ترسناک ترین و عجیب و غریب ترین چشم های دنیا

ترسناک ترین و عجیب و غریب ترین چشم های دنیا

ترسناک ترین و عجیب و غریب ترین چشم های دنیا

 

افرادی که چشم های زیبایی دارند در دنیا بسیار زیادند ولی برخی از افرا دارای چشمانی ترسناک و وحشتناک هستند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر ترسناک ترین چشم های دنیا  را در سایت فراناز خواهید دید با ما همراه باشید.

 

افرادی که چشم های عجیب و غریبی دارند نظره همه مردم را در جهان به خود جلب می نمایند این افراد به صورت مادرزادی دچار بیماری های چشمی شده اند و یا برخی دچار بیماری عفونت چشمی شده است چشم اصلی ترین عضو صورت می باشد و با تغییر در چهره همه فوری متوجه می شوند بدن ما انسان ها می تواند ماهیت جالب و عجیب و غریبی پیدا کند. تنوع در میان نسل انسان به خاطر تفاوت های جغرافیایی، اجتماعی و فاکتورهای ژنتیکی به وجود آمده است. ما انسان ها همه شبیه هم هستیم و البته با هم نیز متفاوتیم!

 

چشم های عجیب و غریب

شاید بتوان گفت که چشم، مهم ترین و پیچیده ترین عضو بیرونی بدن انسان است و داشتن ناهنجاری در این عضو از بدن می تواند مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کند اما برخی از افراد به طور روزمره و دائمی با مشکلات این عضو حیاتی خود دست و پنجه نرم می کنند. البته برخی نیز عمداً دستکاری های عجیبی را در ساختار بینایی خود انجام می دهند یا می توانند با استفاده از چشم های خود کارهای خارق العاده ای انجام دهند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم به ۱۰ موضوع نادر و عجیب در مورد چشم انسان اشاره کنیم که خواندن آن ها خالی از لطف نخواهد بود.

 

تصاویر عجیب ترین چشم های جهان

 

۱- مردمک مودارترسناک ترین و عجیب و غریب ترین چشم های دنیا

دکتر علی مهدوی فرد و دکتر لیلی پورافکاری با بیماری مواجه شدند که یک ناهنجاری نادر و عجیب در چشمان خود داشت و یک بافت مویی در داخل یکی از چشم های او رشد کرده بود. این جوان ۱۹ ساله با یک توده ی سفید رنگ مویی در کلینیک چشم پزشکی این دو حاضر شد و ادعا کرد که از کودکی این توده را در چشم خود داشته اما با مرور زمان این توده بزرگ تر شده است. او دردی را در چشم خود احساس نمی کرد اما این توده بر بینایی او تاثیر منفی گذاشته بود و هنگام بستن چشم او را آزار می داد. همچنین حس می کرد که یک جسم خارجی در چشم وی فرو رفته است. در نهایت این توده از طریق جراحی برداشته شد.

 

۲- چشم هایی با دو مردمک

ترسناک ترین و عجیب و غریب ترین چشم های دنیا

چشم های عجیب و غریب

 

چشم دو مردمکی ( Pupula duplex) یک ناهنجاری نادر چشمی است که در آن شخص دارای دو مردمک در یک چشم خود است. عبارت «Pupula duplex» در زبان لاتین به معنای «دو مردمکی» است ولی هیچ چیزی در مورد این ناهنجاری در نوشتجات چشم پزشکی دیده نمی شود. تنها در افسانه ها گفته شده که لیو چوانگ، وزارت داخله امپراطوری چین در سال ۹۹۵ قبل از میلاد مسیح از این ناهنجاری رنج می برده است.تصویری که می بینید یک مجسمه ی مومی است که از وی در قصر مومی لوییس توسو قرار دارد.

 

۳- مردی بدون چشم راستترسناک ترین و عجیب و غریب ترین چشم های دنیا

چشم های عجیب و غریب

 

در فوریه سال ۲۰۰۹ بیلی اوون یک مکانیک موتورسیکلت سرشناس و موفق بود که همراه با همسر و پسر شش ماهه اش زندگی می کرد که ناهنجاری های سینوسی زندگی او را به کلی تغییر داد. در ۱۳ فوریه سال ۲۰۰۹ دکترش به بیلی خبر داد که وی به کارسینومای تمایز نیافته ی سینوسی (sinonasal undifferentiated carcinoma (SNUC))، نوعی نادر از سرطان که حفره ی سینوسی بینی را تحت تاثیر قرار می دهد، مبتلا بوده و احتمال زنده ماندن او تنها ۱۰ درصد است. این مورد نادر سرطانی به سرعت پیشرفت می کند از این رو پزشکان مجبور شدنن نیمی از صورت او از جمله چشم راست، عضلات و عصب های آن را تخلیه کنند. اکنون در جای چشم راست بیلی یک سوراخ بسیار بزرگ قرار دارد که می تواند از طریق دهانش انگشتش را از داخل آن بیرون بیاورد. به همین دلیل وی با بازی کردن در نقش زامبی در موزیک ویدیوها برای خود کاسبی می کند و در برخی از برنامه های زنده ی تلویزیونی نیز شرکت کرده است.

