عکس و متن تبریک روز جهانی روانشناس 9 اردیبهشت | تبریک روز مشاوره و روانشناسی

عکس و متن تبریک روز جهانی روانشناس 9 اردیبهشت | تبریک روز مشاوره و روانشناسی

عکس و متن تبریک روز جهانی روانشناس 9 اردیبهشت | تبریک روز مشاوره و روانشناسی

9 اردیبهشت برابر با 28 آوریل، هرساله به عنوان روز روان‌شناس و مشاور در سرتاسر جهان، مراسم‌هایی در رستای معرفی هرچه بهتر این شاخه از علم برگزار می‌شود.

 

تاریخ روانشناسی به عنوان دانش مطالعهٔ رفتار و ذهن انسان به یونان باستان باز می‌گردد. شواهدی نیز بر مطالعهٔ این دانش توسط مصری‌های باستان وجود دارد. دانش روانشناسی تا سال ۱۸۷۹ بخشی از فلسفه انگاشته می‌شد تا زمانی که به عنوان دانشی مستقل در آلمان و آمریکا مورد مطالعه قرار گرفت.

 

متن و عکس تبریک روز روانشناس

 

روانشناس کسی است که فارغ از خود به سلامتی انسان‌ها می‌اندیشد

روز روانشناس و مشاور مبارک باد.

عکس و متن تبریک روز جهانی روانشناس 9 اردیبهشت | تبریک روز مشاوره و روانشناسی

عکس پروفایل تبریک روز روانشناس

 

زندگی به تو فرصت شناخت داد و تو شناخت را به ما ارزانی داشتی بی نهایت سپاسگذاریم…. روز روانشناس و مشاور مبارک باد.


امروز روز اندیشه در رفتار آدمی است

روز چرایی رفتار آدمی است

روز اندیشیدن به ذهن است

روز تفکر در روان است

روز به چالش کشیدن پیچیده‌ترین بعد انسان

یعنی ذهن و روان انسان است

روز جهانی روانشناس مبارک.

روانشناس سلامت روح و روان

و زندگی سالم ایده آل را

به جامعه هدیه می‌دهد

روز روانشناس بر شما مبارک.


امروز روز فریادهای بی صدای مصرف مخدر گل در مدارس راهنمایی است. روز مشاور مبارک.


روز روانشناس و مشاور باعث شد تا با این کار به اهمیت و نقش مؤثر روانشناسی در زندگی افراد بیش از پیش تاکید شود از اینرو در ایران نیز، ۹ اردیبهشت، ۲۸ آوریل، به عنوان روز روانشناس و مشاور درنظر گرفته شده است که یک روز جهانی می‌باشد.

روز روانشناس و مشاور را به کلیه روانشناسان و مشاوران عزیز تبریک عرض کرده و توفیقات روزافزون را برای آنان آرزومندم.


روان شناس بودن سخت، اما زیباست

جور دیگر میشنوی، جور دیگر می‌بینی

واین شنیدن و فهمیدن پر از سختی وزیبائیست … روان شناس که باشی دلت دریا می‌شود و روحت وسیع

این حرفه زیبای سخت، ظرفیتت را افزایش می‌دهد به اندازه درک افراد مختلف که به تو مراجعه می‌کنند.

درکشان می‌کنی و همراهشان می‌شوی تا هم یاریشان کنی و هم مگذاری وابسته ات شوند.

چه حس لطیف و شعف بخشی است وقتی مراجعت که باکوله باری از یاس، غم و ناامیدی پیش تو آمده ولی با برق امید در چشمانش از تو خداحافظی می‌کند و حیات در نگاهش موج میزند.

نا امیدی می‌دهد و امید می‌گیرد، غم می‌دهد ونشاط می‌گیرد و برای ساختن گامی محکم‌تر برمیدارد……. و این زیباترین لحظه است که هر روانشناسی را در شعف می‌برد و دلش آرام می‌گیرد. روز روانشناس و مشاور مبارک باد.

