جدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

جدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

جدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

 

فیلم های جدید و خارجی طرفداران زیادی دارند خیلی از افراد دوست دارند جدیدترین فیلم های خارجی را ببینند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر جدیدترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018 را در سایت فراناز خواهید دید با ما همراه باشید.

 

فیلم های جدید تخیلی در فضای مجازی بسیار طرفدار دارد این فیلم ها بسیار دیدنی و جالب می باشند و ستاره های هالیوودی بسیاری در این فیلم ها به ایفای نقش پرداخته اند در این بخش به معرفی بهترین و جدیدترین فیلم های تخیلی خواهیم پرداخت سال 96 را می شود سال تکرار مکررات دانست. تقریبا به غیر از چند عنوان جدید- که موفقیت شان هم حتمی نیست- بقیه یا ادامه ای هستند برای فیلم های قبلی یا دوباره سازی یا بازسازی یک عنوان. با این حال در میان این هیاهو چند فیلمی هستند که می شود به آن ها امیدوارتر بود. در این مطلب سعی می کنیم آن ها را با شما مرور کنیم.

 

War for the Planet of the Apes؛ جنگ برای فرمانروایی روی زمین

کارگردان: مت ریوز
بازیگران: اندی سرکیس، وودی هارلسون، استیو زان و جودی گریر
تاریخ اکران: 23 تیرجدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

میمونی که بعدها «سزار» نام می گیرد، به خاطر تزریق دارویی به نام «ALZ- 112» هوشمندتر از هم قطارانش می شود تا جایی که حتی می تواند به صورت دست و پا شکسته با انسان ها صحبت کند. از آن طرف ویروس قوی تر به نام ALZ-113 که جایگزین نسخه قبلی می شود، نوع بشر را تهدید و زمین را به نوعی با دوران آخرالزمان آشنا می کند.

 

این دو اتفاق به شورش سزار و هم ردیفانش علیه انسان ها کمک می کند، انسان هایی که حالا می بینند باید بخشی از کره زمین را با این جانداران تقسیم کنند. در دو قسمت قبلی سری جدید «سیاره میمون ها» شاهد شکل گیری جامعه کوچکی از نخستی ها به رهبری سزار و بعد درگیری آن ها با انسان ها بودیم، اما طبق گفته «مت ریوز» (Mat Reeves) در قسمت سوم- که جنگ برای سیاره میمون ها» نام دارد- قرار است با یک جنگ حسابی رو به روی باشیم، جنگی که سرنوشت زمین و ساکنین آن را رقم خواهدزد.

 

البته در کنار حماسی بودن فیلم و جنگ بزرگی که با آن رو به رو می شویم، قرار است مبارزه ای را که درون سزار هم جریان خواهدداشت، شاهد باشیم. سزاری که مخالف خشونت است و فرمان «هیچ میمونی، میمون دیگر را نمی کشد» را صادر کرده است و البته در انتهای فیلم دوم، آن را با کشتن «کوبا» (Koba) می شکند، حالا در موقعیتی قرار می گیرد که باز ممکن است عقایدش را زیر پا بگذارد. همین طور هم که از عکس ها می بینید بخشی از فیلم قرار است زیر برف و بوران باشد که به گفته گروه فنی فیلم، پیشرفت این چند ساله جلوه های ویژه را می توانید در این فیلم و مخصوصا در موهای میمون ها ببینید.

 

درباره خط اصلی داستان: بعد از اتفاقات قسمت دوم، سزار دست زن و بچه و افراد قبیله را می گیرد و دوباره به دل جنگل بر می گردد، اما این بار سر و کله «سرهنگ» با بازی «وودی هارلسون» پیدا می شود تا رودرروی آن ها بایستد، سرهنگی که خیلی اعصاب درست و حسابی ندارد و جنگ لازمه کارش است.

 

فیلم هایی که ممکن است امسال شگفتی ساز شوند

 

Valerian and the City of a Thousand Planets؛ کارآگاهان کهکشانی

کارگردان: لوک بسون
بازیگران: کلایو اوون، جان گودمن
تاریخ اکران: 30 تیرجدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

«لوک بسون» در کارنامه اش چند فیلم علمی- تخیلی با کیفیت های مختلف دارد که اگر بخواهیم بهترین را انتخاب کنیم، احتمالا باید از «عنصر پنجم» (The Fifth Element) نام ببریم. این کارگردان فرانسوی، این بار سراغ یکی از کتاب های مصور علمی- تخیلی سرزمینش رفته که از سال 1967 (1346) تا سال 2010 (1389) به صورت مداوم منتشر می شده است.«والرین و شهر هزار سیاره» درباره دو مامور کهکشانی است 9ه با قدرت سفر در زمان می خواهند مشکلات پیش روی شان را حل کنند.

