راهنمای خرید بهترین بسته اینترنت 3G و 4G ایرانسل و همراه اول

راهنمای خرید بهترین بسته اینترنت 3G و 4G ایرانسل و همراه اول

راهنمای خرید بهترین بسته اینترنت 3G و 4G ایرانسل و همراه اول

 

خرید مقرون به صرفه ترین بسته اینترنت نسل 4

کسانی که با موبایل به اینترنت وصل می شوند پیشنهادهای ویژه ای اپراتورهای مختلف برایشان دارند شما باید از امروز برای خرید بسته های اینترنتی ویژه نوروز اقدام نمایید شما هم اگر اینترنت نداشته باشید کمی ناراحت می شوید و اگر در تعطیلات عید اینترنت نداشته باشید دچار سردرگمی می شوید برای ساده کردن خرید اینترنت بسته های به دو دسته بسته ای اقتصادی و خوشبینانه طبقه بندی شده است در ادامه جزئیات بیشتر بهترین بسته های اینترنت 3G و 4G ایرانسل و همراه اول را در سایت فراناز خواهید دید با ما همراه باشید.

 

راهنمای سریع خرید و مصرف که می تواند برای کاربران ADSL و همراه به طور همزمان یا در کنار هم استفاده شود. در صورت دنبال کردن دستورات ممکن است به یک هارد جدید نیاز پیدا کنید.

 

هر سال کلی برنامه برای سپری کردن روزهای عید می چیینم و معمولا هیچ کدام را هم انجام نمی دهیم. اینترنت اما چیزی نیست که در عید فراموش شود به خصوص اگر از علاقه مندان حرفه ای فیلم و سریال باشید و بخواهید برای عید یک رژیم تصویری 24 ساعته را اجرا کنید. در کنار این ممکن است سفر را هم جزو برنامه هایتان داشته باشید. اتفاقی که شما را از ADSL خانگی تان دور می کند.

 

در هر کدام از این دسته ها که قرار بگیرید، باید از همین حالا فکری به حال خودتان بکنید. برای ساده کردن کار شما ما بسته های موجود اینترنت را به دو دسته اقتصادی و خوشبینانه طبقه بندی کرده ایم تا با توجه به حجم مصرفی و میزان سرعت مورد نظرتان بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. چند بسته ویژه هم برای شما درنظر گرفته ایم که شاید اصلا از وجود آنها خبر نداشته باشید. با کمک همه شان می توانید در طول دو هفته تعطیلی هارد خود را کاملا پر کنید.

 

بسته های خوشبینانه برای کاربران پرمصرف

زمان در عید محدود است و به خاطر همین ممکن است بدون حساب و کتاب خرج کنیم تا بهترین لحظات ممکن را بسازیم. اگر به من باشد حاضرم تا دو برابر قیمت هم پول پرداخت کنم ولی نخواهم زمان خود را صرف دانلود شدن چندساعته فیلم سریال کنم. به خاطر همین سراغ سایت های مختلف رفتم و به دنبال بسته های اینترنتی پرسرعت گشتم. بسته هایی که در ایران معمولا به 16 مگابایت بر ثانیه ختم می شوند و می توانید با آنها سرعت دانلود مگابایتی را تجربه کنید. حالتی که تقریبا مثل کپی کردن فیلم در هارد است.

 

بیشترین سرعت: بین شرکت های معتبری که جست و جو کردم فقط شرکت آسیاتک تعرفه برای سرعت 16 مگابایت بر ثانیه و البته حجم بالا قرار داده بود و بقیه شرکت ها یا سرعت 16 مگابایتی را در قالب بسته های زیر 10 گیگ ارائه می کردند و یا برای حجم بالاتر فقط سرعت هشت مگابایتی را در اختیار شما می گذاشتند. بسته های 16 مگابایتی این شرکت که شهاب نام گرفته اند و از دو تا 200 گیگابایت در ماه عرضه می شوند.

 

پیشنهاد من به شما بسته مدل 200 گیگابایتی این شرکت است که 300 هزار تومان قیمت دارد. به هر حال شما که می خواهید هزینه کنید، پس بهتر است حجمی خریداری کنید که نخواهید بعد از آن یکسره دو دوتا چهارتا کنید که چه چیزی را با چه حجمی دانلود کنم. به خصوص اگر مثل من طرفدار فیلم های 1080 بلوری و یا سه بعدی باشید که حجم زیادی دارند و همیشه موقع دانلود شما را به یاد روز حساب و کتاب می اندازند.

