باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

در این مطلب از سایت فراناز شما را با زیباترین و جالب ترین پارک های آبی جهان آشنا خواهیم کرد.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

سایَم پارک، اسپانیا (Siam Park, Spain)

دلیل انتخاب این پارک به عنوان بهترین پارک آبی جهان توسط تریپ ادوایزُر کاملاً واضح است، پارکی هیجان انگیز با ارائه جذابیت هایی متناسب با تمام سلایق و علایق افراد که به سه قسمت موضوعی آرامش، خانواده و آدرنالین تقسیم می شود. مکانی دلربا که در جزایر فریبنده قناری واقع شده و یکی از نقاط جذابی است که حتماً در سفرتان به اسپانیا می بایست از آن دیدن نمایید.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

یونیوِرسالز وُلکِینو بِی، فلوریدا (Universal’s Volcano Bay, Florida)

به زودی برنامه جدید پارک آبی توسط استودیو یونیورسال با تکنولوژی دست بند جدید افتتاح خواهد شد. دیگر نیازی به انتظار و ایستادن در صف های طولانی نیست. علاقمندان به پارک های آبی برای مشاهده عملکرد این وسیله جادویی صرفه جویی در زمان به شدت مشتاقند.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

بِلِزِرد بیچ، دیزنی ورلد، فلوریدا (Blizzard Beach, Disney World, Florida)

از مهم ترین نقاط قوت این پارک می توان به تِم و موضوع آن اشاره کرد. طراحی این پارک متاثر از یک پیست اسکی سابق ذوب شده می باشد، طراحی جذاب و منحصر به فرد به کمک یک بالابر اسکی، کوه های یخ و شخصیت های شناور منجمد مانند آدم برفی های دوست داشتنی اولاف. افراد بی باک و بی پروا نباید امتحان گاشمور (Gushmore) یکی از بلندترین و سریع ترین سرسره های آبی در جهان را از دست دهند.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

پارک آبی آکوآوِنچِر، آتلانتیس، باهاما (Aquaventure Waterpark, Atlantis, The Bahamas)

این پارک آبی با دوجین استخر، سرسره های آبی سریع و یک لیزی ریور گرمسیری برای به ارمغان آوردن خاطراتی جذاب و هیجان انگیز در انتظار شماست. اگر از علاقمندان به ماجراجویی و هیجان هستید حتماً بازی لیپ آو فِیت (Leap of Faith) را امتحان کنید، بازی هیجان انگیز که در طی آن  از یک سرسره آبی عمودی به درون تونلی در مجاورت تالاب کوسه ها پرتاب می شوید. مطمئناً برای انجام این کار می بایست دل و جرات زیادی داشت. برای بازدید از این پارک لازم نیست که حتماً پارادایز آیلند ریزورت اقامت داشته باشید بلکه با خرید بلیط نیز می توانید از امتحان هیجانات این پارک جذاب لذت ببرید. رفتن به این پارک توسط کشتی و قایق های موتوری که در بندری واقع در نزدیکی پارادایز آیلند ریزورت لنگر می اندازند، امکان پذیر خواهد بود.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

دالی وودز اِسپلش کانتری، تِنِسی (Dollywood’s Splash Country, Tennessee)

می توان از این پارک به عنوان یکی از 10 پارک برتر آمریکا از دیدگاه سایت تریپ اَدوایزُر نام برد، پارکی بی نظیر در فضایی به مساحت 35 جریب همراه با چشم انداز مسحور کننده به مناظر کوه های اسموکی (Smoky Mountain) و ارائه امکانات سرگرم کننده مهیجی مانند سرسره های آبی، استخر، الوارهای شناور و تیوپ های جذاب. خانواده ها می توانند از بازی در استخر تالابی که به صورت آبشار سرازیر می شوند لذت ببرند، استخری با بیش از 25 مورد هیجان انگیز و جذاب مانند چشمه آب گرم.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

