تصاویر نوزادی که 31 انگشت دارد

تصاویر نوزادی که 31 انگشت دارد

تولد نوزادی که به طور مادرزدای دارای بیشترین انگشتان دست و پا می باشد !

 

نوزاد عجیب چینی که با 31 انگشت بدنیا آمده بود پس از انجام مراحل اولیه قرار است تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 

به گزارش فراناز: نوزاد هشت ماهه چینی که با 15 انگشت دست و 16 انگشت پا متولد شده است و فاقد انگشت شصتی است بعد از انجام مراحل اولیه قرار است زیر تیغ جراحی برود. این نوزاد که در روستای ژونگپینگ در استان هونان واقع در جنوب چین به دنیا آمده است قرار است طی سه مرحله در بیمارستانی در شهر نینگبو تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 

مادر این نوزاد نیز که دارای انگشتان اضافی در دست های خود است در تشریح  این وضعیت که چندانگشتی نامیده می شود می گوید که این مشکل را از والدین خود به ارث برده است.

 

مادر و فرزندی که چند انگشتی هستند

تصاویر نوزادی که 31 انگشت دارد 

چند انگشتی که  از هر 1000 نوزاد در یک نوزاد دیده می شود به این شکل عجیب بسیار نادر است. برخلاف مادر این نوزاد ، مورد  این نوزاد بسیار اورژانسی به نظر می رسد و باید سریعتر تحت عمل جراحی قرار بگیرد زیرا انگشتان اضافی پای این نوزاد می توانند در آینده بر روی راه رفتن او تاثیر بگذارند.

 

یکی از پزشکان این بیمارستان می گوید: عمل جراحی این نوزاد شامل برداشتن انگشتان اضافی و همچنین ایجاد تغییر شکل در بقیه انگشتان خواهد بود. در این این عمل جراحی پرخطر ما بیشتر روی استخوان ها، مفاصل، پوست ، ناخن و همچنین رگ های حیاتی نوزاد تمرکز خواهیم کرد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود سه مرحله جراحی این نوزاد قبل از رفتن به مدرسه به اتمام خواهد رسید. گفتنی است؛ این بیمارستان همچنین قول داده است تا  وضعیت سلامتی و درمان این کودک تا رسیدن به سن 16 سالگی را پیگیری کند.

 

تصاویر نوزادی که 31 انگشت دارد

جدیدترین مطالب سایت