 

پرحجم ترین: در تعرفه های شرکت شاتل یک بسته حسابی چشم من را گرفت. شرکت شاتل کمی سرعت را پایین آورده ولی بسته ای با حجم نامحدود در اختیارتان می گذارد. قیمتش تقریبا از همه بسته های یک ماهه دیگر گران تر است ولی با توجه به حجم حداقلی 350 گیگابایتی و سرعت حدود شش مگابایت ارزش هزینه 400 هزار تومانی را دارد. این شرکت مدل های نامحدود دیگری هم با سرعت های کمتر و به تناوب قیمت های مناسب تر برای عرضه دارد ولی غیر از بسته نامحدود 220هزار تومانی با سرعت چهار مگابایت و حداقل دانلود 200 گیگابایت، بقیه بسته ها سرعتشان به دو مگابایت می رسد و ارزش وقت کم شما در عید را ندارند.

 

پیشنهاد ویژه: شرکت پارس آنلاین و مخابرات بسته هایی داشتند که در کنار سرعت بالا قیمت کمتری نسبت به مدل های قبلی داشت. اگر از حدود حجم دانلود خودم اطلاع داشتم حتما به سراغ این گزینه ها می رفتم. زیرا حجم محدودی در اختیارتان می گذارند ولی آنقدر هم محدود نیست که نتوانید یک ماه را با آن سر کنید.

 

پارس آنلاین بسته 90 گیگابایتی با سرعت هشت مگابایت بر ثانیه برای فروش گذاشته که البته 60 گیگابایت آن ترافیک داخلی محسوب می شود. اگر خیلی با سرورهای داخل کشور سر و کار دارید این بسته بهترین گزینه برای شماست. به خصوص وقتی بدانید قیمت آن تها 100 هزار تومان است.

 

مشخصات بسته مخابرات خیلی نظرم را جلب نکرد. تنها 24 گیگابایت برای سرعت هشت مگابایتی؛ ولی قیمت 62 هزار تومانی می تواند برای کسانی که می خواهند روزی حدود یک گیگابایت دانلود کنند بسیار معقول باشد.

 

اینترنت همراه: ممکن است در عید دائم در حال سفر باشید و از نقطه ای به نقطه دیگر جا به جا شوید. به خاطر همین داشتن یک بسته اینترنتی همراه غیرقابل اجتناب است. با گشت و گذار در سه سایت ایرانسل، همراه اول و رایتل متوجه شدم در حوزه اینترنت همراه، ایرانسل تنوع بسیار خوبی دارد. به خصوص که از سرویس TD-LTE هم بهره می برد و می تواند طیف وسیع تری از سلیقه ها را پوشش دهد.راهنمای خرید بهترین بسته اینترنت 3G و 4G ایرانسل و همراه اول

به نظرم بهترین و به صرفه ترین بسته این شرکت بسته 36 گیگابایتی یک ماهه است. بسته ای که 18 گیگابایت آن روزانه و 18 گیگابایت دیگرش شبانه است و 70 هزار تومان قیمت دارد. در بسته های TD-LTE هم مدل 30 گیگابایتی یک ماهه با قیمتی 60 هزار تومانی و به صورت 20 گیگابایت روزانه و 10 گیگابایت شبانه بسیار آدم را وسوسه می کند. ولی خب مودم های این نوع اینترنت نیاز به برق و یک جای ثابت دارند و خیلی به درد یکسره جا به جا شدن نمی خورد.

 

همراه اول هم بسته یک ماهه دارد ولی حجم کافی نداشته و برای افرادی با مصرف پایین مناسب است. بسته ای با حکم تنها هشت گیگابایت که به صورت دو قسمت چهار گیگابایتی در شب و روز تقسیم شده و البته چهار گیگابایت اینترنت وای فای اول در اختیارتان می گذارد. قیمت این بسته 17 هزار تومان است. رایتل قیمت هایی کاملا متفاوت با بقیه دارد. بسته یک ماهه آن از 12 گیگابایت تجاوز نمی کند و البته قیمتی 40 هزار تومانی دارد. بسته 30 گیگابایتی یک ماهه آن هم تنها برای مصرف شبانه است و 100 هزار تومان هزینه روی دست شما می گذارد.