پارک آبی واتِر کیوب، چین (Water Cube Water Park, China)

مرکز ورزش های آبی ملی پکن، محل سابق بازی های المپیک تابستانی سال 2008 به یک پارک آبی سرپوشیده تبدیل شده و هم اکنون می توان از آن به عنوان بزرگترین پاک آبی آسیا نام برد. مکانی هیجان انگیز و جذاب که جایگاه سرسره های جدید، لِیزی ریو، یک استخر مواج غول پیکر و یک اسپا می باشد.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

واتر بوم بالی، اندونری (Waterbom Bali, Indonesia)

بالی تنها یک مکان آرامش بخش و سرشار از صلح برای انجام یوگا نیست، بلکه می توان از آن به عنوان مقصدی مناسب برای تجربه هیجانات پرانرژی در زیر نور خورشید در پارک آبی فوق العاده اش نام برد. مکانی رویایی که در رتبه اول رده بندی بهترین پارک های آبی جهان از دیدگاه سایت تریپ ادوایزُر قرار دارد. این پارک تعدادی سرسره بی نظیر مانند کِلایمَکس (Climax) را ارائه می دهد. سرسره هایی که در یک محفظه کوچک قرار دارند و این محفظه بر روی یک سرسره عموی ایستاده، یک درب تله ای در این سرسره ها یافت می شود که با باز شدن آن افراد به سمت سرسره ها پرتاپ می شوند. در این سرسره علاقمندان به هیجان با سرعتی معادل 2.5 برابر نیروی گرانش حرکت می کنند سرعتی شگرف که تنها افراد بی پروا از پس امتحان کردنش برمی آیند.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

پارک آبی وایلدوادی، امارات متحده عربی (Wild Wadi Waterpark, United Arab Emirates)

این پارک آبی روباز با ارائه امکانات سرگرم کننده ای مانند دوازده سرسره، استخرهای مواج سرد و گرم و دو ماشین موج سواری مصنوعی در شهر زیبای دبی برای به ارمغان آوردن لحظاتی خاطره انگیز پذیرای شماست. علاقمندان به هیجان حتماً می بایست کوچه ترس را امتحان کنند جاییکه مجموعه ای از فضاهای دوار گردبادی یافت می شود، فضاهایی که آب در آنها از دیواره ها به سمت مرکز در حرکت است و یک جریان گردبادی را به وجود آورده که ماجراجویان قبل از ورود به استخر در آن می افتد.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

پارک آبی وُرلد، کانادا (World Waterpark, Canada)

در این پارک فوق العاده بزرگترین استخر مواج آلبرتا و کانادا را خواهید یافت، پارکی که تقریباً چهار برابر یک زمین فوتبال بزرگ است و دارای نه سرسره آبی سرپوشیده و ارتفاع پرشی 10 طبقه در بالای استخر مواج می باشد. پارک آبی وُرلد در مجاورت بزرگترین مرکز خرید شمال آمریکا قرار دارد و مقصدی بسیار مناسب برای تجربه یک گریز هیجان انگیز با خانواده در آخر هفته ها می باشد.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

وِت اِن وایلد، هاوایی (Wet ‘n’ Wild, Hawaii)

این مرکز خرید در فاصله نه چندان دور تا ساحل وایکیکی (Waikiki Beach) قرار دارد و با مساحت 25 جریبی همراه با ارائه امکانات تفریحی سرگرم کننده برای به ازمغان آوردن لحظاتی خاطره انگیز و افزایش میزان ترشح آدرنالین در خون در انتظارتان خواهد بود. در این پارک حتماً شاکا (Shaka) که یک لوله 1.6 کیلومتری است و افراد سوار بر تیوپ ها بعد از عبور از آن با سرعت به طرف دیگر با شیب 70 درجه پرتاب می شوند را امتحان کنید. از دیگر هیجانات این پارک می توان به گردباد یا تورنِیدو اشاره کرد، فعالیتی هیجان انگیز که امکان تماشای منظره نفس گیری از جزیره اوآهو در زمان پرتاب شدن به ارتفاع 15.2 متری برایتان فراهم خواهد شد.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

