تست خانگی تشخیص بیماری های بدن در یک دقیقه

تست خانگی تشخیص بیماری های بدن در یک دقیقه

تست خانگی تشخیص بیماری های بدن در یک دقیقه

برخی مریضی ها و بیماری ها را می توان با تست های ساده ای در خانه تشخیص دهید. تشخیص بسیاری از بیماری در این زمان بسیار آسان شده است در زمان های قدیم تشخیص بیماری بسیار دشوار بود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر تست تشخیص بیماری های بدن در خانه و در عرض یک دقیقه را در سایت فراناز خواهید دید با ما همراه باشید.

 

راههای وجود دارد که شما می توانید به سادگی تشخیص دهید که مریض می باشید یا نه این راه می تواند فقط با استفاده از یک قاشق باشد در این مقاله یک نوع روش را به شما پیشنهاد خواهیم داد که بتوانید بیماری های که دارید را تشخیص دهید کارشناسان به تازگی یک شیوه تشخیص مشکلات سلامتی را ابداع و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند که برای انجام آن تنها به یک قاشق، یک کیسه پلاستیکی شفاف و نور خورشید یا نور مصنوعی داخل اتاق با تابش قوی مانند آباژور یا چراغ خواب و مطالعه نیاز است.

 

برای انجام این آزمایش یک قاشق شسته را به طور کامل روی سطح زبان خود بکشید و به چپ و راست و بالا و پایین حرکت دهید تا کاملا به ترشحات بزاق سطح زبان آغشته شود.

 تست خانگی تشخیص بیماری های بدن در یک دقیقه

 

سپس قاشق را در کیسه پلاستیکی قرار داده و در آن را ببندید و در مقابل نور به مدت یک دقیقه قرار دهید.تست خانگی تشخیص بیماری های بدن در یک دقیقه

 تست خانگی تشخیص بیماری های بدن در یک دقیقه

 

پس از گذشت یک دقیقه قاشق را خارج کرده سطح پشت آن را بررسی کنید، چنانچه هیچ ترشح رنگی بر روی آن نبود یا بوی خاصی استشمام نمی‌شد نشان دهنده سلامت فرد است.تست خانگی تشخیص بیماری های بدن در یک دقیقه

 

اما در صورت وجود لکه هر رنگ می‌تواند نشان دهنده نوعی التهاب و بیماری به شرح زیر باشد:

 

لکه به رنگ‌های:

سفید: عفونت تنفسیتست خانگی تشخیص بیماری های بدن در یک دقیقه

 

نارنجی: مشکلات کلیویتست خانگی تشخیص بیماری های بدن در یک دقیقه

 

بنفش: گردش خون ضعیف، برونشیت یا افزایش سطح کلسترولتست خانگی تشخیص بیماری های بدن در یک دقیقه

 

سفید یا زرد: اختلال در عملکرد غده تیروئدتست خانگی تشخیص بیماری های بدن در یک دقیقه

 

استشمام بو از قاشق نشان دهنده:

بو “متعفن و تیز”: مشکلات معده یا ریه
بوی آمونیاک: مشکلات کلیوی
رایحه شیرین: نشانه احتمالی بیماری دیابت

 

از زمان به اشتراک گذاشته شدن فیلم آموزش استفاده از قاشق برای تشخیص بیماری‌ها بیش از ۲۸ میلیون نفر از آن دیدن کرده و هزاران نفر این شیوه را انجام داده‌اند.

 

علاوه بر تست عملکرد اعضای بدن و تشخیص بیماری‌ها از این شیوه همچنین می‌توان برای بررسی بوی دهان و تنفس نیز استفاده کرد. افرادی که به نظافت و سلامت دندان‌های خود اهمیت نمی‌دهند، افراد سیگاری یا افرادی که غذاهای تند و پرادویه استفاده کرده‌اند می‌توانند با این شیوه بوی دهان خود را حس کرده و برای رفع مشکل اقدام کنند.

 

نخستین بار این شیوه درمانی در سال ۲۰۱۶ در یک برنامه زنده تلویزیونی پخش شده است.

 

کارشناسان با وجود مفید بودن این شیوه آن را هرگز جایگزین مراجعه به پزشک نمی‌دانند و توصیه می‌کنند افراد برای حفظ سلامت آزمایش‌های دوره‌ای انجام دهند.

 

منبع: yjc.ir

جدیدترین مطالب سایت