تجاوز پیرمرد برهنه به سوسمار ماده در حضور مردم (عکس 18+)

تجاوز پیرمرد برهنه به سوسمار ماده در حضور مردم (عکس 18+)

تجاوز پیرمرد برهنه به سوسمار ماده در حضور مردم (عکس 18+)

 

پیرمردی دیوانه در اقدامی عجیب به یک کروکودیل یا تمساح ماده تجاوز کرد.

 

این پیرمرد که جلویه مردم خیابان لخت شده و به یک سوسمار ماده تجاوز می کرد مورد خشم مردم قرار گرفت و توسط پلیس بازداشت شد و این پیرمردی روزی چندین مرتبه به این سوسمار ماده تجاوز جنسی می کرد و از مردم بابت این کار پول زیادی دریافت می کرد در ادامه تصاویری از تجاوز یک پیرمرد به یک سوسمار جلویه مردم را با جزئیات بیشتر خواهید خواند.

 

مردی در فلوریدا به جرم بستن چشم و دست و پای یک تمساح و روزی چندین بار تجاوز جنسی به این حیوان درنده دستگیر شد ! به گزارش فراناز این مرد فلوریدایی چشم تمساح را بسته و دست و پاهایش را با گره های طناب محکم کرده و چندین بار در روز به این حیوان تجاوز کرده بود.

 

تجاوز به تمساح

تجاوز پیرمرد برهنه به سوسمار ماده در حضور مردم (عکس 18+)

عکسهای تجاوز پیرمرد برهنه به سوسمار ماده در حضور مردم

تجاوز پیرمرد برهنه به سوسمار ماده در حضور مردم (عکس 18+)

 

ماجرای تجاوز یک پیرمرد به تمساح

زمینهای باتلاقی شهر فلوریدا انواع حیوانات اعم از کروکودیل را داراست . روبرت داروین ۵۹ ساله ماهیگیر نسبتا ناشناخته ای که در حومه شهر فلوریدا زندگی میکند به اتهام بسیار عجیب و غریبی دستگیر شده است.

 

پلیس میگوید یک مرد که در حین پیاده روی اش در طبیعت صحنه ای عجیب دیده بود در گزارشی به آنها خبر از تجاوز جنسی این ماهیگیر به تمساح در حیاط خلوت خانه اش را داد . به گزارش ایران ناز مرد میگوید شنیده داروین در حین تجاوز جنسی به تمساح میگوید دفعه بعدی که خواستی یک مرد را بکشی کارت را بهتر انجام بده حالا تو تا وقتی زنده ای فاحشه ی منی!

 

کلانتر شهرستان کالیر میگوید داروین را بخاطر چندین مورد ظلم و ستم به حیوانات و یک فقره نگهداری غیر قانونی حیوان وحشی در منزلش دستگیر کرده است .

 

روبرت داروین در بازجویی گفت : من هیچ میل جنسی به کروکودیل نداشتم ! اما چون هنگامی که من در حال ماهیگیری بودم این تمساح میخواست من را به زیر آب بکشد و بخورد ، آنرا صید کردم و خواستم درس بزرگی به او بدهم و تنبیه اش کنم . من میتوانستم او را بکشم ولی با این راه ساده انتقامم را گرفتم.

 

داروین به پلیس گفته بود برنامه داشته تا دم این تمساح را ریز ریز کند و دندانهای جلوییش را به عنوان بخشی از طرح انتقام خود بکشد .این تمساح که آسیب جزئی در هنگام صید دیده بود به حیات وحش بازگردانده میشود.

 

مطالب مرتبط :

عاقبت تجاوز جنسی سه پسر جوان به تمساح ماده (تصاویر 18+)

تصاویر رابطه جنسی دختری عجیب با حیوانات و خزندگان

لب گرفتن و رابطه احساسی دختر جوان با کانگورو (تصاویر 18+)

رابطه جنسی این خانم با دولفین! (عکس)

رابطه جنسی عاشقانه مردی با حیوانات درنده و وحشی (عکس)

جدیدترین مطالب سایت