بیچ پارک، برزیل (Beach Park, Brazil)

می توان از این پارک به عنوان بزرگترین پارک آبی در جنوب آمریکا نام برد، پارکی ساحلی که بر روی سواحل جادویی پورتو داس دوناس (Porto das Dunas) نشسته و با ارائه صدها فعالیت سرگرم کننده خانوادگی و اسپا ارمغان آور لحظاتی خاطره انگیز برایتان خواهد بود. اگر جزو افراد شجاع هستید، امتحان اینسونو، بلندترین سرسره آبی جهان قطعاً برایتان جذاب می باشد، سرسره ای که شدت هیجانات درونیتان را به اوج می رساند و میزان ترشح آدرنالین در خونتان را افزایش می دهد.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

تروپیکال آیلَندز، آلمان (Tropical Islands, Germany)

این پارک در آشیانه سابق یک سفینه فضایی قرار دارد و اکنون جزو یکی از بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده جهان می باشد. پارکی آبی با محوط های موضوعی که با الهام از مکان های مختلف مانند تایلند، جزیره ساموآ، بورنئو و بالی طراحی شده اند. از دیگر جذابیت های این پارک شگفت انگیز می توان به جنگل سرسبز آن که زیستگاه تقریباً 50 هزار از گونه های گیاهی است، اشاره کرد.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

پارک آبی آکوآوِنچِر، آتلانتیس پالم، ایالت متحده عربی (Aquaventure Waterpark, Atlantis Palms, United Arab Emirates)

این پارک توسط گروه تفرجگاه های زنجیره ای موجود در باهاما با همین نام تاسیس شد و طراحی آن با الهام از سبک شهر گمشده آتلانتیس صورت گرفت. طراحی منحصر به فردی که علامت هایی از اساطیر در سراسر آن یافت می شود. در این مکان جذاب هیجانات متعددی در انتظارتان خواهد بود اما هرگز آویزان شدن از برج معروف نپتون و بالا رفتن از سربالایی برای رسیدن به مقصد پرتاب شدن در تونل تاریک و رسیدن به رودخانه لیزی را از دست ندهید.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

تای فوون لاگون، والت دیزنی ورلد ریزورت، فلوریدا (Typhoon Lagoon, Walt Disney World Resort, Florida)

در پارک های آبی شاید برای پیدا کردن تمام علاقمندی ها متناسب با کل خانواده کمی دچار مشکل شوید اما دیزنی در طراحی این پارک به این موضوع کاملاً توجه داشته و با طراحی آلاچیق های ساحلی روباز برای استراحت خانواده ها این ادعا را کاملاً اثبات کرد. این فضاهای فوق العاده دارای قابلیت رزرو گروهی می باشند تا هنگامی که با خانواده تان در حال تفریحی و سرگرمی هستید با خیال راحت به استراحت بر روی صندلی های راحتی در سایه همراه با کولر و آب یخ بپردازید. لذت ها و خوشی های روز خود را در این پارک آبی با استراحت کردن در کنار خانواده تان کامل نمایید.

 باحالترین پارک های آبی سراسر جهان

دنیای آبی یاس، ایالت متحده عربی (Yas Waterworld, United Arab Emirates)

در این پارک شگفت انگیز جذابیت های متعددی برای تمام اعضای خانواده از جنگ های آبی تا غلتیدن در سرسره ها یافت می شود. اگر از بازی در آب خسته شده اید اصلاً نگران نباشید زیرا هیجان دیگری به نام ترن هوایی در انتظارتان خواهد بود، ترنی فوق العاده که از مسیری باریک در میان سرسره های آبی عبور می کند.

 

منبع: توریستگاه

جدیدترین مطالب سایت