ترفند های جذاب آرایش خانم های سالمند

ترفند های جذاب آرایش خانم های سالمند

ترفند های جذاب آرایش خانم های سالمند

در این مقاله چند ترفند زیبایی برای جذاب شدن آرایش خانم های سالمند را گردآوری کرده ایم. همه ما میدونیم که سن یه عدده و بالا رفتن سن هیچ ربطی به این نداره که بخوایم از خودمون غافل شیم و به آراستگی ظاهریمون نرسیم. اما آرایش و آراستگی در سن بالا ترفند های خاص خود را دارد که زیبایی خاص خود را حفظ کنیم.با ما همراه باشید تا با این ترفندها آشنا شوید.

 

1-استفاده از کانسیلرترفند های جذاب آرایش خانم های سالمند

وقتی نوبت به انتخاب کانسیلر می‌رسد، بهتر است کانسیلرهای ضد پیری تهیه کنید تا خطوط مشخص پوست را پر و لکه‌های تیره رنگ روی پوست را پنهان کند. کانسیلر را به شکل مثلثی زیر چشم‌ها، اطراف دهان و روی هر گونه لکه تیره بزنید و با انگشت اشاره و سپس با اسفنج‌های اشکی ترکیب کنید. توجه داشته باشید که به صورت ضربه ای ترکیب کنید و کرم را روی پوست نمالید.

 

2-استفاده از کرم پودرترفند های جذاب آرایش خانم های سالمند

همانند کانسیلر، کرم پودر ضد پیری انتخاب کنید و بهتر است کرم پودر انتخابی شما خواص لیفت کننده و ضد چروک داشته باشد.

 

3-استفاده از پودر

پس از کرم پودر، آن را با پودر بی رنگ ثابت کنید. هر نوع پودر بی رنگی می‌تواند این کار را انجام دهد و آرایش شما را در سراسر روز ثابت، بدون چربی و مات نگه دارد.

 

4-استفاده از رژگونهترفند های جذاب آرایش خانم های سالمند

برای پوست‌های سالخورده، یک رژگونه سبک به رنگ صورتی مناسب است. برای پوست‌های مسن هرچه کمتر بهتر! بنابراین تنها مقدار کمی از رژگونه را روی برآمدگی گونه‌ها بزنید و همان کفایت خواهد کرد.

 

5-استفاده از خط چشمترفند های جذاب آرایش خانم های سالمند

خط چشم مایع را تنها روی پلک بالا بزنید و هرگز از آن برای پلک پایین استفاده نکنید. زیرا علاوه بر آن که چشم‌ها را ریزتر نشان می‌دهد، باعث می شود خطوط اطراف چشم توجه بیشتری به خود جلب کنند. در عوض خط پلک پایین را با یک خط چشم سفید یا سایه سفید بکشید تا چشم‌ها بزرگ تر به نظر برسند.

 

6-استفاده از سایه چشمترفند های جذاب آرایش خانم های سالمند

برای آرایش پوست‌های سالخورده، یکی از نبایدها، استفاده از سایه است. در عوض می‌توانید سایه سفید را تنها زیر ابروها بزنید و روی پلک‌ها پرایمر بزنید، چرا که سایه شما را مسن‌تر نشان خواهد داد. بهتر است پلک‌ها را تمیز و ساده نگه دارید.

 

7-استفاده از ریملترفند های جذاب آرایش خانم های سالمند

از دو لایه ریمل روی مژه‌ها استفاده کنید. در صورت تمایل می‌توانید قبل از آن مژه‌ها را فر کنید. استفاده از دو لایه ریمل، مژه‌ها را بلندتر، چشم‌ها را درشت‌تر و جوان‌تر نشان خواهد داد.

 

8-استفاده از رژلبترفند های جذاب آرایش خانم های سالمند

از رژلب‌های سبک استفاده کنید و از رژهای تیره و بسیار روشن مانند قهوه‌ای، انواع قرمز و زرشکی اجتناب کنید.

جدیدترین مطالب سایت