عکس و متن تبریک روز جهانی روانشناس 9 اردیبهشت | تبریک روز مشاوره و روانشناسی

عکس نوشته تبریک روز روانشناس برای استوری واتساپ و اینستاگرام

 

امروز روز به چالش کشیدن پیچیده‌ترین بعد انسان یعنی ذهن و روان انسان است. روز جهانی روانشناس مبارک


هرگز نباید تحت تأثیر هیچ حس عاشقانه ای قرار بگیری…

بیش از حد عاقل بودن هم برازنده تو نیست…!

تحت تأثیر هیچ رفتار ناشایستی، حتی حق عصبانی شدن هم نداری …چون تو”یک روانشناسی”!

بی تابی در سوگ از دست دادن عزیزی از جانب تو بسیار عجیب است….چون تو همان “سنگ صبوری” که همه از عالم غم‌هایشان به دنیای پر مهر و زیبای کلام و عشق تو پناه می‌آورند…

مشاوران “آموزگاران روزگارند” که خود با سختی روزگار دست و پنجه نرم می‌کنند و باز “لبخند بر لب دارند و امید ناامیدانند”

نهم اردیبهشت روز روانشناس و مشاور مبارک باد.


امروز روز همدلی با گریه‌های زنی رنج کشیده از رفتارهای همسر اذیت دهنده اش است. روز مشاور مبارک.


امروز روز اشک‌ها ولبخند هایی است که دراتاقی روشن اما مامن گاهی امن با گوشی شنوا وکلامی آگاه به شخصی به نام روانشناس بیان می‌شود تا فارغ از مشکلات خودش التیام بخش و درمانگر دردها باشد.

نهم اردیبهشت روز جهانی روانشناس و مشاور مبارک.

عکس و متن تبریک روز جهانی روانشناس 9 اردیبهشت | تبریک روز مشاوره و روانشناسی


اتاق روان شناس امن ترین پناه برای خستگان است، جایی که دردها و اشک‌ها را بی هیچ واهمه‌ای فرو می‌ریزند تا شاد و سبک بال شوند.

نهم اردیبهشت روز جهانی روان شناس گرامی باد.


علم روانشناسی از دسته علوم ضروری و حیاتی برای جامعه امروزی می‌باشد،

روانشناسی، رشته‌ای است که پس از طی مسیری طولانی و دشوار،

در شاخه‌های بسیاری بسط پیدا کرده و به بلوغ خوبی رسیده است.

روز روانشناس و مشاور را به تمامی روانشناسان و فعالان در این زمینه تبریک عرض می‌نماییم.


” آنچه را نیاز داریم خودمان بشنویم به دیگران می‌گوییم”

۹ اردیبهشت روز روانشناس بر همه ی روانشناسان و مشاوران عزیز مبارک


روانشناس سلامت روح و روان و زندگی سالم ایده‌آل را به جامعه هدیه می‌دهد
زیباترین تبریکاتم را به مناسبت روز روانشناس به شما تقدیم می‌کنم.


میگن تا وارد هر کاری نشی سختی اون کار و نمی‌فهمی

سخت کوش های عزیز و گرانقدر

روانشاسی هم جز همین کار هاست

روز روانشناس مبارکباد.

عکس و متن تبریک روز جهانی روانشناس 9 اردیبهشت | تبریک روز مشاوره و روانشناسی


امروز روز قدم زدن بر پیاده روهای شهرمان و شمردن فیلترهای سیگار کف پیاده رو است. روز مشاور مبارک.


دوستی کلام زیبایی است که هرکس درکش کرد، ترکش نکرد… روز مشاور مبارک!


روانشناس
روح را شفا می‌دهد
و انسان را به انسانیت راستینش متمایل می‌کند
روز روانشناس مبارک.