 

King Arthur: Legend of the Swowrd؛ شاه آرتور با طعم ارباب حلقه ها

کارگردان: گای ریچی
بازیگران: چارلی هونام، جود لا، اریک بانا
تاریخ اکران: 22 اردیبهشتجدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

«این فیلم ماحصل درآمیزی فیلم های ارباب حلقه ها و Lock, Stock and Two Smoking Barrels»*؛ این جمله را «چارلی هانم» (Charlie Hinnam) بازیگر نقش اصلی فیلم «شاه آرتور: افسانه شمشیر» می گوید. براساس اطلاعات به دست آمده با یک فیلم حماسی رو به رو هستیم که در آن هر لحظه ممکن است هیولایی، فیل زره پوشی، مارهای جهنده ای، چیزی داخل صحنه شود و آرتور را به چالش بکشاند. برگ برنده فیلم تا این جا، کارگردان طنازش است و الّا حاصل این پیوند عجیب می تواند هیولای فرانکشتاین باشد.

 

* یکی از بهترین فیلم هایی که «گای ریچی» کارگردانی کرده است.

 

Mute؛ بر فراز برلین

کارگردان: دانکن جونز
بازیگران: الکساندر اسکارشگرد، پاول راد
تاریخ اکران: 22 اردیبهشتجدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

کارگردان موفق فیلم علمی- تخیلی «ماه» به اصل خویش برگشته است تا شاید دوباره شاهد فیلم خوب دیگری در ژانر علمی- تخیلی باشیم. «لال» (Mute) جدیدترین ساخته «دانکن جونز» است که از تصاویر منتشر شده می توان فهمید فضایی مالیخولیایی شبیه «بلید رانر» ریدلی اسکات دارد. هرچند خود کارگردان این نظریه را رد کرده و گفته فیلمش بیشتر وامدار «M*A*S*H» ساخته «رابرت آلتمن» است. داستان فیلم درباره مرد لالی است که دنبال عشق خود می گردد، در برلین، 40 سال بعد.

 

The Dark Tower؛ آن سوی آخر دنیا

کارگردان: نیکولای آرسل
بازیگران: ادریس البا، متیو مک کاناهی
تاریخ اکران: 6 مردادجدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

فیلم ها و سریال هایی که از روی آثار «استیون کینگ» ساخته می شوند یا تبدیل به شاهکار می شوند یا راهی زباله دان تاریخ. تقریبا حد وسطی در این میان وجود ندارد. امیدواریم «برج تاریک» دچار سرنوشت اقتباس هایی مانند «درخشش» و «رستگاری در شاوشنگ» شود.

 

فیلم قرار است ادامه ای باشد برای سری کتاب های هشت تایی برج تاریک که کنیگ آن ها را یکی از برترین نوشته های خود می داند. داستان فیلم درباره رسیدن به برج تاریکی است که آن را آخر دنیا می دانند، جایی که می تواند سرنوشت آدم ها و سرزمین ها را تغییر دهد.

 

Star Wars: The Last Jedi؛ نیرو، تاریکی و دیگر هیچ

کارگردان: ریان جانسون
بازیگران: مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی، اسکار آیزاک، اندی سرکیس و بنی سیو دل تورو
تاریخ اکران: 24 آذرجدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

در این دو سال که بین اکران فیلم اول (نیرو بر می خیزد) و فیلم دوم (آخرین جدای) سه گانه سوم جنگ ستارگان فاصله بوده، اتفاقات بزرگی برای این مجموعه رخ داده است. اول از همه، مرگ «کری فیشر» (Carrie Fisher) خیلی بیش ماری از طرفداران این اپرای فضایی را داغدار کرد تا بعد از این، اگر فیلمی با عنوان جنگ ستارگان اکران شد دیگر منتظر «پرنسس لیا» (Princess Leia) نباشیم، دست کم نه به صورت فیزیکی (برای ساخت قسمت سوم بحث هایی درباره بازسازی شخصیت پرنسس لیا به صورت کامپیوتری پیش آمده که هنوز تایید نشده است).

