روش های بالا کشیدن (لیفتینگ) و برجسته کردن سینه ها

روش های بالا کشیدن (لیفتینگ) و برجسته کردن سینه ها

روش های بالا کشیدن (لیفتینگ) و برجسته کردن سینه ها

همه خانم ها دوست دارند سینه های برجسته و سفت داشته باشند و از شل و آویزان شدن پستان ها بیزارند. شاید شما هم مشکل آویزان و شل شدن سینه را داشته باشید در این مقاله ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه سینه های خوش فرم و برجسته داشته باشید فقط باید با حوصله عمل نمایید. در ادامه این پست فراناز راه های برجسته کردن و بالا کشیدن سینه ها با روش خانگی را بیان خواهیم کرد.

 

روش های ارزان و خانگی لیفت و بالا کشیدن سینه

فرم و میزان برجستگی سینه زنان همیشه یکی از دغدغه های انان بوده است . برای دانستن حقایقی در مورد روش لیفت کردن سینه خانم ها بدون نیاز به جراحی زیبایی با ما در فراناز همراه باشید  .روش های خانگی لیفت سینه اصلا سخت نیستند تنها صبر و حوصله و پشتکار می خواهد.همه خانم ها برای داشتن سینه های برجسته ورزش های مختلفی را امتحان می کنند حتی برخی عمل های لیفت سینه را ترجیح می دهند.

 

جای هیچ تردیدی نیست که سینه های زیبا برای خانم ها اعتماد به نفس می آورد اما اگر بخواهید در کنار ورزش از روش های خانگی برای لیفت سینه استفاده کنید می توانید در زنجفیل برخی روشهای خانگی برای لیفت سینه به طور طبیعی و بدون عمل جراحی را بشناسید.

 

برای اینکه سینه ها برجسته شوند و از حالت شلی و افتادگی بیرون بیایند باید بافتهای سلولی آنها سفت شود با سفت کردن بافتها می توان سینه را برجسته تر کرد و همانطور که همه میدانند دلایل زیادی برای افتادگی سینه ها وجود دارد مثل شیردهی، تغذیه ناسالم، سیگار، برخی داروها و لباس زیر اشتباه پوشیدن.

 

می توانید این روش های ساده اما بسیار موثر را امتحان کنید تا به مرور زمان تغییر را ببینید.

 

ماساژ با روغن بادام و آلوئه ورا

آلوئه ورا برای سفت کردن پوست فوق العاده است و قرن هاست که برای رفع چین و چروک ها استفاده می شود بنابراین هر روز قبل از حمام سینه ها را با آلوئه ورا ماساژ دهید در کنار آلوئه ورا روغن بادام چون گردش خون را زیاد میکند و گردش خون خوب رگ ها را گشاد می کند و در نتیجه پوست کش می آید.

 

ماساژ سینه ها با روغن زیتون

همه می دانند که روغن زیتون پر از مواد مغذی است ویکی از خاصیت های آن افزایش سفتی پوست است کافیست هر روز سینه ها را با روغن زیتون ماساژ دهید و بعد از مدتی تاثیر آن را ببینید.

 

زرده تخم مرغ و خیار

تاثیر خیار بر پوست را خیلی ها تجربه کرده اند و لازم به توضیح بیشتر نیست زرده تخم مرغ هم سرشار از مواد مغذی است که بافت های سینه ها را تقویت می کند این دو ماده را با هم ترکیب کنید و سینه ها را با آن ماساژ دهید و بگذارید جذب پوست شود هفته ای سه بار این کار را انجام دهید تا به مرور زمان تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید.

 

ماساژ با یخ

چند قالب کوچک یخ بردارید به حالت دایره ای روی سینه ماساژ دهید.بیشتر از یک دقیقه یخ را روی سینه ها ماساژ ندهید. بعد از هر ماساژ به مدت ۳۰ دقیقه طاق باز دراز بکشید و در این حالت هر یک دقیقه یخ را ماساژ دهید و دوباره بردارید.

 

انار

انار را با پوست له کنید با روغن کرچک گرم مخلوط کنید یک خمیر به دست می آید این خمیر را به سینه بمالید و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قبل از خواب سینه ها را ماساژ دهید این کار را هفته ای سه بار انجام دهید تا نتیجه بگیرید.

 

در کنار این موارد یادتان باشد آب زیاد بنوشید و حتما شنا بروید. شنا کردن یکی از بهترین ورزشها برای داشتن سینه های سفت و برجسته است.

 

مطالب مرتبط :

روش هایی برای بزرگ شدن پستان ها و سلامت آن ها

سینه های متناسب باساختار بدن وخوش فرم کردن پستان

روشهای کاربردی بزرگ کردن سایز و بهبود فرم سینه ها

افزایش سایز و خوش فرمی سینه دختران و زنان با ماساژ

2 تمرین برای داشتن سینه هایی سفت و خوش فرم

جدیدترین مطالب سایت