لحن تحقیر آمیز و سنگین اصغر فرهادی با ترانه علیدوستی

لحن تحقیر آمیز و سنگین اصغر فرهادی با ترانه علیدوستی

تحقیر شدن ترانه علیدوستی توسط اصغر فرهادی جنجالی شد. اصغر فرهادی کارگردان و فیلم نامه نویس و تهیه کننده در ایران است ایشان نویسنده فیلم فروشنده هم هستند در طی چند سال سیمرغ بلورین بهترین کارگردان در ایران شد او به خاطر فیلم سینمایی فروشنده به جایزه اسکار به آمریکا دعوت شده بود که در این ماجرا قبل از اینکه ترامپ ورود ایرانیان به آمریکا را تحریم نماید ترانه علیدوستی رفتن به این مراسم را کنسل کرده اعلام کرد که او در این مراسم شرکت نخواهد کرد ولی در میان اصغر فرهادی برعکس گفته ترانه علیدوستی را گفته او را تحقیر نمود در ادامه لحن تحقیر آمیز اصغر فرهادی به ترانه علیدوستی را در سایت فراناز خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

کنایه تحقیرآمیز اصغر فرهادی به ترانه علیدوستی

اصغر فرهادی بالاخره چند روز پس از فرمان توهین آمیز ترامپ اعلام کرد در مراسم اسکار شرکت نمی کند.

 

به گزارش وب سایت فراناز :نوع انصراف فرهادی و ترانه علیدوستی از حضور در اسکار با هم متفاوت بود. علیدوستی بلافاصله پس از فرمان ترامپ مبنی بر ممنوعیت صدور ویزا برای شهروندان ۷ کشور از جمله ایران، چنین تصمیم را اعلام کرد اما فرهادی در یادداشتش که برای نیویورک تایمز نوشت نشان داد که تمایلی داشت در صورت امکان در مراسم شرکت کند.

 

شاید همین تفاوت دیدگاه بود که باعث شد فرهادی در متن خود کنایه ای سنگین به بازیگر فیلمش بزند. او در بخشی از یادداشتش نوشت که “روز اعلام نتایج آکادمی به پخش‌کننده‌ام در آمریکا اعلام کردم به همراه مدیرفیلمبرداری‌ام در این مراسم حضور خواهیم داشت.” به بیان ساده تر، او به زبان بی زبانی اعلام کرد که قرار نبوده ترانه علیدوستی به همراه او به اسکار برود و بر این اساس، تحریم اسکار از سوی بازیگر فیلمش اساسا موضوعیتی نداشته است.

جدیدترین مطالب سایت