 

در همان محدوده زمانی که فیشر از دنیا رفت، اولین فیلم سینمایی مستقل جنگ ستارگان هم اکران شد که «روگ وان» (Rogue One) نام داشت. روگ وان و بقیه هم قطارانش قرار است به گوشه و کنار دنیای جنگ ستارگان سرک بکشند و دور از هیاهوی جنگ های بزرگ دو نیروی خیر و شر، داستان های نگفته شخصیت ها و اتفاقات کوچک تر را روایت کنند؛ فیلم هایی که آن ها را «Anthology films» می خوانند.

 

اما برسیم به «آخرین جدای» که در سه گانه سوم، دومین فیلم و در کل هشتمین فیلم سری جنگ ستارگان است. هر چند تا اکران فیلم راه درازی در پیش داریم، اما تا این جا دست کم پنج نکته از این فیلم را می دانیم.

 

1- لوک باز می گردد

براساس فیلم هایی که کارگردان و نویسنده فیلم، «ریان جانسون» (Rian Johnson) به عنوان منابع الهام خود معرفی کرده- فیلم هایی مانند «دوازده ساعت پرواز» ساخته «هنری کینگ» و «پل رودخانه ای کوای» ساخته «دیوید لین»- باید منتظر فیلمی جنگی/ آموزشی باشیم (البته از این مدل فیلم در سه گانه اصلی هم داشتیم که «یودا»، «لوک» را آموزش می داد تا به یک جدای واقعی تبدیل شود).

بر همین اساس احتمالا «ری» (Rey) با بازی «دیزی ریدلی» (Daisy Ridley) سر وقت لوک اسکای واکر می رود تا به عزلت نشینی آخرین جدای پایان دهد و با تمرینات او، خود به جدای جدیدی تبدیل شود.

 

2- روشن و تاریک

درست است که نیرو بر می خیزد بازتابی بود از «امیدی تازه»، اما قسمت هشتم قرار نیست به تیرگی «امپراتور ضربه می زند» باشد. این را کارگردان فیلم می گوید که قرار است به آن اندازه که فیلم گنجایش دارد، درجه تیرگی فیلم را بالا ببرد.

 

3- گردهمایی سمت تاریک

رهبر سمت تاریک نیرو، «اسنوک» (Snoke) با نقش آفرینی «اندی سرکیس» (Andy Serkis) بر خواهدگشت و مسلما نقشه های شومی برای «کیلورن» (Kylo ren) خواهدکشید. همچنین او نیم نگاهی به دیگر شخصیت منفی فیلم که دل تورو آن را بازی خواهدکرد، دارد تا بتواند نقشه هایش را از چند جهت پیش ببرد.

 

4- نقش هایی که دوباره فراخوانده می شوند

بسیاری از شخصیت های قسمت قبل در این قسمت هم بازی خواهندکرد: در حالی که «کاپیتان فاسما» (Captain Phasma) با بازی «گوئند لاین کریسیت» (Gwendoline Christie) از زندان زباله های فشرده فرار خواهدکرد، «فین» (Finn) و «پو» (Poe) با بازی های «جان بویگا» و «اسکار آیزاک» به همراه «مز» و «ژنرال هاکس» و «C-3 PO» همگی برخواهندگشت. «جان ویلیامز» افسانه ای هم بار دیگر کار آهنگسازی فیلم را انجام خواهدداد.

 

5- جواب دادن به سوال های بی جواب

هر چند «جی.جی. آبرامز» کارگردان قسمت قبل، به عنوان تهیه کننده، حی و حاضر است، اما یک دو جین سوال را با فیلمش در ذهن طرفداران جنگ ستارگان باقی گذاشته؛ آیا ری دختر لوک است؟ اسنوک دقیقا چه چیزی می خواهد؟ چرا لوک عزلت نشین شده است؟ به غیر از این که ریان (کارگردان قسمت هشت) به برخی از این سوالات جواب خواهدداد، «مارک همیل»، بازیگر نقش لوک گفته بی خیال جمله «نیرو با تو باد» شوید، چرا که ریان با چند جمله جدید سراغ تان خواهدآمد.