 

درباره روز روانشناس

روانشناسی با دانش‌های فلسفه، جامعه شناسی، عصب شناسی، فیزیولوژی و به طور کلی دانش‌هایی که مربوط به علوم انسانی هستند هم مرز است. در سال ۱۸۷۹. وونت اولین آزمایشگاه را برای انجام گرفتن تحقیقات روان شناسی درلایپزیک (آلمان) تاسیس کرد. در سال ۱۸۸۱. وونت اولین مجله را برای معرفی نتیجه پژوهش‌های روان شناختی منتشر کرد. در سال ۱۸۹۰. ویلیام جیمز کتاب اصول روان شناسی را به چاپ رساند.

 

در سال ۱۸۹۲. استانلی هال انجمن روان شناسی آمریکا را تاسیس کرد. در سال ۱۹۰۴. ایوان پاولف نشان داد که چگونه می توان پاسخهای شرطی شده را ایجاد کرد وبا معرفی شرطی شدن کلاسیک. مسیر یا راه را برای پیدایش روان شناسی محرک-پاسخ. هموار کرد. در سال ۱۹۰۵آلفرد بینه اولین آزمون هوش را در فرانسه تدوین کرد.

 

در سال ۱۹۰۹ استانلی هال از فرویدبرای سخنرانی در دانشگاه کلارک در امریکا دعوت به عمل آورد ودر نتیجه باعث شد شهرت رو به گسترش فروید به طور رسمی وبه ویژه در آمریکا نیز پذیرفته شود. در سال ۱۹۱۳جان بی. واتسون بیانیه رفتار گرایی کلاسیک را نوشت وطی آن اعلام کرد که روانششناسی تنها باید به مطالعه (رفتار قابل مشاهده موجود زنده) بپردازد. بین سالهای ۱۹۱۴و۱۹۱۸و در طی سالهای جنگ جهانی اول به کار گیری آزمون هوش به طور گسترده آغاز شد. در دهه ۱۹۲۰روانشناسی گشتالت به حداکثر نفوذ خود در بین روانشناسان و نیز علم روانشناسی نزدیک شد.عکس و متن تبریک روز جهانی روانشناس 9 اردیبهشت | تبریک روز مشاوره و روانشناسی

 

تحول روانشناسی نوین

با گفتن اینکه روانشناسی هم یکی از قدیمی‌ترین نظام‌های علمی و هم یکی از جدیدترین آنهاست، ما با یک تناقض، یک تضاد آشکار شروع می‌کنیم. ما همواره از رفتار خودمان در شگفت بوده‌ایم و اندیشه‌های مربوط به ماهیت انسان بسیاری از کتاب‌های مذهبی و فلسفی ما را پر کرده است. حتی در قرن‌های چهارم و پنجم پیش از میلاد مسیح، افلاطون، ارسطو و دیگر دانشمندان یونان باستان با بسیاری از مسائلی که روانشناسان امروزی با آنها سروکار دارند دست و پنجه نرم می‌کردند، مسائلی مانند حافظه، یادگیری، انگیزش، ادراک، خواب دیدن و رفتار نابهنجار. بنابراین، در موضوع روانشناسی بین گذشته و حال یک استمرار بنیادی وجود داشته است.

 

اگر چه پیشینه منادیان اندیشه‌ورز روانشناسی به قدمت هر نظام علمی دیگری است، گفته شده که رویکرد نوین به روانشناسی از سال 1879، یعنی اندکی بیش از صد سال پیش، شروع شده است.

 

تا ربع آخر قرن نوزدهم فیلسوفان ماهیت انسان را از راه گمانه‌زنی، کشف و شهود و تعمیم مبتنی بر تجارب محدود خود مطالعه می‌کردند. دگرگونی زمانی رخ داد که فیلسوفان کاربرد ابزارها و روش‌هایی را که موفقیت آنها قبلاً در علوم طبیعی و زیست‌شناسی ثابت شده بود برای یافتن پاسخگویی به پرسش‌های طرح شده در مورد ماهیت انسان آغاز کردند.

