معرفی بهترین گوشی موبایل های قیمت مناسب برای عید

معرفی بهترین گوشی موبایل های قیمت مناسب برای عید

معرفی بهترین گوشی موبایل های قیمت مناسب برای عید

عید نوروز رد راه است و همه به فکر نو کردن زندگی و همچنین وسایل شخصی شان هستند که گوشی موبایل هم جزئی از آن هاست.

 

برای عید دوست دارید گوشی موبایل جدید و با کیفیت داشته باشید و هم قیمت مناسبی داشته باشد این گوشی های که برای شما دوستان عزیز می خواهیم معرفی نماییم هم با کیفیت و هم برای همه اقشار میباشد اگر دوست دارید بهترین گوشی ها را بخرید تا گوشی جدید هم در سال نو داشته باشید تا انتها با ما همراه باشید در ادامه جزئیات بیشتر معرفی بهترین گوشی موبایل های قیمت مناسب برای عید را در سایت فراناز مشاهده خواهید کرد.

 

دم عید احتمالا کلی پول ناگهانی به دست تان می رسد، مدت زمان زیادی از عرصه مدل های جدید گذشته و قیمت ها متعادل شده اند و از طرف دیگر تقریبا تمام آنها امتحان شان را پس داده اند. پس چرا این ایام بهترین زمان برای خرید گوشی موبایل تازه نباشد؟

 

کمتر از یک ماه تا عید مانده و اکنون فرصت خوبی برای خرید گوشی محسوب می شود. سال 2017 یکی دو ماهی است که شروع شده و مدل های جدید در راهند. بعضی از آنها مثل سری 8 سامسونگ هم به بازار آمده اند. بازار میان رده ها مثل همیشه داغ است و وسوسه کننده. اگر می خواهید کمی بیشتر دست به جیب شوید و مدلی شبه پرچمدار بگیرید، هوآوی و سامسونگ گزینه های خوبی جلوی شما خواهند گذاشت.

اگر هم هوس پرچمدار به سرتان زده می توانید از گوشی قدرتمند MATE9 و گوشی V20 شرکت ال جی لذت ببرید. خلاصه فقط کافیست رنج قیمتی خود را مشخص کرده تا بهترین خرید قبل از عید را داشته باشید. برای آسان شدن کار شما، ما بازار گوشی های جدید و پرفروش را به چند قسمت تقسیم کرده و البته آیفون را در دسته ای جدا بررسی کرده ایم تا به این وسیله و با توجه به اولویت های تان دست روی بهترین گزینه بگذارید.

 

بهترین انتخاب ها با بودجه زیر 700 تومان

معمولا افرادی که زیر 700 تومان گوشی می خرند خیلی انتظار خاصی از آن ندارند و فقط می خواهند ای کمی امکانات هوشمند در کنار صفحه نمایش لمسی استفاده کنند. به خاطر همین پرفروش ترین های این رده قیمتی معمولا در بین قیمت های 200 تا 400 تومان پیدا می شوند.

 

یکی از مناسب ترین گزینه های این رده گوشی ZTE Blade L3 با قیمت حدود 285 هزار تومان است. یک مدل دو سیمکارته با حافظه هشت گیگابایت و دوربین هشت مگاپیکسلی. اگر می خواهید از تولید داخلی حمایت کنید، شرکت GLX هم گوشی مناسبی به اسم SApider I با قیمت 300 هزار تومان به بازار فرستاده است. سیستم عامل این گوشی قدیمی است ولی از لحاظ سخت افزاری از گوشی ZTE قوی تر ظاهر شده است.معرفی بهترین گوشی موبایل های قیمت مناسب برای عید

به تازگی در این رده شاهد گوشی های خوبی مثل هوآوی Ascend G750U10 هستیم که با باتری 3000 میلی آمپری و سخت افزار قابل قبول خودنمایی می کند. این گوشی حدود 500 هزار تومان قیمت داشته و ظاهر قابل قبولی دارد. گوشی HTC مدل Desire 626G Plus هم تازه وارد خوش دستی است. فقط مشکل باتری دارد که البته با توجه به سخت افزار متوسط خیلی لازم نیست نگرانش باشید.

قیمتش هم مانند هوآوی 500 هزار تومان است ولی اگر می خواهید سراغ برترین گوشی این بازه بروید شاید گوشی جدید سامسونگ یعنی J5 Prime مورد پسندتان قرار بگیرد. گوشی کیفیت ساخت پایینی دارد ولی امکاناتی مثل حسگر اثر انگشت و دوربین با کیفیت را در این رنج قیمتی در اختیارتان می گذارد. قیمت این گوشی هم اکنون حدود 700 هزار تومان است و انتظار می رود تا قبل از عید پایین تر هم بیاید.

