با این متن زندگی خود را زیر و رو کنید

با این متن زندگی خود را زیر و رو کنید

با این متن زندگی خود را زیر و رو کنید

 

اگر در زندگیتون کسل شدید و شرایط زندگی براتون یکسان و خسته کنندس این متن رو بخونید تا زندگیتونو زیر و رو کنید.موفقیت رو تو دستاتون بگیرید.با ما در فراناز همراه باشد.

 

آیا در هیاهوی روزمره خود گم شده‌اید؟ خانواده از بی‌توجهی شما نسبت به آن ها آزرده‌خاطر هست؟ جای هیچ نگرانی وجود ندارد. کارآفرینان زندگی شلوغی دارند؛ اما باید تعادلی بین کار و زندگیشان برقرار و برنامه منظمی برای انجام کار‌ها ایجاد کنند. در مقاله پیش رو نکاتی بیان شده هست که انجام آن ها در انتهای روز کاری، واسطه افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد شما خواهد شد:

 

* با تیم خود هماهنگ باشید

۵ دقیقه با اعضای تیم خود صحبت کنید ودر این دوران موارد مهم را باهم بررسی کنید. اگر با بحران غیرمنتطره‌اي روبرو شده‌اند به آن ها خاطرجمعی دهید که از آن ها حمایت میکنید ودر حل مشکلات کمکشان خواهید کرد.

 

* اولویت‌هاي روز بعد را مرتب کنید

سعی کنید کارهای روز بعد رابه‌ترتیب اولویت مرتب کنید، ۵ دقیقه بخود مهلت دهید و آن ها را یادداشت کنید. با اولویت‌بندی کارها می توانید به‌سرعت و بدون مشکلی تمام کارها را انجام دهید.

 

*تقویم خودرا چک کنید

دیدار‌ها و ارتباط‌هاي روز بعد خودرا بررسی کنید و برای آن ها آماده شوید. هیچ‌چیز بدتر از فراموش کردن یک جلسه کاری یا آماده نبودن برای آن نیست.

 

* محل کارتان را تمیز و مرتب کنید

اینکار مقدور هست به‌نظر ساده باشد؛ اما یک میز نامرتب اصلا ظاهر خوبی ندارد. محل کار تمیز ذهن شما را باز می کند.

۱۵ دقیقه آخر یک روز کاری را صرف انجام کارهای بالا کنید. به گزارش تالاب از اجرای درست کارهای تیم مطمئن شوید؛ کارهای روز بعد را اولویت‌بندی کنید و محل کارتان را مرتب کنید.

سخن آخر

با انجام این نکات صبح روز بعد یک برنامه مشخص برای کارها دارید و بدون تلف کردن دوران، همه ی کارها را انجام میدهید؛ برای همه ی چیز آماده هستید و بهره‌وری بیشتری خواهید داشت.

جدیدترین مطالب سایت