تصادف دلخراش پورشه و پراید در خیابان مرداویج اصفهان + عکس

تصادف دلخراش پورشه و پراید در خیابان مرداویج اصفهان + عکس

تصادف دلخراش پورشه و پراید در خیابان مرداویج اصفهان + عکس

چند شب پیش خبرگداری ها از تصادفی در یکی از خیابان های لاکچری اصفهان خبر دادند که یک کشته بر جای گذاشت.برای اطلاع از جزئیات خبر با فراناز همراه باشید.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: راننده خودروی سواری “پورشه” که تصاویر تصادف آن با چند خودرو و متواری شدن وی از صحنه در شبکه‌های مجازی منتشر شده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ساعت یک و ۱۷ دقیقه بامداد روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی از تصادف یک خودروی پورشه با چند خودرو در خیابان “کارگر” شهر اصفهان مطلع و بلافاصله به منظور بررسی صحنه در محل حاضر شدند.

 

در این حادثه خودروی پورشه با یک سواری پراید برخورد کرده بود که راننده خودروی پراید براثر شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

 

راننده خودروی پورشه در ادامه پس از برخورد با یک خودروی پراید و یک خودروی پژو ۲۰۶ و بروز خسارت به آنان از صحنه متواری می‌شود.

 

کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان پس از بررسی دقیق صحنه تصادف‌های رخ داده، علت این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی از سوی راننده سواری پورشه اعلام می‌کنند.

 

ساعاتی بعد از این حادثه، تصاویر تصادف بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و زیر آن می‌نویسند: ” خودروی پورشه در خیابان “کارگر” اصفهان، کورس گذاشته بود که به دلیل سرعت بالا، کنترل خود را از دست داده و با خودروهای دیگر تصادف می‌کند.”

 تصادف دلخراش پورشه و پراید در خیابان مرداویج اصفهان + عکس

 

محمدرضا خدادوست- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در توضیح خبری که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب وسیعی یافته بود، اظهار کرد: پلیس اجازه نمی‌دهد عده‌ای با دور دور کردن و کورس گذاشتن خودروهای خود در خیابان‌ها نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

 

وی تصریح کرد: مأموران پلیس در اجرای قانون تفاوتی بین افراد قائل نیستند و با هر کسی در هر جایگاه و مقامی باشد در صورتی که قانون و حقوق شهروندی را زیر پا بگذارد، قاطعانه برخورد می‌کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه راننده پورشه حادثه ساز خود را به پلیس معرفی کرد گفت: مأموران پلیس این فرماندهی محل زندگی راننده متواری را شناسایی کرده بودند که او خود را به پلیس معرفی کرد.

 

سرهنگ خدادوست گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و راننده خاطی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته که وی هم اکنون با حکم مقام قضائی روانه زندان شده است.

جدیدترین مطالب سایت