 

فیلم هایی که ادامه دارند

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales؛ سالزار علیه جک اسپارو

کارگردان: یواکیم رونینگ، اسپن سندبرگ
بازیگران: جانی دپ، خاویر باردم و جفری راش
تاریخ اکران: 5 خردادجدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

«مرده ها قصه نمی گویند» پنجمین فیلم از سری ماجراجویی های دریایی «دیزنی» است. نکته جالب این قسمت، این است که عوامل جدیدی به فیلم اضافه شده اند: دو کارگردان تازه کار از کشور نروژ و «خاویر باردم» که قرار است نقش بدمن ماجرا را بازی کند. در این قسمت «کاپیتان سالزار» (باردم) به دنبال شکار «کاپیتان جک اسپارو» (دپ) است تا بعد از آن بتواند به دریاها حکمرانی کند. جک هم به دنبال «نیزه سه شاخه پوزیدون» است تا از این اتفاق جلوگیری کند.

 

Thor: Ragnarok؛ قهرمانی بدون پتک جادویی

کارگردان: تایکا وایتیتی
بازیگران: کریس همسورث، تام هیدلستون، کیت بلانشت
تاریخ اکران: 12 آبانجدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

سومین فیلم از دنیای «ثور» و هفدمین فیلم از دنیای سینمای مارول، داستانش درست بعد از اتفاقات «انتقام جویان: عصر اولتران» رخ می دهد. ثور بدون چکشش به دنیای دیگر تبعید می شود و برای این که به «آزگارد» (Asgard)برگردد و دنیایش را از دست رب النوع مرگ، «هلا» (Hela)، نجات دهد، مجبور می شود با «هالک» بجنگد. با این تفاسیر و با اکران سال گذشته «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» شاهد زد و خوردهای بیشتری بین ابرقهرمان های اصلی گروه انتقام جویان با یکدیگر خواهیم بود؛ در آن فیلم، «مرد آهنی» و «کاپیتان آمریکا» رو در روی یکدیگر می ایستادند و این جا هالک و ثور.

 

Blade Runner 2049؛ بر لبه تیغ

کارگردان: دنی ویلنو
بازیگران: رایان گازلینگ، هریسون فورد، جردلتو
تاریخ اکران: 14 مهرجدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

«بلید رانر» را می شود در هر فهرستی که معرف برترین فیلم های علمی- تخیلی است، پیدا کرد. برای همین، شنیدن خبر ساخت ادامه ای برای آن می تواند همان قدر که شیرین باشد، همان قدر هم دلخراش به نظر برسد، از بس که در این چندوقت بازسازی یا ادامه فیلم های کلاسیک بد از آب در آمده اند. در فیلم جدید با بلید رانر جدیدی رو به رو هستیم به نام «کی» (K) که «رایان گازلینگ» (Ryan Gosling) این نقش را ایفا می کند. او با پیدا کردن رازی مدفون به دنبال «ریک دکارد» (قهرمان فیلم قبلی) می گردد که 30 سال از نظرها پنهان شده است.

 

Spider- Man: Homecoming؛ باز هم مرد عنکبوتی

کارگردان: جان واتز
بازیگران: تام هالند، مایکل کیتون، رابرت دانی جونیور
تاریخ اکران: 16 تیرجدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

تا این جا از شروع قرن جدید، دو سری فیلم «مرد عنکبوتی» ساخته شده که اولی با سه فیلم و دومی با دو فیلم بنا بر دلایل مختلف سرانجام خوب و خوشی نداشتند و ادامه آن ها کنسل شده است. امسال اکران سری سوم با قسمت «بازگشت به خانه» کلید می خورد؛ یک سری جدید، با «پیتر پارکر» جدید، کارگردان جدید و خیلی چیزهای جدید دیگر مانند توافق سونی و مارول بر سر حضور مرد عنکبوتی در فیلم های دیگر مارول و حضور شخصیت های دیگر مارول در فیلم های مرد عنکبوتی. در اصل این سری دومین «دوباره سازی» (Reboot) مرد عنکبوتی است که چالش های ابر قهرمانش را وقتی زندگی عادی جاری است، به نمایش می گذارد.

