جملات عاشقانه که زنان را داغ و احساسی می کند

جملات عاشقانه که زنان را داغ و احساسی می کند

جملات عاشقانه که زنان را داغ و احساسی می کند

جملاتی که اگر خانم ها با شنیدن آن ها هات و احساسی می شوند و این همان لحظه است که هر چیزی از آن ها بخواهید دست رد به سینه شما نمی زنند. اقایان می توانند با دانستن خصوصیات و روحیات خانم ها بیشتر از هر وقتی خودشان را در دل آنها جا کنند!

 

اگر از آن دسته مردهایی هستید که فکر می کنند، جملات اهمیتی ندارد و تنها چیزی که مهم است درون شماست، کاملا در اشتباهید. تا زمانی که با این احساسات درونی تان جمله ای نسازید و همسرتان را از آن ها با خبر نکنید، هیچ اتفاق خوبی در زندگی مشترک تان نخواهد افتاد. اگر هم از اهمیت این جملات باخبرید اما نمی دانید چه بگویید و از کجا شروع کنید، بهتر است از این توصیه ها کمک بگیرید و با دنیای زنان آشنا تر شوید. باید باور کنید که دنیای ذهنی زنان و مردان تفاوت زیادی دارد و اگر می خواهید همسرتان را خوشحال کنید باید به دنیایش وارد شوید و او را به شیوه خودش آرام و شاد کنید.

 

● چقدر زیبایی
زن ها دوست دارند ظاهرشان را ستایش کنید و گاهی به آن ها بگویید که چه چهره زیبا یی دارند. حتی اگر همسر شما واقعا به این زیبایی نباشد از این که گمان کند در نظر شما این طور به نظر می رسد، احساس غرور خواهد کرد. البته بی گدار به آب نزنید و بدون آن که برای حرف تان دلیلی داشته باشید او را ستایش نکنید. چون درست در زمانی که به همسرتان می گویید، چقدر زیبا هستی او دلیل شما را خواهد پرسید و خواهد گفت از چه نظر؟ پس سعی کنید برای این ادعای تان جزئیاتی را هم مطرح کنید و به این فکر کنید، چه چیز در او زیباتر است و بعد سراغ تعریف کردن بروید.

 

● تو خیلی خاصی
این که همسر شما بشنود که او فردی بی همتاست و هیچ زن دیگری نمی توانسته شما را به این اندازه خوشبخت کند، یک حس فوق العاده به او می دهد. زن ها دوست دارند، بدانند که با تمامی گزینه های دیگری که شاید همسرشان به آن ها برای ازدواج درنظر داشته فرق می کنند و آن ها ویژگی هایی دارند که از نظر شوهرشان در هیچ کدام از زن های دور بر هم وجود ندارد. ناز وب، شما باید این خاص بودن را به او گوشزد کنید و بگویید که کدام یک از ویژگی های همسرتان بیش از دیگر ویژگی ها، شما را تحت تاثیر قرار داده. این موضوع نه تنها حس خوب مورد توجه قرار گرفتن و قدردانی شما را به او می دهد بلکه باعث می شود که او تمرکز بیشتری روی ویژگی های مثبتش داشته باشد و برای پررنگ کردن شان تلاش کند. زن ها دوست دارند از شوهرشان بشنوند که پر از صفات مثبت هستند و این که همسرشان به دلیل همین صفات به آن ها افتخار می کند.

 

● با تو بودن بی نظیر است
زن ها دوست دارند، همسرشان به رابطه ای که دارد افتخار کند و به دلیل آرامشی که در این رابطه دارد هم از آن ها قدردانی کند. این قدردانی ممکن است به شکل های مختلفی صورت بگیرد. مثلا وقتی مردی زودتر از سر کار می آید و به همسرش می گوید، دوست داشتم امروز بیشتر کنار تو باشم یا این که دوست دارم وقتم را بیشتر با تو بگذرانم و باقی مانده کارهایم را هم کنار تو انجام دهم می تواند یک حس فوق العاده را در زنان ایجاد کند. با شنیدن این قدردانی ها زن برای بیشتر درک کردن همسرش تلاش خواهد کرد و برای این که همسرش در ساعات بیشتری که در خانه است آرامش داشته باشد و این اتفاق را تکرار کند، مصمم تر خواهد شد. آن ها از این تصور که مردشان دوست دارد ساعتی از روز را تنها کنار او و تنها برای استفاده از وقت ۲نفره شان مشخص می کند بیش از هر چیزی خوشحال می شوند.