 

بسته های اقتصادی برای کاربران قانع

پیدا کردن اقتصادی ترین قیمت بین تعرفه های متفاوت این شرکت واقعا کار سختی است. نمی توان گفت کدام شرکت قیمت های بهتری ارائه می دهد و با بررسی تعرفه ها و شرایطشان متوجه شدم که چقدر انتخاب این بسته های اینترنتی مربوط به سلیقه تان می شود. با این حال سعی کردم دندان خود را گرد کرده و با یک حساب و کتاب ساده بهترین مدل ها را به شما معرفی کنم.

 

اقتصادی از نظر سرعت: اگر کمی صبر و حوصله تان زیاد است و به هزینه خود بیشتر از وقت اهمیت می دهید باید در رده تعرفه های سرعت چهار مگابایتی دنبال بسته خود بگردید. بهترین گزینه ای که به نظرم مناسب افراد اهل حساب و کتاب بود، اینترنت 30 گیگابایتی شرکت پارس آنلاین است. بسته ای که با همان سرعت چهار مگابایتی حدود 67 هزار تومان قیمت داشته و دانلود شبانه نامحدود در اختیار شما می گذارد.

 

آسیا تک همین بسته را با همین حجم به قیمت 74 هزار تومان به فروش می رساند. البته پارس آنلاین بسته ای 60 گیگابایتی با قیمت 60 هزار تومان هم دارد. ولی علاوه بر اینکه 40 گیگابایت آن ترافیک داخلی است و دانلود شبانه هم ندارد خیلی گزینه چشمگیری محسوب نمی شود.

 

اگر سرعت بیشتری می خواهید شرکت های وب بسته قابل قبولی نسبت به دیگر رقبا دارد. بسته ای که 50 گیگابایت حجم داشته و با سرعت هشت مگابایت بر ثانیه، تنها 100 هزار تومان هزینه روی دست شما می گذارد. اگر بخواهم به صورت نسبی بسته ها را کنار یکدیگر قرار بدهم، به خاطر علاقه به سرعت حتما سراغ های وب می روم.

 

اقتصادی از نظر حجم: از نظر حجم بین شرکت هایی که سرویس نامحدود ارائه می دادند حسابی گشتم و باز هم به شاتل رسیدم. شاتل طبق جدول تعرفه های خود با 63 هزار تومان اینترنتی نامحدود در اختیار شما می گذارد که حداقل سرعت دانلود آن حدود 400 کیلوبایت بر ثانیه و بیشترین سرعت دانلود آن 2.5 مگابایت بر ثانیه است.

 

این بسته برای حداقل 40 گیگابایت تضمین شده است و می تواند اقتصادی ترین گزینه شما برای عید محسوب شود. مخابرات هم سرویس نسبتا مناسبی در بین بسته های خود قرار داده است. سرویسی با سرعت هشت مگابایت و حجم 50 گیگابایت که می توانید با قبض آن را پرداخت کنید. یعنی در عید پول خود را صرف موارد دیگر کرده و دو ماه دیگر هزینه 100 هزار تومانی این اینترنت را پرداخت کنید. به خاطر همین امر و البته نسبت سرعت و حجم به قیمت، این گزینه هم روی میز من قرار گرفت.

 

اینترنت همراه: در اینترنت همراه به یک بسته ویژه برخوردم که شاید بهترین گزینه شما شده و همه موارد اقتصادی و غیراقتصادی دیگر را کنار بگذارید. اینترنت نامحدود همراه اول به مدت یک ماه و با قیمت 29 هزار تومان. البته صبر کنید، این همه واقعیت نیست. این اینترنت برای ساعت یک بامداد تا 11 صبح ارائه می شود. از آنجایی که در عید دیگر لازم نیست صبح زود بیدار شوید و نصف خوشی آن به دورهمی های شبانه است، این اینترنت به نظرم بهترین گزینه آمد. حتی اگر صبح زود هم بلند شوید تا ساعت 11 برای دانلود نامحدود با قیمتی بسیار ارزان زمان دارید. هر چند این بسته به درد کسانی که در سفر هستند نمی خورد.

 

اینترنت 24 گیگابایتی ایرانسل می تواند انتخاب بعدی شما باشد. بسته ای با قیمت 50 هزار تومان که نصفش شبانه و نصف دیگر روزانه مصرف می شود. جدول تعرفه های رایتل را بسیار بررسی کردم ولی هیچ گونه گزینه اقتصادی در آن ندیدم. کلیه قیمت هایش یک سطح بالاتر از رقباست و بهتر است برای مصرف اقتصادی سراغش نروید.

جدیدترین مطالب سایت