 

تنها زمانی که پژوهشگران برای مطالعه ذهن به مشاهدات دقیقاً کنترل شده و آزمایشگری روی آوردند روانشناسی هویتی مستقل از ریشه‌های فلسفی‌اش کسب کرد.عکس و متن تبریک روز جهانی روانشناس 9 اردیبهشت | تبریک روز مشاوره و روانشناسی

 

علم جدید روانشناسی برای مطالعه موضوع خود به ایجاد روش‌های دقیق‌تر و عینی‌تری نیازمند بود. پس از جدا شدن از فلسفه، بخش مهم تاریخ روانشناسی، داستان پالایش مداوم ابزارها، فنون و روش‌های مطالعه بوده است تا در پرسش‌هایی که روانشناسان می‌پرسند و پاسخ‌هایی که به دست می‌آورند به دقت و عینیت بیشتری دست یابند. اگر بخواهیم مسائل پیچیده‌ای را که امروز روانشناسی را تعریف و تقسیم می‌کنند درک کنیم، نقطه مناسب برای شروع مطالعه تاریخ این رشته قرن نوزدهم است، یعنی زمانی که روانشناسی به یک نظام مستقل با روش‌های پژوهش و استدلال‌های نظری خاص خود تبدیل شد.

 

فیلسوفان قدیم، نظیر افلاطون و ارسطو، به مسائلی علاقه‌مند بودند که هنوز هم از توجه عام برخوردارند، اما رویکرد آنان به این مسائل با روش روانشناسان امروزی کاملاً متفاوت بود. آن دانشمندان، به معنی امروزی کلمه، روانشناس بودند. بنابراین، ما اندیشه‌های آنان را فقط تا حدی که به‌طور مستقیم به بنیانگذاری روانشناسی نوین مربوط شود بررسی خواهیم کرد.

 

پس از آنکه نظام علمی جدید آغاز به کار کرد، به بالندگی رسید؛ و این توفیق مخصوصاً در ایالات متحده حاصل شد که در جهان روانشناسی موقعیت برتری را احراز کرده بود و تا به امروز نیز آن منزلت را حفظ کرده است. متجاوز از نیمی از روانشناسان جهان در ایالات متحده کار می‌کنند و بسیاری از روانشناسان سایر کشورها نیز دست‌کم بخشی از آموزش‌های خود را در ایالات متحده دریافت کرده‌اند. همچنین سهم مهمی از ادبیات روانشناسی جهان در ایالات متحده انتشار می‌یابد.

 

انجمن روانشناسی آمریکا (ای،پی،ای) که با 26 عضو مؤسس پا گرفت در 1930 حدود 1100 نفر عضو داشت و تا سال 1995 تعداد اعضای آن به بیش از 100000 نفر رسید.

 

انفجار جمعیت روانشناسان با انفجار اطلاعات مربوط به گزارش‌های تحقیقی، مقاله‌های نظری و بررسی آثار و آراء، بانک‌های اطلاعاتی کامپیوتری، کتاب‌ها، فیلم‌ها، نوارهای ویدئو و سایر منابع انتشاراتی همراه بوده است. برای روانشناسان همگام شدن با رشد اطلاعات خارج از زمینه تخصصی‌شان روزبه‌روز مشکل‌تر می‌شود.

 

روانشناسی نه تنها از نظر کارورزان، پژوهشگران، دانشمندان و ادبیات منتشر شده، بلکه از لحاظ تأثیر آن بر زندگی روزمره ما نیز رشد کرده است. صرفنظر از سن، شغل، یا علایق، زندگی شما به گونه‌ای از کار روانشناسان تأثیر می‌پذیرد.

 

علاقه روانشناسان به تاریخ رشته خود سبب شده است که تاریخ روانشناسی به عنوان یک زمینه تحصیلی درآید.

 عکس و متن تبریک روز جهانی روانشناس 9 اردیبهشت | تبریک روز مشاوره و روانشناسی

 

همانگونه که روانشناسانی هستند که در مسائل اجتماعی، داروشناسی روانی، یا تحول نوجوانی دارای تخصص‌اند، روانشناسانی نیز وجود دارند که در زمینه تاریخ روانشناسی متخصص هستند.