 

۴- چشم هایی که از حدقه بیرون زده اندترسناک ترین و عجیب و غریب ترین چشم های دنیا

کیم گودمن زنی است که می تواند مردمک چشمش را به طول ۱۲ میلی متر از کاسه ی چشمش جدا کند. او در شیکاگو زندگی کرده و رکورد بیشترین بیرون زدگی حدقه ی چشم در کتاب رکوردهای گینس را به خود اختصاص داده است. کیم این استعداد جالب خود را زمانی کشف کرد که با کلاه هاکی به سر او ضربه وارد شد. در آن هنگام حدقه ی چشم او بیشتر از جد معمول از کاسه ی چشمش بیرون زد و از آن زمان تاکنون هنگام خمیازه کشیدن یا هر وقت که بخواهد حدقه هایش به مقدار زیادی از کاسه چشمش بیرون می زند.

 

۵- سوراخ کردن چشمترسناک ترین و عجیب و غریب ترین چشم های دنیا

سوراخ کردن چشم را نباید با سوراخ کردن ابرو اشتباه گرفت. سوراخ کردن چشم به ندرت صورت گرفته و معمولاً بسیار پرهزینه است و باید توسط یک جراح خبره انجام گیرد. این روش شامل استفاده از جواهرات و اقلام زینتی در داخل چشم است چه روی مردمک چشم باشد و چه روی پلک ها. این کار بسیار خطرناک است اما نظر همه را به خود جلب خواهد کرد.

 

۶- سیگار کشیدن با چشمترسناک ترین و عجیب و غریب ترین چشم های دنیا

این مرد آسیایی می تواند از طریق گوش ها و چشم هایش به سیگار پک زده و دود آن را از طریق دهانش خارج کند. وی بعد از این که سیگار را در چشم یا گوشش قرار می دهد صورتش را جمع می کند و بدین ترتیب عمل پک زدن به سیگار انجام می شود. این کار باعث انجام شدن حالت پک زدن به سیگار در درون چشم یا گوش می گردد که افراد بسیاری توانایی انجام آن به این روش را ندارند. این مرد چینی این کار را برای سرگرم کردن اطرافیانش انجام می دهد.

 

۷- سرطان شبکیه چشمترسناک ترین و عجیب و غریب ترین چشم های دنیا

رتینوپلاستوما نوعی نادر از سرطان چشم است که عمدتاً در دوران کودکی و قبل از سن ۵ سالگی رخ می دهد. این نوع از سرطان در داخل شبکیه رشد پیدا می کند که بسیار به نور حساس بوده و در قسمت پشت چشم قرار داشته و نور و رنگ را شناسایی می کند.

 

۸- کاشتن دندان نیش در چشمترسناک ترین و عجیب و غریب ترین چشم های دنیا

مارتین جونز یک مرد انگلیسی است که قدرت بینایی خود را از دست داده و برای بیش از یک دهه نابینا باقی مانده اما با استفاده از یک روش خاص چشمی عجیب برای خود ساخته است. وی یک تکه از دندان نیش خود را در چشمش قرار داده که در داخل آن یک لنز چشمی قرار دارد. این روش به لنز چشمی اجازه می دهد که رشد کند. همچنین قسمتی از بافت پوستی دهان وی برداشته شده و روی این دندان قرار گرفته است که دسترسی لنز چشمی به خون را میسر می سازد. پزشکان سپس یک سوراخ در قرنیه او ایجاد کرده اند که امکان ورود نور به داخل چشم را فراهم می سازد. این روش درمانی تاکنون بینایی را به ۶۰۰ فرد نابینا بازگردانده است.

 

۹- زنی با دو تومور دندانی در چشمترسناک ترین و عجیب و غریب ترین چشم های دنیا

پزشکان در جریان یک عمل جراحی در هند روی یک زن جوان به نام ناگابوشانام سیوا در کمال تعجب دیدند که دو دندان کاملاً سالم در چشم وی رشد کرده اند. پزشکان بیمارستان دولتی چنای در جنوب هند به وی گفته بودند که در درون چشمش تومورهای موسوم به «تراتوما» که حاوی بافت های جنینی است وجود دارد. این تومور از چشم او بیرون زده و باعث شده بود که مردمک او به سمت داخل چشمش متمایل شود. در نتیجه ی این عارضه بینایی وی محدود شده و اعضاب بینایی او نیز آسیب دیده بودند. رشد تومور چرخاندن مردمک چشم را نیز برای وی غیرممکن کرده و باعث به وجود آمدن سندروم چشم تنبل در وی شده بود. پزشکان وی می گویند که وجود تومورهای تراتوما را در بیماران دیگری نیز مشاهده کرده بودند اما هیچ گاه شاهد شکل گیری دندان های سالم و کامل در چشم بیماری نبوده اند.

 

۱۰- پاشیدن شیر از چشمترسناک ترین و عجیب و غریب ترین چشم های دنیا

ایلکر ییلماز اهل ترکیه مردی است که یکی از عجیب ترین رکوردهای گینس را در ۳۱ آگوست سال ۲۰۰۴ به نام خود کرد. این کارگر ساختمانی ۲۸ ساله ی اهل استانبول از طریق بینی شیر را بالا می کشد و آن را از طریق چشم چپش حدود سه متر پرتاب می کند.

 

۱۱- عفونت چشم حاصل شنا در آب شور

یک زن و شوهر قبل از ازدواجشان تصمیم گرفتند که عکس هایی را از خود هنگام شنا در دریای سواحل هاوایی تهیه کنند. اما این زن بدون توجه به رعایت نکات ایمنی و بدون استفاده از عینک مخصوص به شنا پرداخت و اثر فشار و شوری آب چشم های این خانم جوان را کاملا قرمز کرده است.ترسناک ترین و عجیب و غریب ترین چشم های دنیا

جدیدترین مطالب سایت