 

بهترین انتخاب ها با بودجه 700 تا یک میلیون تومان

این رده قیمتی دقیقا تعریف واقعی میان رده است. گوشی هایی برای کسانی که از فناوری های پیشرفته لذت می برند ولی به نظرشان بیشتر از یک میلیون تومان خرج کردن برای وسیله ای که یکسره عوض می شود هم منطقی نیست.

 

ارزان ترین گوشی این رده که با حافظه 32 گیگابایتی خود چشم شما را خواهد گرفت، مدل Desire 728 Ultra Edition شرکت HTC است. یک گوشی دو سیمکارته با باتری 2800 میلی آمپری و دوربین خوب 12 مگاپیکسلی. حرف از دوربین شد و نمی توانیم به XCAM ال جی اشاره نکنیم. این گوشی لنز دوگانه را با قیمت 800 هزار تومان در اختیارتان می گذارد ولی سخت افزارش نسبت به رقبا کمی ضعیف تر است ولی این گوشی با وجود قابلیت های خوب جزو پرفروش های این رده نیستند.معرفی بهترین گوشی موبایل های قیمت مناسب برای عید

به خاطر این که بیشتر افرادی که در این رده قیمتی دنبال گوشی می گردند، خیلی به برند اهمیت نمی دهند. شیائومی توانسته با گوشی Redimi 3 Pro جایی بین پرفروش های بازار پیدا کند. فقط کافی است اسنپدراگون 616 را در کنار حافظه 32 گیگابایتی و باتری 4100 میلی آمپری در نظر بگیرید تا متوجه شوید چرا این گوشی با قیمت 730 هزار تومان اینقدر پرطرفدار است.

 

Galaxy J7 Prime هم توانسته به خوبی جای پدر خود دربیاید و تبدیل به یکی دیگر از پرفروش های بازار و به نوعی برترین گوشی این رده قیمتی شود. انتخاب بین این گوشی و سری قبلی آن کمی سخت است.

 

در مدل قبلی کیفیت ساخت و صفحه نمایش بهتری را شاهد هستیم و در این مدل امکاناتی مثل حسگر اثر انگشت و شارژ سریع. نظر ما را بخواهید به سراغ PRIME بروید تا از تجربه امکانات پرچمداران و نسخه های بعدی اندروید جا نمانید. قیمت این گوشی اکنون حدود 950 هزار تومان است.

 

بهترین انتخاب ها با بودجه یک میلیون تومان به بالا

به دنیای نیمچه پرچمداران خوش آمدید؛ جایی که کسی نمی تواند با توجه به مشخصات و ظاهر گوشی به راحتی حدس بزند پرچمدار در دست گرفته اید یا میان رده. این رده قیمتی برزخ و دلیل فروش کم پرچمداران امسال بود.

 

کافی است نگاهی به جدیدترین های این دسته بکنیم تا متوجه شوید داستان چیست. مثلا گوشی هوآوی Honor 8 با قیمتی حدود یک میلیون و 320 هزار تومان که از دی ماه در بازار به چشم می خورد و توانست با پردازنده قوی Cortex-A72، حافظه 32 و رم چهار گیگابایتی و البته امکاناتی مثل شارژ سریع، حسگر اثر انگشت و دوربینی با قابلیت های جانبی فراوان دل افرادی که در حسرت پرچمدار هستند را ببرد.معرفی بهترین گوشی موبایل های قیمت مناسب برای عید

گوشی های جدید دیگری مثل Xperia X Compact از شرکت سونی هم به بازار آمده اند که به خاطر ویژگی های بدش به عنوان ضد پیشنهاد در نظرش بگیرید. فکر کنیم اسنپدراگون 650 و وضوح تصویر 1280×720 برای قانع شدن شما کافی باشد.

 

سامسونگ ولی برخلاف سونی دقیقا نیاز این رده را فهمیده و گوشی های مناسبی تولید کرده. بین آنها گوشی A52017 گزینه معقولی به نظر می رسد. با قیمت یک میلیون و 480 هزار تومان هر چند سخت افزارش می توانست قوی تر باشد ولی امکانات جانبی قابل قبولی دارد. پرچمدارانی مثل گوشی HTC 10 و G5 با قیمتی زیر دو میلیون موجود هستند و به خاطر ویژگی های خاص شان به آنها در قسمتی دیگر خواهیم پرداخت. گوشی Moto Z Flay از جالب ترین مدل های این بازه قیمتی است. مدلی که از ماژول های جالب پرچمدار این شرکت یعنی Moto Z بهره می برد ولی سخت افزار آن به قدرتمندی برادر خود نیست. اگر دنبال تنوع می گردید این گوشی با قیمتی حدود یک میلیون و 850 هزار تومان و حافظه 64 گیگابایتی در خدمت شماست.

