بیوگرافی و زندگینامه محمد جواد جعفر پور + جدیدترین عکس هایش

بیوگرافی و زندگینامه محمد جواد جعفر پور + جدیدترین عکس هایش

بیوگرافی و زندگینامه محمد جواد جعفر پور + جدیدترین عکس هایش

به گزارش فراناز محمد جواد جعفرپور متولد 16 مهر 1377 در تهران، بازیگر است.متولد روز جهانی کودک در بیمارستان هدایت تهران می باشد.

 

وی از کودکی وارد عرصه بازیگری شد و حالا چندی تجربه سینمایی دارد اولین بار با یک سریال انقلابی بنام خط تماس به قاب تلویزیون آمده و سودای شهرت دارد.او هم اکنون در سریال “هیولا” ساخته مهران مدیری بازی میکند.

 

شروع فعالیت از 9 سالگی

اولین بار در سال 1386 وقتی 9 ساله بود بعنوان بازیگر کودک در فیلم به همین سادگی بکارگردانی و نویسندگی رضا میرکریمی وارد عرصه بازیگری شد.

 

نقش پسر یهودی

دوسال بعد از اولین تجربه در سال 88 در فیلم شکارچی شنبه به کارگردانی پرویز شیخ طادی نقش یک بچه یهودی را بازی کرد که محصول مشترک ایران و لبنان بود.

شهرت با فیلم سینمایی نارنجی پوش

روند کاری جعفرپور از سال 1390 حرفه ای شد و در چهار فیلم ایفای نقش کرد، در فیلم نارجی پوش در کنار بازیگری چون حامد بهداد، لیلا حاتمی و طناز طباطبایی تجربه گرانبهایی را بدست آوردبیوگرافی و زندگینامه محمد جواد جعفر پور + جدیدترین عکس هایش

محمد جواد جعفر پور در کنار مهران مدیری در پشت صحنه سریال هیولا

افتخارات نقش یهودی

در سال 1390 در جشنواره بین المللی فیلم رشد برای فیلم شکارچی شنبه جایزه بهترین بازیگری را گرفت و چندین پروانه زرین و دیپلم افتخار از دیگر دستاوردهای بازی در نقش کودک یهودی بود

 

ورود به تلویزیون

اولین بار در سال 1390 وقتی 13 ساله بود تجربه کوتاهی با سریال امروز، فردا در تلویزیون بدست آورد اما حضور جدی او در سال 97 با سریال انقلابی خط تماس بود.این سریال برای ایام دهه فجر ساخته شده است.محمدجواد جعفرپور هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی و زندگینامه محمد جواد جعفر پور + جدیدترین عکس هایش

 

شبکه اجتماعی و غرور

با اینکه هنوز در کارهای شاخصی دیده نشده اما زیر بیشتر مطالب اش در فضای مجازی با کلماتی چون مغرور از وی یاد می شود، باید دید او در ادامه مسیر هنری می تواند ارتباط خود با طرفدارانش را بهبود بخشد یا نه …

جدیدترین مطالب سایت