 

بعضی از روانشناسان بر کارکردهای شناختی تأکید می‌کنند، بعضی به نیروهای ناهشیار علاقه‌مندند و دیگران فقط با رفتار آشکار یا با فرآیندهای فیزیولوژی و زیستی شیمیایی سروکار دارند. زمینه‌های علمی فراوانی در روانشناسی نوین وجود دارند که به نظر می‌رسد با هم وجه اشتراک زیادی نداشته باشند به جز اینکه همه آنها علاقه‌مندند به ماهیت یا کردار انسان هستند و هریک با رویکردی به کار می‌پردازند که می‌کوشد به گونه‌ای علمی جلوه کند.

 

انواع گوناگون روانشناسان، با توافق بر تأثیر گذشته در شکل دادن حال، روش مشابهی را به کار می‌گیرند. برای مثال، روانشناسان بالینی می‌کوشند تا شرایط فعلی مراجعانشان را با بررسی دوران کودکی و تعیین نیروها و رویدادهایی که ممکن است باعث نحوه خاص رفتار یا فکر کردن آنان شده باشد درک کنند. با جمع‌آوری شرح‌حال بیماران، این روانشناسان تکامل زندگی مراجعانشان را بازسازی می‌کنند و اغلب با طی این فرآیند قادر می‌شوند تا رفتارهای فعلی مراجعان را تبیین کنند.

 

روانشناسان رفتاری نیز تأثیر گذشته را در شکل دادن رفتار فعلی می‌پذیرند. آنان معتقدند که رفتار به وسیله تجربه‌های قبلی مربوط به شرطی شدن و تقویت تعیین می‌شود؛ به سخن دیگر، وضع فعلی شخص می‌تواند به وسیله تاریخچه زندگی او تبیین شود.

 

علمی مثل روانشناسی در خلاء تحول نمی‌یابد و فقط در معرض تأثیرات درونی قرار ندارد. روانشناسی بخشی از فرهنگ بزرگتر است و بنابراین در معرض تأثیرات بیرونی که ماهیت و جهت آن را شکل می‌دهند قرار می‌گیرد. درک تاریخ روانشناسی باید بافتی را که در آن، نظام روانشناسی از آن سر بر می‌آورد و تکامل می‌یابد در نظر بگیرد؛ یعنی اندیشه‌های غالب در علم زمان (روح زمان یا حال و هوای روشنفکری زمان‌ها) و نیروهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی موجود ( آلتمن، 1987؛ فیورو موتو، 1989.)

 عکس و متن تبریک روز جهانی روانشناس 9 اردیبهشت | تبریک روز مشاوره و روانشناسی

 

تأسیس رسمی روانشناسی

در نیمه قرن نوزدهم، روش‌های علوم طبیعی برای تحقیق درباره پدیده‌های ذهنی محض به‌طور معمول به کار می‌رفتند. تا این زمان فنون لازم تدوین، ابزارهایی طراحی، کتاب‌های مهمی نوشته و علایق گسترده‌ای برانگیخته شده بودند. فلسفه تجربه‌گرایی بریتانیایی و فعالیت‌های ستاره‌شناسی اهمیت حواس را مورد تأکید قرار می‌دادند و دانشمندان آلمانی چگونگی کارکرد حواس را توصیف می‌کردند. روح اثبات‌گرایی زمان، هماهنگی بین این دو خط فکری را تشویق می‌کرد. اما چیزی که هنوز کم بود وجود کسی بود که آنها را به هم نزدیک سازد و در یک کلمه، علم نوین را بنیانگذاری کند. این گام نهایی توسط ویلهلم وونت برداشته شد.

