اعترافات شهردار سابق تهران در خصوص قتل همسرش

اعترافات شهردار سابق تهران در خصوص قتل همسرش

اعترافات شهردار سابق تهران در خصوص قتل همسرش

چند ساعت کافی بود تا همانطور که خبر قتل همسر دوم شهردار اسبق پایتخت از ظهر سه شنبه در جهان بازتاب یافت خبر بازداشت متهم به قتل و علت و چند و چون آن هم روی خروجی رسانه ها قرار گیرد.

 

فرماندهان پلیس در تهران بزرگ عصر امروز و تنها چند ساعت پس از اعلام قتل میترا استاد از مراجعه محمد علی نجفی شهردار اسبق تهران – همسر مقتول- در مقابل پلیس آگاهی و بازداشت و اعتراف وی خبر دادند.

 

به گزارش فراناز رئیس پلیس آگاهی پایتخت در گفت وگو با رسانه‌ها گفته است که وی علت قتل را اختلافات شدید خانوادگی اعلام کرده است.

 

سردار علیرضا لطفی بیان کرد: تقریباً از همان بعداز ظهر متهم به قتل را شناسایی کرده بودیم زیرا هم تصاویر نجفی در همان ساعت وقوع قتل توسط دوربین‌های مداربسته احصا و هم دست خطی منسوب به همسر مقتول در محل جنایت مشاهده شده بوده است.

 

آنطور که رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفته، در دست خط مذکور به طور کامل انگیزه قتل شرح داده شده است.

 

به گفته وی سلاحی که متهم در جنایت از آن استفاده کرده نیز از وی کشف شده و تحقیقات پلیسی در جریان است.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران همچنین در تشریح علت و انگیزه‌های قتل به این جمله بسنده کرده که وی با همسرش اختلافات شدید داشته اما رسانه‌ها به نقل برخی منابع نوشته اند که نجفی اعتراف کرده همسرش وی را تهدید به نابودی زندگی اش کرده بوده است.

 

یک منبع آگاه نیز در تشریح اعترافات نجفی گفته است: وی مدعی شده که همسرش وی را تهدید کرده که زندگی اش را نابود می‌کند و به همین علت تصمیم به قتل او گرفته است.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران همچنین با بیان اینکه شهردار سابق تهران با همسرش اختلافات شدیدی داشته است گفت: سلاحی که متهم در جنایت از آن استفاده کرده نیز از وی کشف شده است و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد. جسد مقتول نیز دراختیار پزشکی قانونی قرار گرفته تا کالبدشکافی و بررسی‌های معمول دیگر انجام شود.

 

حوالی ظهر امروز بود که منابع قضائی گفتند ظهر امروز همسر دوم نجفی در منزلش در سعادت آباد تهران به قتل رسیده است.

 

همین چند جمله درباره هویت مقتول کافی بود تا رسانه‌های داخلی و حتی خارجی به طور گسترده به این موضوع بپردازند.

 

نجفی شهریورماه ۹۶ شهردار تهران شد و اسفندهمان سال ابتدا و اوایل سال ۹۷ نیز برای بار دوم استعفا کرد که برای بار دوم مورد موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

 

در همان زمان هم بود که ازدواج دوم نجفی هم خبرساز شده بود زیرا عکس‌های وی با همسر دومش در فضای مجازی منتشر شده بود.

 

گفته شده که متقول یک پسر حدود ۱۳ ساله نیز دارد که امروز ظهر پس از آنکه بعد از مدرسه به منزل بازگشته با جسد خونین مادرش مواجه شده است.

مطالب داغ هفته اخیر