 

بهترین انتخاب ها در میان پرچمداران

جدیدترین پرچمداران بازار دو فبلت قدرتمند هستند که با امکانات مختلف حسابی برای هم شاخ و شانه کشیده اند. یکی گوشی ال جی V20 که برای جبران اشتباه ال جی در عرضه G5 آمد و دیگری MATE9 شرکت هوآوی که با اعداد سخت افزاری عجیب و غریب آمده تا عاشقان این برند چینی را راضی کند. V20 بیشترین مانور خود را روی امکانات صوتی داده و البته گوشه چشمی به دوربین دوگانه و صفحه نمایش دوم خود دارد. قیمت آن هم حدود دو میلیون تومان است. گوشی هوآوی نیز بالاخره به دوربین دوگانه مجهز شد و البته با قیمت دو میلیون و 750 هزار تومانی اش، کمی سخت افزار آن نامطمئن است. با وجود اینکه بیشتر پرچمداران فقط به سراغ اسنپدراگون می روند، این گوشی به سراغ پردازنده جدید Hisilicom رفته و هنوز عملکردش مورد قضاوت قرار نگرفته است.معرفی بهترین گوشی موبایل های قیمت مناسب برای عید

اگر در این رده به دنبال گزینه ای کاملا متفاوت می گردید به سراغ Moto Z شرکت موتورولا بروید. یک گوشی ماژولار با سخت افزار یک پرچمدار و قیمت دو میلیون و 350 هزار تومان. ممکن است به خاطر G5 خاطره خوبی از ماژولار بودن نداشته باشید ولی این گوشی با سیستم آهنربایی دیگر مشکلات گوشی ال جی را پیش روی تان نخواهد گذاشت. از لحاظ بهترین گوشی با جرأت می توان گفت هنوز هم گلکسی S7 بی رقیب است.

 

این گوشی که به تازگی مدل 128 گیگابایتی آن با قیمت دو میلیون و 800 هزار تومان به بازار آمده است هم طراحی تحسین برانگیزی داشته و هم سخت افزار قدرتمندی در آن به کار رفته؛ به صورتی که پرچمداران معرفی شده در بالا هنوز نتوانسته اند روی دستش بزنند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که تا یک ماه دیگر شاهد عرضه S8 خواهیم بود و خرج کردن این همه پول برای پرچمدار نسل قبل کمی سخت است. راستی دور گوشی Xperia XZ هم خط بکشید. چیزی برای عرضه در مقابل این گزینه ها ندارد.

 

بهترین انتخاب ها برای هواداران آیفون

بعضی افراد اعتقاد دارند دنیای آیفون جداست و نباید آن را در کنار پرچمداران اندروید مقایسه کرد. ما هم به نظرشان احترام گذاشته و آیفون را در قسمتی جداگانه ارزیابی می کنیم. طرفداران اپل به شدت علاقه دارند آخرین گوشی این سری را در دست بگیرند. پس مدل های iPhone 6 را از لیست پیشنهادات مان خارج کردیم.

 

در اصل دو گزینه پیش روی شماست؛ یکی آیفون معمولی و دیگری آیفون 7 پلاس. در نگاه اول شاید فقط فکر کنید تفاوت این دو در دوربین دوگانه پلاس و دوربین معمولی 7 است ولی این دو در سخت افزار هم تفاوت زیادی دارند.معرفی بهترین گوشی موبایل های قیمت مناسب برای عید

آیفون 7 پلاس دارای سه گیگابایت رم است در حالی که آیفون 7 به میزان دو گیگابایت رم دارد. به علاوه ظرفیت باتری آیفون 7، 1960 میلی آمپر و ظرفیت گوشی آیفون 7 پلاس 2900 میلی آمپر است. وزن پلاس هم حدودا 50 گرم سنگین تر از مدل معمولی است. دوربین دوگانه خیلی تاثیری روی عکس برداری ندارد. پس اگر بقیه موارد برای تان مهم نیست سراغ همان مدل معمولی بروید. مدل 7 معمولی با ظرفیت 32 گیگ حدود دو میلیون و 840 هزار تومان قیمت داشته و مدل پلاس با همین ظرفیت حدود سه میلیون و 300 هزار تومان.

جدیدترین مطالب سایت