بدن خود را با پنی سیلین خانگی نسبت به ویروس ها مقاوم کنید + طرز تهیه

بدن خود را با پنی سیلین خانگی نسبت به ویروس ها مقاوم کنید + طرز تهیه

بدن خود را با پنی سیلین خانگی نسبت به ویروس ها مقاوم کنید + طرز تهیه

اگر می خواهید از همه بیماریها که عامل آن سرماخوردگی است در امان باشید و دوست دارید سیستم ایمنی بدنتان تا پایان عمر هیچ ویروسی نتواند به آن حمله کند بهتر است این محلول طبیعی را که با پنی سیلین برابری میکند در خانه درست و مصرف کنید. در ادامه با سایت فراناز همراه باشید.

 

دستگاه ایمنی بدن شاید در مقابل برخی تهدیدات ضعیف عمل کند و در نتیجه ما مریض شویم. اما اگر بتوانیم به بدن کمک کنیم، دیگر مریض نخواهیم شد. آنتی‌بیوتیک‌ها یکی از گزینه‌های مناسب محسوب می‌شوند، اما مصرف آن‌ها می‌تواند اثرات جانبی برای بدن داشته باشد.

 

علاوه بر آن، برخی از ویروس‌ها در برابر آنتی‌بیوتیک‌ها مقاوم بوده و باز هم در بدن باقی می‌مانند. به گزارش ناز وب حال اگر گزینه‌ی طبیعی در اختیار داشته باشیم که علاوه بر نداشتن اثرات جانبی، بتواند تمام ویروس‌ها را از بین ببرد، باید آن را استفاده کرد.

 

از طرف دیگر، شکی نیست که درمان طبیعی همیشه جایگزین بهتری نسبت به مواد شیمیایی است، زیرا اثر جانبی خاصی ندارند. گزینه‌های طبیعی علاوه بر تقویت دستگاه ایمنی بدن می‌توانند سلامتی را به شما بازگردانند.

 

حتی برتری اثرگذاری ترکیبات طبیعی نسبت به داروهای شیمیایی از نظر علمی نیز اثبات شده است. به همین دلیل امروز قصد داریم ترکیبی طبیعی را به شما معرفی کنیم که می‌تواند بیست برابر از آنتی بیوتیک قوی‌تر باشد و به نوعی معجزه کند. این ترکیب در برابر آسم، سرفه مداوم، گلو درد، عفونت در اندام تنفسی، برونشیت مزمن و مشکلات تنفسی موثر عمل می‌کند.

 

مواد مورد نیاز محلول گیاهی سرماخوردگی

در این ترکیب سه ماده وجود دارد که همه شما به احتمال فراوان آن‌‎ها را در خانه خود دارید.

*  نصف فنجان عسل طبیعی

*  یک چهارم فنجان سرکه سیب طبیعی

* چند حبه سیر

*  نصف فنجان آببدن خود را با پنی سیلین خانگی نسبت به ویروس ها مقاوم کنید + طرز تهیه

روش تهیه داروی گیاهی کشنده برای ویروسها

در ابتدا سیرها را خرد کنید. سپس تمام مواد را داخل یک ظرف ریخته و آن‌ها را ترکیب کنید. اجازه دهید تا ترکیب یک شب بماند تا همگن شود. صبح روز بعد ترکیب را از صافی گذرانده و آن را در جای تاریک و خنک نگه‌داری کنید.

 

عسل طبیعی سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنزیم‌ها بوده و می‌تواند به خوبی با رادیکال‌های آزاد مبارزه کند، زیرا یک آنتی اکسیدان محسوب می‌شود. علاوه بر این موارد، عسل طبیعی اثر ضد التهابی قوی و خواص ضد باکتریایی بالایی دارد که می‌تواند بدن را در برابر سرماخوردگی، سرفه و گلودرد ایمن کند.

 

سرکه سیب طبیعی نیز خواص ضد ویروسی و آنتی باکتریایی دارد، بنابراین به کمک دستگاه ایمنی بدن می‌آید. سیر نیز از دوران کهن همواره به عنوان یک دارو شناخته می‌شده و می‌تواند برای انواع بیماری‌ها خصوصا مشکلات تنفسی بدن را بیمه کند. سیر نیز همچون سرکه سیب و عسل، خواص ضد باکتریایی قوی دارد.

 

علاوه بر این موارد، سیب مانع جهش یافتن ویروس‌ها می‌شود که این مسئله در بدن بسیار حائز اهمیت است. ترکیب این مواد با یکدیگر می‌تواند از بسیاری از جهات به دستگاه ایمنی بدن کمک کند.

جدیدترین مطالب سایت