توجیه سحر قریشی در صفحه اینستاگرامش برای شوخی با پاکبان + عکس

توجیه سحر قریشی در صفحه اینستاگرامش برای شوخی با پاکبان + عکس

توجیه سحر قریشی در صفحه اینستاگرامش برای شوخی با پاکبان + عکس

 

خب همانطور که میدونید در روزهای اخیر رفتار سحر قریشی با پاکبان پارک نیاوران بازتاب های زیاد و بدی را بهمراه داشت.به همین دلیل سحر قریشی تصمیم گرفت این بار را از دوش خود بردارد و برای بازگرداندن نظر همگان در پیج شخصی اش در اینستاگرام پستی گذاشت مبنی بر… در ادامه میتوانید این پست را بخوانید. با ما در فراناز همراه باشید.توجیه سحر قریشی در صفحه اینستاگرامش برای شوخی با پاکبان + عکس

از دیروز هجمه عجیبی در فضای مجازی علیه من در رابطه با اون پاکبان عزیز و محترم راه افتاده! اون هم قبل از اینکه فرصتی داشته‌باشم توضیحی درباره اصل ماجرا بدم.

 

من خودم با افتخار اعلام می کنم در خانواده ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته ی خودمو فراموش نمی کنم پس امکان نداره به خودم اجازه بدم به شخصی از این قشرکشورم اهانت کنم.

 

این ماجرا رو کسانی راه انداختن که از تخریب آدم ها درآمد کسب می کنند یا برای گرفتن بیننده دست به انتشار هر تیتر و خبر بی محتوایی می زنن.

 

قصه از اونجایی شروع شد که من چند وقتیه به کلمه <برو> حساس شدم! به همین سادگی اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت <برو>، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می گفت <برو>.

 

اون پاکبان عزیز اصلا من رو نشناخت و قسم می خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز‌ یک سوتفاهم کوچیک نیست.

 

در آخر اینکه چه چیزی از این جالب تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم.اتفاقا پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته”

جدیدترین مطالب سایت