 

وونت بنیانگذار روانشناسی به عنوان یک نظام علمی رسمی است. وی اولین آزمایشگاه را تأسیس کرد، سردبیر نخستین مجله روانشناسی بود و روانشناسی آزمایشی را به عنوان یک علم آغاز کرد. زمینه‌هایی را که مورد پژوهش قرار داد ـ ازجمله احساس و ادراک، توجه، احساس درونی، واکنش و تداعی ـ فصل‌های اساسی کتاب‌های درسی شدند که می‌بایست نوشته شوند. اینکه تاریخ روانشناسی پس از وونت شاهد مخالفت‌های زیادی درباره دیدگاه روانشناسی او بوده است از موفقیت‌‌ها و خدمت‌های وی به عنوان بنیانگذار روانشناسی چیزی نمی‌کاهد.

 

در هرحال وونت از روی عمد به پایه‌گذاری یک علم نوین اقدام کرد. او در پیشگفتار جلد اول اصول روانشناسی فیزیولوژیکی خود (1874ـ1873) چنین نوشت: «کاری که در اینجا به همگان ارائه می‌دهم کوششی برای به وجود آوردن قلمرو نوینی از علم است». هدف وونت این بود که روانشناسی را به عنوان یک علم مستقل رواج دهد. با وجود این، لازم به تکرار است که هرچند وونت را پایه‌گذار روانشناسی می‌دانند، او آن را ابداع نکرد. روانشناسی، چنانکه دیدیم، از یک مسیر طولانی کوشش‌های خلاق به ظهور پیوست.

 عکس و متن تبریک روز جهانی روانشناس 9 اردیبهشت | تبریک روز مشاوره و روانشناسی

 

ویلهلم وونت، به عنوان بنیانگذار علم جدید روانشناسی، یکی از مهمترین چهره‌های این رشته است. نسل‌هایی از دانشمندان و دانشجویان برای اینکه تاریخ روانشناسی را بفهمند تحصیل خود را با پرداختن به برخی از ویژگی‌های کلی وونت شروع کردند. با وجود این، پس از گذشت بیش از یک قرن از زمانی که وونت روانشناسی را بنیانگذاری کرد، روانشناسان براساس داده‌های جدید و پالایش داده‌های مشهور، به این نتیجه رسیدند که دیدگاه پذیرفته شده درباره نظام وونت اشتباه بوده است. وونت که همیشه از «بد فهمیده شدن و بد معرفی شدن» می‌ترسید، درست به همین سرنوشت دچار شد (بالدوین، 1980، ص. 301.)

 

آغاز علم نوین

اشاره کردیم که قرن هفدهم شاید پیشرفت گسترده‌ای در علوم بود. تا آن زمان فلاسفه برای یافتن پاسخ پرسش‌های خود به گذشته نگاه می‌کردند، یعنی به آثار ارسطو و سایر اندیشمندان قدیمی و به انجیل. جزم‌اندیشی، یا اظهارات کلیسای قانونی و مشروع و مراجع، نیروهای حاکم بر مطالعه و تحقیق بودند.

 

در قرن هفدهم نیروی جدیدی حاکم شد: تجربه‌گرایی، یعنی جست ‌وجوی دانش از راه مشاهده و آزمایش. دانشی که از گذشتگان به آیندگان رسیده بود مورد تردید قرار گرفت. به جای آن، عصر طلایی قرن هفدهم بر اثر اکتشاف‌ها و بینش‌هایی که ماهیت دگرگون یافته بررسی‌های علمی را منعکس می‌کرد درخشش یافت.

 

در میان متفکران بسیاری که خلاقیت آنان مشخصه آن دوره بود، دکارت به‌طور مستقیم به تاریخ روانشناسی جدید خدمت کرد. او با آثار خود پژوهش علمی را از اعتقادهای خشک و سنتی الهیات که قرن‌ها آن را مهار کرده بود آزاد کرد.

 

دکارت نماد انتقال به عصر نوین علم به شمار می‌رود و او فکر ماشین‌گرایی ساعت‌گونه را درباره بدن انسان به کار بست. بدین سان، می‌توان گفت که او عصر روانشناسی نوین را پایه‌گذاری کرد.