 

Alien: Covenant؛ در جست و جوی بهشت گمشده

کارگردان: ریدلی اسکات
بازیگران: مایکل فسبندر، کاترین واتراستون و بیلی کراداپ
تاریخ اکران: 29 اردیبهشتجدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

بزرگ ترین ایرادی که به یک فیلم ترسناک می شود گرفت، این است که بگوییم «خیلی ترسناک» نبود. درست مانند قوتی که کمپانی «خیلی ترسناک» نبود. درست مانند وقتی که کمپانی «فِراری» خودرویی بسازد که سریع نباشد. «پرومتئوس» (Prometheus)، فیلم قبلی «ریدلی اسکات» از دنیای «بیگانه» (Alien) هم با چنین مشکلی دست به گریبان بود. هر چند هیچ کدام از عوامل فیلم، حتی خود کارگردان قول فیلمی ترسناک را به کسی نداده بودند و حتی بقیه فیلم های این سری هم که کارگردانی غیر از اسکات داشتند، با پیازداغ هایی مانند تئوری توطئه و اکشن، از ترسناک بودن فیلم ها کم کرده بودند، اما وقتی پای دنیای بیگانه وسط باشد همه- دست کم طرفداران این سری- دوست دارند تا مغز استخوان بترسند.

 

هنگام تماشای «بیگانه: کاوننت» (Convenant: Alien- کاوننت به معنای پیمان است) شما به یک لباس ذخیره نیاز دارید. دست کم از لا به لای حرف های کارگردان و بازیگران فیلم می شود چنین برداشتی کرد که بیگانه جدید بازگشتی شکوهمند است به همان دنیای وهم انگیز و خوفناکی که اسکات در فیلم اول خلق کرده بود: یک خانه جن زده در فضایی بیکران. با این همه قرار نیست کاوننت، تنها اثری ترسناک باشد. خط داستانی ای که اسکات در فیلم قبلی (پرومتئوس) سنگ بنای آن را گذاشت، ادامه خواهدداشت و بار فلسفی آن به این قسمت هم خواهدکشید.

 

«مایکل فسبندر» (Michael Fassbender) دوباره در نقش رباتی انسان نما به نام «والتر» به فیلم باز خواهد گشت که نسخه آپدیت شده ربات فیلم قبلی با نام «دیوید» است. نقش اصلی فیلم را هم «کاترین واتراستون» (Katherine Waterston) ایفا خواهدکرد که «دنیلز» (Daniels) نام دارد و یک جورهایی ما را یاد شخصیت «ریپلی» فیلم اصلی بیگانه می اندازد.

 

درباره خط اصلی داستان: بعد از اتفاقات فیلم پرومتئوس، والتر با استفاده از داده هایی که به دست آورده است، اعضای سفینه «کاوننت» را به سمت دنیا می برد که به زعم او، بهشت گمشده ای است که به دنبالش بوده اند. هر چند در پس این بهشت خیالی، رازی مهیب و هیولای ترسناک خوابیده اند.

 

Ghost in the Shell؛ سایبورگ بازی در شرق دور

کارگردان: روپرت سندرز
بازیگران: اسکارلت یوهانسون، مایکل پیت، ژولیت بینوش
تاریخ اکران: 11 فروردینجدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

برای هالیوود هر چیز پرطرفداری که بشود از دل آن فیلمی ساخت و پولی درآورد به نوعی حکم معدن طلایی را دارد. حالا این که چه بلایی سر آن معدن می آید، انگار زیاد مهم نیست؛ این چیز می تواند یک بازی ویدیویی باشد یا یک رمان. در مورد «شبح درون پوسته» (Ghost in the Shell) ما با یکی از بهترین مانگاهایی (کتاب های مصور ژاپنی) طرف هستیم که نه تنها در کشور زادگاهش، ژاپن، پرطرفدار است بلکه در سراسر جهان آن را دوست دارند تا جایی که اکیپ های طرفدارانش در فضای مجازی و غیرمجازی می توانند به خاطر انتخاب «اسکارلت یوهانسون» در نقش اصلی فیلم دست به اعتراض بزنند. فیلمی که «روپرت سندرز» (Rupert Sanders) و در اندازه بزرگ تر استودیو «پارامونت و شرکا» می خواهند بسازند، نمی تواند خیلی ژاپنی و خیلی پایبند به اصل و ریشه اش باشد. برای همین، سندرز که خود یکی از طرفداران پر و پاقرص این مانگاست می گوید دنیای شبح درون پوسته را زیر و رو کرده تا بتواند فیلمنامه ای قرص و محکم از دل آن بیرون بکشد.

