های تیره وجود دارد.

 

1-لیمواز بین بردن لب های تیره با ترفند های خانگی + عکس

لیمو خاصیت سفید کنندگی و لایه برداری طبیعی دارد، بنابراین می توانید آب نصف لیمو را بگیرید و آن را به طور مستقیم روی لب های خود بمالید یا می توانید یک برش نازک از لیمو بردارید کمی شکر روی آن بپاشید و روی لب های خود بمالید. این کار سلول های مرده را لایه برداری می کند تا پوست تازه تر به نظر برسد. برای کسب نتیجه بهتر از این درمان به مدت چند هفته به صورت روزانه استفاده کنید، همچنین اسید موجود در لیمو به از بین بردن سیاهی و بازگرداندن رنگ اصلی لب کمک می کند.

 

2-روغن زیتوناز بین بردن لب های تیره با ترفند های خانگی + عکس

شما ممکن است از مزایای روغن زیتون برای سلامتی، پوست و مو اطلاع داشته باشید، اما آیا این کار باعث می شود لب های صورتی رنگی به شما بدهد و آنها را نیز مرطوب کند؟ اسکراب طبیعی خود را با مخلوط کردن یک دوم قاشق چای خوری شکر و چند قطره روغن زیتون بکر تهیه کنید. این ترکیب را هفته ای یک بار به آرامی روی لب های خود بمالید تا بهترین نتیجه را بگیرید. در حقیقت، می توانید از روغن زیتون به تنهایی هم استفاده کنید تا از خشک شدن آن محافظت کند، برای این کار آن را روی لب خود بمالید.

 

3-گلاباز بین بردن لب های تیره با ترفند های خانگی + عکس

گلاب دارای چندین خاصیت درمانی است که می تواند به خوبی برای تسکین و مرطوب سازی لب های شما عمل کند. یک قطره گلاب را با یک قاشق چای خوری عسل مخلوط کرده و روی لب های خود بمالید. این کار را 2 تا 3 بار در روز انجام دهید، همچنین می توانید یک قاشق غذاخوری خمیر گلبرگ گل رز را با یک قاشق چای خوری کره، عسل یا خامه شیر مخلوط کرده و خمیر را حداقل دو بار در روز روی لب خود بمالید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

4-اناراز بین بردن لب های تیره با ترفند های خانگی + عکس

میوه قرمز رنگ می تواند رنگ صورتی را به لب های شما بازگرداند. یک قاشق غذاخوری آب انار، آب چغندر و آب هویج را با هم مخلوط کنید. آن را هر روز یک بار روی لب های تیره خود بمالید تا بهترین نتیجه را بگیرید، همچنین می توانید از مقداری شیر و دانه های انار خرد شده برای برگرداندن لب های گلگون قرمز رنگی که قبلا داشته اید استفاده کنید. خوشبختانه عوارض جانبی شناخته شده برای هیچ یک از این داروها وجود ندارد، بنابراین می توانید به صورت روزانه از آنها استفاده کنید.

 

5-روغن باداماز بین بردن لب های تیره با ترفند های خانگی + عکس

روغن بادام می تواند در انعطاف پذیری لب های شما معجزه کند و به شما در خلاص شدن از رنگدانه کمک کند. قبل از خواب روغن را روی لب های خود بمالید، همچنین می توانید آب لیموترش را با روغن بادام مخلوط کرده و برای جلوگیری از تیرگی لب استفاده کنید. به علاوه، خاصیت نرم کنندگی روغن بادام باعث جوان سازی پوست می شود. خاصیت انعطاف پذیری آن است که به روشن شدن لب ها کمک می کند، بنابراین لکه های تیره را کاهش می دهد.

جدیدترین مطالب سایت