 

*در ادامه پیام هایی مناسب با این روز برای شما گردآوری کردیم.با ما در فراناز همراه باشید.*

 

روز جهانی روانشناس و مشاور رو به همه جامعه روانشناسی و مشاوره و همه آنانی که برای آرامش روانی جامعه تلاش می کنند شادباش عرض میکنم

 

___________________________________________

 

روز روانشناس و مشاور باعث شد تا با این کار به اهمیت و نقش موثر روانشناسی در زندگی افراد بیش از پیش تاکید شود از اینرو در ایران نیز، 9 اردیبهشت، 28 آوریل، به عنوان روز روانشناس و مشاور درنظر گرفته شده است که یک روز جهانی می باشد.

روز روانشناس و مشاور را به کلیه روانشناسان و مشاوران عزیز تبریک عرض کرده و توفیقات روزافزون را برای آنان آرزومند است

 

___________________________________________

 

امروز روز اندیشه در رفتار آدمی است، روز چرایی رفتار آدمی است، روز روانشناس مبارک.

 

___________________________________________

 

روز اندیشیدن به ذهن روز تفکر در روان روز جهانی روانشناس مبارک باد.

 

___________________________________________

 

روانشناسان رسالتی بزرگ بر دوش دارند چونان که تزکیه و ترمیم و بازآفرینی روانی سالم و الستی را اول در جهان خویش هویدا می‌کنند و بعد این تزکیه زندگی شده را به دست‌اندازهای روح و روان بشریت می‌کشانند همچون پر سیمرغی که برای احضار عشق بر ذرات هوا می‌کشد خویش را تا آغوشی امن برای آلام و تزکیه ی دیگران باشند که وحدت یگانه روان‌ها و ارواح را از کثرت و دورافتادگی مصون بدارند

روز روانشناس و مشاور را به کلیه روانشناسان و مشاوران عزیز تبریک عرض کرده

 

___________________________________________

 

روز آگاهی ، عمل و درک معناهای اصیل و اهداف ارزشمندی که پیوندهای عمیق و جذابی با علوم دیگر دارد.

شادباد و تا باد چنین باد

چه روز اردیبهشتی خوبی، چه لحظه‌های غلیظی و چه حس مطلوبی.

با آرزو… نه با امید به ایجاد جهانی عاری از ارواح و روان‌های معیوب چراکه اصل بشر اصلی است لامکانی و پاک»

روز روانشناس و مشاور را به کلیه روانشناسان و مشاوران عزیز تبریک عرض کرده

 

___________________________________________

 

امروز روز نگاهی عمیق به بازی های کودکانه است

روز تلاش برای به آرامش رساندن دو قلب شکسته است.

امروز روز اتاقی ساکت و ساده با کاناپه ای است که هزاران نفر رنج هایی سخت زندگیشان را برآن اشک ریخته اند

اتاقی که امن و خلوت گاه فردی مهربان و پذیرنده است، کسی که فارغ از خود، به آرامش انسان می اندیشد.

روز روانشناس و مشاور را به کلیه روانشناسان و مشاوران عزیز تبریک عرض کرده

 

___________________________________________

 

از کجا بنویسم دنیای یک روانشناس دنیایی عمیقی است که فقط باید روانشناس باشی تا آن را بفهمی

روز جهانی روانشناس مبارک باد.

 

___________________________________________

 

عقل و هوش خود را با خوشی و نشاط دمساز کن تا هزاران رنج و ناراحتی از میان برود و عمرت طولانی گردد

روز روانشناس مبارک.

 

___________________________________________

 

امروز روز اندیشه در رفتار آدمی است. روز چرایی رفتار آدمی است.

روز اندیشیدن به ذهن است. روز تفکر در روان است.

روز به چالش کشیدن پیچیده ترین بعد انسان یعنی ذهن و روان انسان است.

روز جهانی روانشناس مبارک

 

___________________________________________

 

9 اردیبهشت، 28 آوریل، روز جهانی روانشناس و مشاور گرامی باد.

جدیدترین مطالب سایت