جنون سلفی گرفتن، اعتیاد پسر جوان به گرفتن سلفی + عکس

جنون سلفی گرفتن، اعتیاد پسر جوان به گرفتن سلفی + عکس

جنون سلفی گرفتن، اعتیاد پسر جوان به گرفتن سلفی + عکس

تعداد زیادی از ما در طول روز سلفی هاي متعددی می‌گیریم اما پسری هست که در روز حدود 200 عکس سلفی از خود میگیرد. جنید احمد، مرد 22 ساله اي اهل پیتربورو – انگلستان شیفته گرفتن سلفی است. او میتواند روزانه بیش از سه ساعت را صرف آماده کردن خود برای تصاویر سلفی کند و مدعی استروزانه بیش از 200 عکس از خود گرفته و بهترین آن ها را در پیج اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارد.

 

به گزارش فراناز این پسر جوان که قبلا هنرجوی فشن و مدل بوده، هرروز مانند یک جلسه عکس برداری حرفه اي رفتار میکند و حتی خودش را «سلطان سلفی» می نامد. وی برای خاطر جمعی از آنکه همیشه در همه عکس هایي که برای 50،000 فالوئر خود به اشتراک می‌گذارد، بهترین باشد هر هفته از خدمات زیبایی پوست استفاده کرده، ابروهایش را مرتب میکند و ساعت ها در جلوی آینه به گریم می‌پردازد.جنون سلفی گرفتن، اعتیاد پسر جوان به گرفتن سلفی + عکس

 

پسر معتاد به عکس هاي سلفی

در طول سال‌ها، وی از چندین خدمات زیبایی نظیر روکش هاي دندانی، پرتز چانه، پرتز گونه، پرتز خطوط آرواره، پرتز لب ، بوتاکس زیر چشم و روی سر ، تاتوی ابرو و انجماد چربی استفاده کرده است. این میزان فرآیند برای یک نفر بسیار زیاد است چه برسد به یک شخص 22 ساله ولی جنید مدعی است همه انها برای جلب کردن توجه ها به او در شبکه اجتماعی ارزش داشته است.

 

او می‌گوید وقتی یک عکس پست می‌کنم، در عرض همان یکی دو دقیقه اول شاید حدود 100 لایک دریافت می‌کنم و این را دوست دارم. گوشی ام دیوانه می‌شود، شگفت انگیز است.

 

سال‌ها پیش من هرگز شبیه این نبودم. خیلی طبیعی بودم. ولی فکر می‌کنم پس از وابسته شدن به شبکه هاي اجتماعی مدام میخواهم چهره ام را بهتر کنم.

 

اگرچه او اصرار دارد نظرات منفی کاربران در سایت هایي مانند اینستاگرام وی را اذيت نمیدهد و از کنارآنها می گذرد ولی هنوز نظرات مثبت برای وی اهمیت زیادی دارد. برای مثال او به دقت توجه می کند که عکس منتشر شده از وی بیشترین لایک را دریافت کند و اگر یک عکس حداقل 500 لایک را در یک دوره زمانی نداشته باشد، آنرا حذف خواهد کرد. وی تنها محبوب ترین پست هایش را در پروفایل خود نگه می دارد.جنون سلفی گرفتن، اعتیاد پسر جوان به گرفتن سلفی + عکس

 

سلطان سلفی اینستاگرام

دو سال پیش وقتی وی در یک برنامه مستند به نام «شیفته بدنم هستم» شرکت کرد، در آن میگفت اعتیاد به سلفی و زیبایی فیزیکی وی ناشی از دوران تاریک تر زندگی او و در روزهای مدرسه رفتن او بوده که بچه ها وی را برای ظاهرش اذیت می‌کردند. جنید میگوید بدترین دوران زندگی ام بود. مرا اذیت میکردند. آن ها چهره مرا دوست نداشتند. من یکی ازخوش چهره ترین بچه هاي مدرسه بودم و انها این را دوست نداشتند.

 

آن ها میگفتند می‌خواهیم تو را آتش بزنیم تا دیگر خوش قیافه نباشی. هنوز هم با خودم فکر می‌کنم چرا من؟ من چه کار بدی کرده بودم؟ چرا مردم از من بدشان می آمد؟ آن ها هرگز به خوش قیافگی مننبودن و هرگز نخواهند بود.

 

اعتیاد جنید احمد به سلفی شباهت زیادی به یکیدیگر از شهروندان انگلیسی به نام دنی بومن دارد، وی نیز قبلا روزانه حدود 200 سلفی می‌گرفت. ولی متوجه شد سلفی او تبدیل به یک اعتیاد شده و توانست با کمک گرفتن، این عادت را از خود برداشته و میانه روی پیشه کند.

جدیدترین مطالب سایت