تصاویری از زنده به گور شدن دو جوان ماجراجو

تصاویری از زنده به گور شدن دو جوان ماجراجو

تصاویری از زنده به گور شدن دو جوان ماجراجو

این روزها برای جمع کردن لایک و فالوور و معروف شدن در شبکه های اجتماعی مردم دست به کارهای عجیب و غریبی می زنند. به گزارش فراناز هزاران کاربر فضای مجازی لحظاتی که دو جوان اهل میدلند که مدت 24 ساعت خودشان را زنده به گور کرده بودند را به طور زنده تماشا می کردند ، بله این هم یکی دیگر از عجایب دنیایی مدرن و در محاصره تکنولوژی است.”

 

جی اسوینگلر” و ” رومل هنری” که نام مستعار “TGFBro” برای خود انتخاب کرده اند بعد از کندن قبر و ساخت تابوت مخصوص در باغچه پشتی خانه شان خود را زنده به گور کردند.این دو جوان اهل شهر “دادلی” تصاویر مراحل این کار عجیب و غیرعاقلانه خود را در صفحه شخصی شان منتشر کردند که در بین تصاویر صحنه ای که آنها بعد از کندن قبر خودشان خسته به خواب رفته اند نظر کاربران را به خود جلب کرد .

 

دو جوان بعد از کندن قبر برای خودشان و قبل از زنده به گور شدن کلیپ این دو جوان زنده به گور شده توسط 8.000 کاربر فضای مجازی بازدید شد که آمار بالای بود.  گفتنی است این نخستین بار نیست که این دو جوان دست به ماجراجویی هایی این چنین خطرناک می زنند.

 تصاویری از زنده به گور شدن دو جوان ماجراجو

 

در ویدئویی که پیشتر این دو در یوتیوب منتشر کرده بودند آنها بطور ناگهانی وارد خودروهایی می شدند که در پشت چراغ قرمز توقف کرده بودند. برخی رانندگان این عمل آنها را خنده دار و برخی دیگر هولناک توصیف کرده بودند.واضح است که این رفتار بسیار خطرناک و غیرعاقلانه بوده است برای همین میلیون ها کاربر برای ابراز واکنش منفی و تند خود به توییتر آنها امده و نظر خود را ثبت کردند.

جدیدترین مطالب سایت