بد و دروغ ترین روش های لاغری دنیا

بد و دروغ ترین روش های لاغری دنیا

معرفی بدترین روش های لاغری و بی نتیجه دنیا

 

کاهش وزن با کمربندهای لاغری

ثابت شده که وزن کم کردن بدون ورزش یا سالم غذا خوردن تقریبا غیرممکن است. شما می توانید با کمربندهای sauna slim برای کاهش وزن موقتی در اطراف کمر تلاش کنید. این کمربندها کمک می کنند با عرق کردن در ناحیه کمر آب اضافی بدنتان را حداقل به مقدار کمی از دست بدهید.

 

 

این کمربندها با باتری کار کرده و شما می توانید آن را با قدرت های متفاوت به کار ببندید. کمربندهای Slim sauna با عناوینی مثل “قابل حمل” و “راه حل راحت برای کاهش وزن” به فروش می رسند، اینها هیچ کاری نمی کنند به جز اینکه به صاحبش توهم لاغر شدن می دهند. حقیقتا آنها کار نمی کنند و راهی وجود ندارد که از یک جریان الکتریسته که چربی ها را ظرف چند دقیقه آب می کند بگذرد. این کمربندها در یک زمان کوتاه مدت موثرند و کمک می کنند در دوره کوتاه مدت وزن کم کنید.

 

 

کاهش وزن با کرم های لاغری

تا به امروز همیشه تصور می شده که خریدن کرم های لاغری معجزه آسا یک پیروزی امیدوارانه است. درحالی که زنان انگلیسی سالانه 30 میلیون پوند را برای خرید چنین محصولاتی خرج می کنند، افراد شکاک می گویند که بسته های چنین محصولاتی بیش از اندازه ای است که حقیقت داشته باشد.

 

کرم های لاغری ای وجود دارند که ادعا می کنند راه حل نهایی کاهش وزن هستند. اما در مبحث پزشکی هیچ مدرکی دال بر اینکه فواید چنین کرم هایی را ثابت کند وجود ندارد تمام کرم ها با ایده پوست لطیف تر و سفت تر و کم کردن وزن فریبتان می دهند. تنها ورزش های هوازی و قدرتی وقتی که به صورت منظم با هم کارشوند می توانند در کاهش وزن سالم، کمک کنند.

 

 
کاهش وزن با محصولات با پایه فیبر

این محصولات ادعا می کنند که آب را جذب کرده و معده را متورم می کنند، که در نتیجه درد و رنج حاصل از گرسنگی کشیدن به دست می آید. با این حال دیده شده که برخی از شکم پر کن ها مثل guar gum ممکن است منجر به انسداد شدید در معده یا نای شود.

 

پس میتوان گفت این ها مسدود کننده های نشاسته ای هستند که مدعی اند با مسدودکردن یا منع کردن غذاهای نشاسته دار در رژیم غذایی تان سبب کم شدن اشتها و کمتر غذا خوردن بشوند. بااین حال دیده شده که این مسدود کننده نشاسته ای می تواند منجر به حالت تهوع، استفراغ، اسهال و دردهای معده نیز بشود.

 

 

کاهش وزن با هیپنوتیزم

افرادی هم هستند که می خواهند با کمک هیپنوتیزم وزن کم کنند، اینها سعی می کنند با تغییر رفتارها وزن کم کنند. تحقیقات نشان داده کسانی که سعی می کنند با هیپنوتیزم لاغر شوند اگر آن را همراه با ورزش و رژیم به کار گیرند ممکن است چند کیلویی وزن کم کنند. آیا حقیقت دارد که هیپنوتیزم کمک می کند وزنمان را کم کنیم؟ متخصصین سلامت تصدیق کرده اند که هیپنوتیزم می تواند تاثیرات مثبتی بر روی افرادی با شخصیت معین بگذارد.

 

چونکه هیپنوتیزم نوعی روان درمانی است که وقتی موضوع آن یک فرد باشد خوب عمل خواهد کرد. اگر مردم مردد نباشند و همیشه مقاوم باشند هیپنوتیزم موثر واقع نخواهد شد. افراد زیادی هستند که به سختی وزن کم می کنند. وقتی تمام روش های کاهش وزن با شکست مواجه شد، هیپنوتیزم می تواند جایگزین باشد.

 

 
کاهش وزن با رژیم کرم کدو

این رژیم شبیه فیلم های ترسناک است، و احمقانه ترین رژیم برای وزن کم کردن است. این رژیم بر پایه خوردن کرم کدو است، در این رژیم اجازه می دهند کرم ها کربوهیدارت ها یا دیگر محتویات اضافی غذا را بجوند تا وزنشان را کاهش دهند. اگر هنوز از این مخلوقات وحشتناک، زشت و نواری شکل که درون بدنتان زندگی کرده و میلیون ها تخم می گذارند منزجر نشده اید باید بهتان بگوییم این کرم ها می توانند منجر به از دست دادن ویتامین ها و مواد مغذی بدنتان شوند.

 

 

کاهش وزن با سیگاری شدن

بعضی از آدم ها برای اینکه میل به خوردن را کاهش دهند سیگار می کشند. این آدم ها معمولا فکر می کنند که سیگاری ها همیشه لاغر تر از افراد غیر سیگاری هستند. علاوه بر از دست دادن اشتها، فرض می شود که نیکوتین سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

 

وقتی که سوخت و ساز افزایش پیدا کند انرژی بیشتری برای انجام فعالیت های بدنی استفاده می شود. با این حال در تحقیقات ثابت نشده سیگار کشیدن بتواند تا حد قابل توجهی سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش دهد و درعوض سیگار کشیدن موجب بروز امراض متفاوتی مثل سرطان، بیماری های قلبی، دیابت و سکته قلبی می شود.

 

 

کاهش وزن با پلاستیک های بسته بندی یا سلیفون

در برخی مناسبت های خاص که لازم است لباسی بپوشید که کاملا اندازه تان باشد نیازمند لاغری سریع هستید. عروس یا همراهان عروس که باید لباس های ماکسی بپوشند که کاملا جذب بدنشان باشد، اما وقتی اضافه وزن دارند این کار مشکل می شود. ورزشکاران و بوکسورها نیز برای اینکه مطمئن شوند قبل از وزن شدن برای یک مراسم یا مسابقه به وزن قطعی برسند نیازمند کاهش وزن سریع هستند.

 

از دست دادن چربی های اضافی با رفتن به سالن ورزشی امکان پذیر است اما اشخاصی که نیاز دارند سریع لاغر شوند سعی می کنند که آب بدنشان را از دست دهند. یکی از اصلی ترین خطرات این روش از دست دادن آب و مایع خیلی زیاد از بدن می باشد. علاوه براین پلاستیکی که این افراد استفاده می کنند از جنس پولیوینل کلورید (پی وی سی) که گفته شده برای مصرف کننده ها خطرناک است.

 

این پلاستیک ها همچنین وزن شما را کم نمی کنند، بلکه فقط آب بدن شما را می گیرند و با کاهش چند اینچی توهم کاهش وزن بهتان می دهد.

جدیدترین مطالب سایت