برندهای آرایشی معروفی که مرگ آور هستند

برندهای آرایشی معروفی که مرگ آور هستند

خانم های این مقاله کوتاه را بخوانند. در این بخش از سایت فراناز برندهای آرایشی معروفی که مرگ آور هستند را به شما کاربران گرامی معرفی خواهیم کرد تا برای خرید لوازم آرایشی احتیاط بیشتری به خرج دهید.

 

به گزارش فراناز بسیاری اوقات افراد از اعتماد خود به برند و مارک برخی محصولات ضرر می‌بینند و حتی بسیاری اوقات مواد حقیقی موجود در این محصولات با مواد موجود روی جلد آن‌ها یکی نیست. برخی از تولیدکنندگان محصولات مواد واقعی استفاده شده در آن‌ها را درج نمی‌کنند و به سلامتی افراد و استفاده‌کنندگان آسیب‌های جدی را وارد می‌کند.

 

پنکک پروکتر و گمبل

شرکت پروکتر و گمبل شرکتی چند ملیتی و آمریکای برای تولید کالاهای مصرفی در شهر سینسینتی در ایالت اوهایو است که طیف وسیعی از مواد آرایشی، بهداشتی، مواد غذایی و خوراکی را نیز به خود اختصاص داده است. گفته می‌شود که مواد تشکیل‌دهنده پنکک این شرکت سرطان‌زا است و حاوی پودر تالک و تری اتانول آمین است که در مجاورت با نیتریت به شکل نیتروسامین درمی‌آید. علاوه بر این لانولین، پاربن و برخی آفت‌کش‌ها نیز در آن وجود دارد که بسیار برای سلامتی پوست و بدن مضر است و سبب سرطان می‌شود.

 

برندهای آرایشی معروفی که مرگ آور هستند

 

رنگ موی کلارو

شرکت کلارو نیز زیرمجموعه‌ای از شرکت پروکتر و گمبل است که بیشتر محصولات آن مربوط به مو و رنگ مو است. محصولات این شرکت در آمریکا بسیار پرطرفدار است و از جمله شرک‌های موفق و پیشرو در آنجا محسوب می‌شود و در زمینه محصولات رنگ مو شهرت فراوانی دارد. این محصول نیز داری درماتیت تماسی، دی اتانولامین، نیتروزآمین و گلیکول پروپیلن و برخی آفت‌کش‌های مضر و رنگ‌های شیمیایی است و سبب حساسیت و آسیب به موها می‌شود. استفاده مداوم از این محصول منجر به سرطان می‌شود.

 

برندهای آرایشی معروفی که مرگ آور هستند

 

مطالب مرتبط :

 

چه لوازم آرایشی برای خانم های 30 ساله خوب است؟

 

نکته های مفید درمورد استفاده از لوازم آرایشی

 

آشنایی با 4 باکتری موجود در لوازم آرایشی

مطالب داغ هفته اخیر