 

از طرف دیگر، گروه سازنده، شخصیت اصلی فیلم را که «میجر» (Major) نام دارد، به اسکارلت یوهانسون سپرده است که به عقیده آن ها «بهترین بازیگر دوران خود است و برای این نقش به دنیا آمده.» این انتخاب جنجال های زیادی را آفرید و طرفداران این مانگا را هم کم و بیش ناامید کرد. در حالی که قرار است چهره یوهانسون در این فیلم به کمک جلوه های ویژه شبیه چهره های آسیای شرقی شود، آن ها می گویند حرف اصلی شبح درون پوسته درباره خودشناسی است و حضور فیزیکی شخصیت اصلی چندان اهمیتی ندارد.

 

درباره خط اصلی داستان: میجر، سایبورگی (موجودی با هر دو اجزای ارگانیک و مکانیکی است) است که فرمانده گروه ضدسایبر تروریستی «بخش 9» (Section 9) را بر عهده دارد؛ گروهی که از خرابکاری های هکرها و تروریست های خطرناک جلوگیری می کند. سندرز گفته شما با یک فیلم ابرقهرمانی رایج تعریف نیستید، شبح درون پوسته، فلسفی و پیچیده خواهدبود. باید ببینیم و تعریف کنیم.

 

Guardians of the Galaxy Vol. 2؛ نگهبانان عجیب کهکشان

کارگردان: جیمز گان
بازیگران: کریس پرت، وین دیزل، بردلی کوپر، سیلوستر استالون و کرت راسل
تاریخ اکران: 15 اردیبهشتجدیدترین و بهترین فیلم های تخیلی سال 2017 – 2018

قسمت اول «نگهبانان کهکشان» (Guardians Of The Galaxy) را یکی از پرمخاطره ترین ساخته های استودیو «مارول» می دانند. گروهی از شخصیت هایی که کمتر کسی با آن ها آشنا بود- با آن ظاهر عجیب و غریب شان- در دل داستانی جای می گرفتند که برخلاف بیشتر کتاب های مارول در فضا می گذشت، اما مخاطره آن ها جواب می دهد و فیلم به یکی از پرفروش ترین فیلم های مارول و جهان (پرفروش ترین فیلم ابرقهرمانی سال 2014 (1393) و سومین فیلم پرفروش آمریکای شمالی در همان سال) تبدیل می شود. منتقدان هم به خاطر حس و حال فیلم، اکشنش، موسیقی و جلوه های ویژه، آن را ستودند تا همه چیز برای ساخت قسمت دوم مهیا باشد.

 

کارگردان قسمت دوم هم همان کارگردان قسمت قبل است که «جیمز گان» (James Gunn) نام دارد و گروه بازیگری همان گروه قبلی است که البته دو ستاره قدیمی سینمای جهان هم به آن ها اضافه شده اند: «سیلوستر استالون» (Sylvester Stallone) و «کرت راسل» (Kurt Russell) که دومی قرار است نقش پدر شخصیت اصلی داستان یعنی «پیتر کوییل» (Peter Quill) یا همان «استار- لرد» (Star- Lord) را ایفا کند.

 

قسمت دوم نگهبانان کهکشان، پانزدهمین فیلم از دنیای سینمای مارول است که البته هنوز مشخص نیست که در کدامین قسمت قرار است ابرقهرمان های این فیلم با دیگر ابرقهرمان های دنیای مارول- که فعلا روی زمین مستقره هستند- دیدار کنند.

 

درباره خط اصلی داستان: دو سه ماه بعد از اتفاقات قسمت اول، گروه عجیب و ناهنجار «نگهبانان کهکشان»، متشکل از یک راکون سخنگو، درختی به نام «گروت» که تنها می تواند بگوید «گروت»، یک کشی گیر و دو جایزه بگیرد می خواهند با سفر در بین کهکشان ها از گذشته رهبر گروه یعنی پیتر کوییل سر در بیاورند. گان ادعا کرده است می خواهد در قسمت جدید دست از مخاطره بازی برندارد و باز تماشاگران را سر ذوق بیاورد.

جدیدترین مطالب سایت