بازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

بازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

بازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

به گزارش فراناز ،سایت IMDB علاوه بر معرفی 10 ستاره نوظهور امسال فهرستی از ده ستاره برتر سال 2020 را هم منتشر کرده است: ده ستاره‌ای که به صورت مداوم در صدر جدول محبوبیت ستارگان (Starmeter) سایت IMDB Pro قرار داشتند و احتمالا کارگردانان و تهیه‌کنندگان و تیم‌های انتخاب بازیگران زیادی در حال بررسی صفحه آنها بودند، نکته جالب حضور تنها دو مرد در این لیست و استقبال بیشتر از بازیگران زن در لیست امسال است.

 

**این اسامی شامل بازیگران زیر هستند:

 

10- هنری کاویلبازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

بازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

 

بازیگر نقش سوپرمن امسال به لطف بازی در نقش جادوگر موسفید سریال «جادوگر» (The Witcher) و شرلوک هلمز «انولا هلمز» به این لیست راه پیدا کرده، حالا همه منتظر حضور او در نسخه زک اسنایدر از فیلم «لیگ عدالت» و فصل دوم «جادوگر» هستند.

 

9- لیندا کاردینلیبازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

 

او که نقش کوتاهی در فیلم‌های انتقام جویان در نقش همسر هاوک آی (جرمی رنر) داشت، امسال به لطف کمدی سیاه «تو برای من مرده‌ای» (Dead to me) و بازی در نقش یک دروغگوی بیمار، وارد لیست ستارگان محبوب IMDB شد.

 

8- آنیا تیلور جویبازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

 

به لطف درخشش بی‌نظیرش در سریال «گامبی وزیر» توانست به این لیست راه پیدا کند و احتمالا بخت اصلی فصل جوایز هم باشد. سال آینده اما برای او پربارتر خواهد بود: همکاری مجدد با رابرت ایگر در فیلم «مرد شمالی» (The Northman) و نقش اصلی پیش درآمد «مدمکس: جاده‌های خشم»

 

7- آیدان گلگربازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

 

ستاره سریال «آکادمی آمبرلا» (The Umbrella Academy) با بازی درخشانش، در نقش یک شخصیت خبیث که در زمان سفر کرده و وارد بدن جوانترش می‌شود، بسیاری از توجهات را به خود جلب کرد. فصل دوم این سریال حالا قابل تماشا است و مخاطبین منتظر فصل سه آن هستند.

 

6- مارگو رابیبازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی

 

او که سال قبل را با نامزدی در رشته بهترین بازیگر برای فیلم «Bombshell» به پایان رساند، سال 2020 را با «پرندگان شکاری آغاز کرد. و در تابستان امسال با انتشار اولین ویدیوها از «جوخه انتحار 2» به کارگردانی جیمز گان دوباره به کانون توجهات بدل شد.

 

5- ارنی موریارتیبازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

 

ستاره سریال «پسرها» (The Boys) هجویه سیاه، خونین و دردناک ژانر ابرقهرمانی، توجهات را در این سریال به خود جلب کرده و همه را در انتظار فصل سوم این سریال گذاشته که از قرار معلوم در اوایل 2021 فیلمبرداری‌اش شروع خواهد شد.

 

4- میلی بابی براونبازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

 

بازیگری که در سه فصل «چیزهای عجیب» با بازی در نقش «11» محبوب شد، امسال با انولا هلمز با دست پر برگشته و نشان داده که می‌تواند بار نقش اول یک فیلم سینمایی را به دوش بکشد.

 

3- آنیا شالوترابازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

 

کسی که هم نامش در لیست محبوبترین ستارگان سال و هم در لیست ستاگران نوظهور سال بوده، آن هم به خاطر درخشش در نقش جادوگری به نام ینفیر در سریال «جادوگر» (The Witcher) در کنار هنری کویل.

 

2- جولیا گارنربازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

 

هرچند گارنر قبلا هم با بازی در سریال‌هایی مثل «آمریکایی‌ها» و «مجنون» توانایی بازی خود را به رخ کشیده، اما نقش روث لنگمور در «اوزارک» نقشی بود که استعداد او را کاملا به نمایش گذاشته.

 

1-آنا دی آرماسبازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

 

با درخشش در «بلید رانر 2049» بسیاری از توجهات را به خود جلب کرد، اما بازی او در نقش اصلی «چاقوهای آخته» از او یک ستاره ساخت. حالا همه منتظر بازی او در «زمانی برای مردن نیست» آخرین جیمز باند دنیل کریگ هستند.

 

گلشیفته فراهانی نیز با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر از این داد که در لیست برترین های IMDBقرار دارد.بازیگران برتر در لیست بهترین بازیگران IMDB + عکس

گلشیفته فراهانی

جدیدترین مطالب سایت