جزئیات باردار شدن 3 مرد جوان لبنانی + عکس

جزئیات باردار شدن 3 مرد جوان لبنانی + عکس

جزئیات باردار شدن 3 مرد جوان لبنانی + عکس

حامله شدن و آبستن شدن 3 مرد لبنانی سوژه داغ شبکه های اجتماعی و رسانه ها شده است. به گزارش فراناز در یک اقدام عجیب سه مرد لبنانی اقدام به حاملگی کردند که سوژه داغ خبرگزاری ها شده است  در ادامه جزئیات بیشتر و ماجرای باردار شدن 3 مرد در لبنان را در سایت فراناز خواهید دید با ما همراه باشید.

 

عکسها و تصاویری از حاملگی سه مرد در لبنان دست به دست در موبایلها میچرخد و جنجالی شده است.

 

تبلیغ پخش قریب الوقوع یک برنامه تلویزیونی در شبکه ” LBCI” با عنوان “اولین جوانان باردار لبنانی به طور زنده از تجربه خود سخن می گویند” در تلفن های همراه دوستان و نزدیکان دست به دست چرخید.جزئیات باردار شدن 3 مرد جوان لبنانی + عکس

سه مرد برای یک روز هم که شده، دوست داشتند که خود را در سختی و مشقت زنان به خاطر بارداری شریک کنند لذا چیزی شبیه بالش یا شکم بندی چند کیلویی به خود بستند تا خود را تاحدی شبیه زنان باردار کنند.

 

این سه جوان به نام های وسیم بزیع، ریّان رحّال و فراس أبو غاوی روز خود را با انجام ورزش و کارهای روزانه آغاز کردند و در نهایت، برای معاینه “جنین” پیش دکتر نبیل یونس متخصص زنان رفتند و درد و رنج زنان در دوره بارداری را تشریح کردند.

 

گفته شده است که هدف از این اقدام، انتقال این پیام است که مردان در سختی ها و مشقت ها یاور و همراه شریک زندگی خود باشند.

 

این اقدام جوانان یاد شده از این مسئله سرچشمه می گیرد که آنها به برابری بین زن و مرد باور دارند. اینها دوست داشتند که با این اقدام نمادین خود را در درد و مشقت زنان در دوره بارداری و دشواریها و سختی های خانه داری شریک بدانند. این جوانان همچنین با آمدن به خیابان و برگزاری تظاهرات خواهان تضمین حقوق زنان شده و با زنان شرکت کننده در حمایت از حقوق زنان و اعتراض به جامعه مردسالار کشورشان شعار سردادند.

 

هدف آنها، تقدیر از مادر و زنان و دختران و همه بانوان شاغلی بود که در کار یا تحصیل و تربیت فرزندان خود موفق شده اند؛ فرزندانی که 9 ماه تمام آنها را در رحم خود بزرگ کردند و با شور و شوق زیاد منتظر بدنیا آمدن آنها شدند تا از یک سو شادمان از بدنیا آمدن فرزندشان باشند و از سوی دیگر درد و مشقت بارداری آنها پایان یابد.

 

در سایه اتفاق نظر سه جوان یاد شده درخصوص سختی و دشواری تجربه چند ساعته خود، آنها عملا به ارزش زنان در زندگی اعتقاد راسخ پیدا کردند و خواهان برابری بین آنها و مردان شدند و از زنان خواستند که همچنان قوی باشند و قدر خودشان را بدانند و از دفاع از حقوق خود نظیر مردان درنگ نکنند.

 

در این برنامه تلویزیونی، وسیم و ریان و فراس توانستند از زنان لبنانی تقدیر کنند و فضای همبستگی با زنان ایجاد کنند

جدیدترین مطالب سایت