بیوگرافی سامان گوران و ماجرای خواستگاری از پرستو صالحی

بیوگرافی سامان گوران و ماجرای خواستگاری از پرستو صالحی

بیوگرافی سامان گوران و ماجرای خواستگاری از پرستو صالحی

سامان گوران متولد 16 دی 1368 در تهران، بازیگر است. وی دانش آموخته انصرافی رشته بازیگری تئاتر است تقلید صدای افراد مختلف، او را در زمره یکی از بهترین تیپ سازان قرار داده است، رضا گوران بازیگر و نویسنده تئاتر پسرعموی پدرش می باشد

 

پدر

پدرم مرد زحمتكشی بود اما فقط زحمت می كشيد و چيزی عايدش نشد او در حال حاضر بازنشسته با افتخار چندين كارخانه معتبر ايران است.

 

قرار بود فوتبالیست شود

وقتي 15 – 14 ساله بودم در تيم ملي نوجوانان بازی می كردم.حتي پيشنهاد بازی در تيم امارات را هم داشتم. براي فوتبال بازي كردنم خيلي پول خرج كردم البته سال 84 ماهی يك ميليون و 500 هزار تومان از تيم سايپا دستمزد می گرفتم. در يك مسابقه مينيسک پايم پاره شد و ديگر نتوانستم فوتبال را دنبال كنم.

 

در دوران مدرسه

در دوران مدرسه هفته‌ ای سه روز اخراج بودم. چون ادای معلم‌ هايم را درمی آوردم. در كل هيچ كدام از مسئولان مدرسه از من خوش‌شان نمی آمد اما بچه‌ ها عاشقم بودند. من هميشه در جشن‌ های مدرسه ادای معلم‌ ها و ناظم و مدير مدرسه را درست مثل خودشان درمی آوردم و همه حرصم را خالی می كردم.

 

شروع فعالیت

بازی در سریال طنز خنده بازار با تقلید افرادی همچون مهران مدیری، علی دایی،مهدی فخیم زاده، رضا صادقی و عادل فردوسی‌ پور به شهرت رسید و موجب اعتراض برخی افراد مانند علی دایی و رضا صادقی شد.

 

شهرت

وی با بازی در سری های اول و دوم سریال طنز خنده بازار توانست شهرت بدست آورد اما به دلایل نامعلومی از ادامه کار در سری سوم این برنامه خودداری کرد.

 

تمرین برای ادای علی دایی

با این که استقلالی هستم، اما برای ایجاد تیپ علی دایی شش ماه مداوم بر سر تمرین آنها حاضر شدم و به خاطر دوستان زیادی که داشتم از نزدیک با دایی در ارتباط بودم و او را به دقت زیر نظر می‌ گرفتم. تا بتوانم بخوبی تیپ او را بازآفرینی کنم. جواد هاشمی استادم بود.از کودکی زیر نظر سید جواد هاشمی کار تئاتر انجام می‌ دهم.

 

به گفته رضا شفیعی‌جم بهترین تیپ ساز هستم و همیشه به من می‌گوید : هر اتفاقی که تو دوست داشته باشی برایت خواهد افتاد فقط با مشخص شدن شخصیت با قدرت تقلیدی که دارم در اثر تکرار کردن می‌ توانم نقش هرکدام از افراد را بازی کنم.

 

آیتم هایی که ما به علی دایی پرداختیم با استقبال و البته انتقادات زیادی مواجه شد. متاسفانه همکاران من در خنده بازار وقتی موج انتقادات را به بنده می دیدند، به جای دفاع از من، این انتقادات را تایید می کردند و به نوعی پشتم را خالی می کردند.

 

بازیکن فوتبال بود

من سالیان گذشته خودم به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کردم و در تیم سایپا توپ می زدم، حتی مقطعی به تیم ملی جوانان هم دعوت شدم. قبل از اینکه وارد کار تصویر شوم دوستان فوتبالی زیادی داشتم.

 

خدمت و اجرا در خدمت سربازی

صادقانه می گویم در دوران خدمت همیشه برای جایی که خدمت می کردم مثمر ثمر بودم مثلاً‌ روز جهانی سرباز برای بیش از ۵ هزار سرباز از نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و وزارت دفاع همراه با خداداد عزیزی و سید جواد هاشمی برنامه ای داشتیم که مورد استقبال زیادی هم واقع شد.

 

درآمد میلیونی و ازدواج

سامان گوران در مصاحبه اعلام کرد بین 30 تا 60 میلیون تومان ماهانه درآمد دارد، بیشتر این درآمد حضور در برنامه های مناسبتی و کنسرت های خنده می باشد و میگوید باید خیلی از دخترا آرزو داشته باشن با وی ازدواج کنند وی در حال حاضر مجرد است.

 

فعالیت های تیاتر

● بوی انار می‌ دهد – کارگردان سیدجواد هاشمی

● یرما – کارگردان رضا گوران

 

تلویزیون

● خنده بازار – ۱۳۹۰ (سروی اول و دوم)

● میلیاردر –1391بیوگرافی سامان گوران و ماجرای خواستگاری از پرستو صالحی

ماجرای خواستگاری سامان گوران از پرستو صالحی

چند روز پیش بود که سامان گوران با انتشار فیلمی از خود برای دومین بار از پرستو صالحی خواستگاری کرد و علت این تصمیم خود را وجه اشتراکش با پرستو صالحی در استقلالی بودن عنوان نمود!

 

و اما واکنش پرستو صالحی به این ماجرا:

وی افزود:

«من به چیزهای مهمتری در زندگی و جامعه ام واکنش نشون میدم نه به شوخی ها»بیوگرافی سامان گوران و ماجرای خواستگاری از پرستو صالحی

مطالب داغ هفته اخیر