اقدام عجیب داماد زرنگ برای دور ماندن از مادر زن

اقدام عجیب داماد زرنگ برای دور ماندن از مادر زن

اقدام عجیب داماد زرنگ برای دور ماندن از مادر زن

خب گاهی روابط بین مادر زن و داماد بهم میریزه و اینیه چیز کاملا طبیعی است و حتما شما هم نمونه هایی از آن را دیدی.ولی اینکه هر اقدامی برای فراری دادن مادر زن از خانه توسط داماد اجرا شود چندان رایج نیست ولی از قرار معلوم مرد جوان قصه ی ما تصمیمش برای رهایی از دخالت های مادر زنش جدی بوده است.

 

به گزارش فراناز مرد جوان مدتها بود که با والدین همسرش به مشکل برخورده بود و اخیرا شدت این اختلافات بالا گرفته و دیگر برایش قابل تحمل نبود برای همین دنبال راهی بود تا بدون آنکه کسی متوجه نیت او شود آنها را از خانه و زندگی خود دور کند.

 

آنطور که این مرد جوان گفته پدر زنش مرد خوبی است و گاها به خاطر فشارهای همسرخود یعنی مادر زن در زندگی مشترک مرد جوان و همسرش دخالت می کرده اما مادرزن به شدت و بدون رعایت هیچ حریمی مخل آرامش زندگی مشترک آنها می شده.

 

نق زدن های زیاد و ایرادات عجیبی که مادر زن از زندگی این زوج میگرفته به مرور موجب تغییر نظر دختر هم شده بود و برای همین مرد جوان احساس خطر کرد و تصمیم گرفت تا راهی برای دور کردن مادر زنش از خانه شان پیدا کند. راهی که او به ذهنش رسید بیشتر شبیه ایده ای بود که در انیمیشن های دوران کودکی مان دیده بودیم ؛ یعنی ترساندن با استفاده از یک موجود چندش اور.اقدام عجیب داماد زرنگ برای دور ماندن از مادر زن

 

مرد جوان روزی را به یاد اورد که مادر زنش با دیدن نوعی عنکبوت به شدت وحشت کرد و از اتاق بیرون رفت و تا مدتها دیگر به اتاقی که عنکوبت در انجا دیده شده بود نیامد و همین ایده ای شد برای اجرای نقشه ی دور کننده مادر زن از خانه شان .

 

روزی که قرار بود والدین همسرش به خانه ی آنها بیایند را مطلع شد و با برنامه ریزی نوعی عنکوبت چندش اور به نام “تارنگولا ” خریداری کرده و در گوشه ای از خانه پنهان کرد ؛ مادر زن هم بی خبر از همه چیز و همه جا دقیقا جایی نشست که دامادش عنکوبت را در آنجا پنها کرده بود.

 

دقایقی بعد داماد به بهانه ای به ان گوشه از خانه رفت و عنکبوت را آزاد کرد و عنکبوت هم مستقیما به سمت مادر زن آمد ؛ دیدن عنکبوت همانا و فراری شدن از خانه داماد همانا. به گفته ی این مرد جوان در حال حاضر بیش از یک ماه است که مادرزنش به خانه ی آنها نیامده است.

جدیدترین مطالب سایت