اشتباهات رایج خانم ها در رابطه جنسی

اشتباهات رایج خانم ها در رابطه جنسی

اشتباهات رایج خانم ها در رابطه جنسی

طی تحقیق و بررسی های روانپزشکی و روان شناسی مهم علل طلاق و درگیری های ناخودآگاه زوجین نارضایتی جنسی از هر دو طرف می باشد در مسئله روابط زناشویی خانم ها بدانند که بدترین اشتباهات آنها در یک رابطه جنسی چیست تا مسیر زندگی آنها به بن بست نرسد.

 

آیا شما از زندگی جنسی‌تان راضی هستید؟ مطمئنید؟ متخصصان می‌گویند حتی زنانی که با اعتماد به نفس ابراز می‌کنند که از زندگی جنسی‌شان راضی هستند نمی‌دانند چه زمان باید رابطه را احیا کنند. در اینجا چند اشتباه رایج و راه‌های ساده اصلاح آنها را در زندگی جنسی‌ می‌خوانید.

 

اشتباه اول: منتظر می‌شوید تا خلق‌تان خوب شود

اگر شما رابطه جنسی را تا زمانی که مغز و بدن‌تان فرمان شادی بدهد، احتمالا هیچ وقت سرحال نخواهید بود چون بسیاری از زنان تا زمانی که در موقعیت قرار نداشته باشند احساس تمایل نمی‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که حتی لمس می‌تواند این پیام را به مغز را بدهد که میل جنسی شما را فعال کند. حتی اگر احساس نکنید میل جنسی دارید به این معنا نیست که تحریک نخواهید شد.

 

اشتباه دوم: لذت همسرتان را به لذت خودتان ترجیح می‌دهید

رابطه جنسی زمان خودخواه بودن است.گذاشتن تمام انرژی برای رضایت شریک زندگی، شما را عاشق بهتری نشان نمی‌دهد بلکه باعث خوشحالی و رضایت کمتر شما شده و این می‌تواند برای هر دو شما بد باشد. به صورت بیولوژیکی زنان نیازهای دیگران را مقدم بر نیاز خود قرار می‌دهند اما این غریزه می‌تواند تهدید کننده زندگی جنسی شما باشد.

 

راه‌حل: همه چیز را آرام پیش ببرید.زنان دیرتر از مردان به اوج لذت جنسی می‌رسند در این مورد احساس گناه نکنید، لذت شما، شریک زندگی‌تان را هم تحریک خواهد کرد. این مهم است که با خودتان و شریک زندگی‌تان صادق باشید و بدانید چه چیزی شما را به لذت می‌رساند. اگر از وضعیت خاصی لذت نمی‌برید درباره آن صحبت کنید. اگر سخت‌تان است که شب بیدار بمانید، بگذارید برای صبح.

 

اشتباه سوم: فکر می‌کنید او همیشه آماده رابطه جنسی است

اگر او رابطه جنسی نخواهد یا در رابطه به نعوظ نرسید به این معنا نیست که دیگر شما را دوست ندارد و زن دیگری را می‌خواهد. استرس، خستگی و افسردگی می‌تواند میل جنسی مرد را کاهش دهد، همان‌طور که می‌توانند زنان را تحت تاثیر قرار دهد. مردان بعد از رسیدن به لذت جنسی یک دوره بهبود دارند  و این دوره هرچه سن‌شان بالاتر می‌رود، بلندتر می‌شود.

 

اشتباه چهارم: اجازه می‌دهید زبان بدن بین شما و رابطه جنسی خوب قرار بگیرد

دلیل دیگری برای دوست داشتن خودتان می‌خواهید؟ تحقیقات نشان داده است که زنانی که تصویر بدنی خوبی از خود دارند بیشتر رابطه جنسی دارند و ارگاسم بیشتری را نسبت به آنهایی که این حس را نسبت به خود ندارند، تجربه می‌کنند. حقیقت این است که مردان جذابیت زیادی برای شرکای زندگی‌شان دارند و مشتاق رابطه جنسی با آنها هستند و نگران آن نیستند که همسرشان چه پوشیده یا چه وزنی دارد. اگر نیاز به روحیه دارید این را از شریک زندگی‌تان نخواهید به جای آن سوال‌های مثبت بپرسید مثلا بگویید « فکر می‌کنی از داشتن رابطه جنسی با من امشب لذت ببری؟» یا  « جذاب‌ترین بخش بدن من از نظر تو چیست؟»

 

اشتباه پنجم: از تصورات‌تان استفاده نمی‌کنید

زوج‌های که به طور منظم رابطه جنسی دارند شادتر هستند. برای نگهداشتن این انرژی شما نیاز به خیال‌بافی و تصویرسازی دارید. بسیاری از زنان فکر می‌کنند که نباید این کار را انجام دهند در حالی که این کار باعث ایجاد تمایل بیشتر می‌شود.

جدیدترین مطالب سایت