تقویم سال 95 و تعداد تعطیلی های آن

تقویم سال 95 و تعداد تعطیلی های آن

تقویم سال 95 و تعداد تعطیلی های آن

 به گزارش فراناز، ساعت 8 و 12 ثانیه روز یکشنبه سال 95 آغاز می شود و دور اول تعطیلات نوروزی تا چهارشنبه چهارم فروردین ادامه دارد.

 

اگر قصد برنامه ریزی برای سال 95 را دارید باید بدانید که در تقویم سال آینده در مجموع 26 روز تعطیل رسمی به دلیل مناسبت ها و رویدادهای ثبت شده در تقویم رسمی کشور وجود دارد که یک روز کمتر از سال 94 است .

 

روز طبیعت امسال جمعه 13 فروردین بوده که با تعطیلات 12 فروردین ، دور دوم تعطیلات نوروز را رقم می زند.

 

سه روزه تعطیل هم در خرداد داریم که دوم خرداد نیمه شعبان و ولادت حضرت قائم در روز یک شنبه است و 14 و 15 خرداد که در پنجشنبه و جمعه واقع شده اند به مناسبت رحلت امام راحل و قیام 15 خرداد تعطیل هستند.

 

آغاز ماه مبارک رمضان در روز سه شنبه 18 خرداد بوده و شبهای قدر در روزهای جمعه 4 تیر ، یک شنبه6 تیر و سه شنبه 8 تیر است. همچنین عید سعید فطر روز چهارشنبه 16 تیر می باشد که تعطیلات سه روزه را نیز در پنجشنبه و جمعه همان هفته را به دنبال خواهد داشت.

 

در سال پیش‌رو، 6 روز در فروردین، 2 روز اردیبهشت، 3 روز خرداد، 3 روز تیر ،یک روز مرداد ،‌2 روز شهریور، 2 روز مهر، آبان یک روز، آذر 3 روز، بهمن یک روز و اسفند دو روز تعطیلات خواهیم داشت که این تعطیلات 3 روز در شنبه ، 4روز یکشنبه، 4 روز دوشنبه، 3 روز سه شنبه ، 4 روز چهارشنبه و مجموع 10 روز پنجشنبه و جمعه متوالی است.

جدیدترین مطالب سایت