 

● دوستت دارم
اگر می خواهید همسرتان از این که دوستش دارید مطمئن شود چاره ای جز گفتن این حرف ندارید اما مهم تر از گفتن این حرف ها عملکرد شماست. زن ها دوست دارند عشق تان را با کارهای تان نشان دهید. دادن یک شاخه گل، یک هدیه بی مناسبت، پیامک های احوالپرسی طول روز و خیلی کارهای ساده دیگر می تواند تاثیر خاصی روی رابطه شما بگذارد و این زندگی را در چشم همسرتان افتخار آمیزتر کند اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود، شما باید مراقب تمام حرف هایی که میان تان رد و بدل می شود باشید و فکر نکنید کلمات تاثیر چندانی ندارند. فراناز: مهم تر از همه این که باید مراقب قول هایی که به همسرتان می دهید باشید. گرچه پاسخ مثبت شما به خواسته های همسرتان می تواند او را خوشحال کند اما عمل نکردن به وعده های کوچک و بزرگ تان مشکل را چند برابر خواهد کرد و تاثیری منفی روی نگاه همسرتان به شما و رابطه خواهد گذاشت.

 

● متاسفم
برای زن ها مهم ترین اتفاقی که می تواند بعد از یک دعوا یا دلخوری پیش بیاید، شنیدن عذرخواهی مردشان است. آن ها دوست دارند تاسف واقعی شما را ببینند و بعد از این دلخوری ها مورد دلجویی قرار گیرند. غرورتان را کنار بگذارید و اگر اشتباه کرده اید قبل از توضیح دادن دلایل تان از او عذر خواهی کنید. این که شما بدون گفتن این که پشیمانید شروع به توضیح دادن و دلیل تراشی کنید می تواند ناراحت کننده ترین واکنش بعد از دعوا برای یک زن باشد. پس اگر نمی خواهید اوضاع را از این که هست خراب تر کنید با یک جمله ای که از ته دل می گویید همه چیز را رو به راه کنید؛ بگویید: ببخشید و متاسفم!

 

● همه چیز را درست می کنم
حتی اگر یک سوپرمن نباشید باید بتوانید به همسرتان اطمینان دهید که همه چیز تحت کنترل است و تا زمانی که در کنارش هستید نمی گذارید زندگی تان را چیزی تهدید کند. گرچه شما با رفتارهای تان باید این اطمینان را در او ایجاد کنید اما در لحظاتی که او از ته دل غمگین است و احساس اضطراب می کند باید این جمله جادویی را به کار ببرید و به او آرامش دهید. اگر فکر می کنید فراهم کردن امکانات زندگی برای شاد کردن همسرتان کافی است اشتباه می کنید. ایجاد احساس آرامش و اطمینان و گاهی بیان کردن این جملات او را بسیار آرام تر و اعتمادش به زندگی مشترک تان را هم بیشتر خواهد کرد.

 

● بیا صحبت کنیم
اگر همسرتان مدتی است که ناراحت یا پریشان است اما توضیحی در این مورد به شما نمی دهد، باید خودتان پیش قدم شوید. شاید او مشکل بزرگی دارد که گفتنش برایش آسان نیست و شاید هم منتظر جرقه ای از طرف شماست. یادتان نرود که هیچ ناراحتی بی دلیل نیست و این که شما از کنار این پریشانی ها بگذرید و آن ها را جدی نگیرید، می تواند همسرتان را ناراحت تر از آنچه هست کند و حتی گاهی زندگی مشترک تان را هم زیر سوال ببرد. پس بعد از هر دلخوری که بین تان پیش می آید یا حتی زمانی که می بینید رفتار همسرتان تغییر کرده اما دلیلش را نمی دانید، به او پیشنهاد گفت وگو دهید و حتی اگر از این گفت وگو طفره رفت برایش توضیح دهید که شنیدن حرف ها و احساساتش چقدر برای شما اهمیت دارد و چقدر برای بهتر کردن زندگی مشترک تان اشتیاق دارید.
هشت دلیـل برای خـوشحالی بیشتـر خانـم ها

زنان می گویند مغز مردها تک بعدی است، اما خانم ها می توانند در یک لحظه به مسائل بی شماری فکر کنند. محققان هم این ادعا را تایید می کنند و می گویند توانایی زنان در مهارکردن استرس، به آنها اجازه می دهد که با یک دست چند هندوانه بردارند. محققان معتقدند زن ها طبیعتی آرام دارند.

 

1. با استرس بهتر کنار می آیند
بررسی های پژوهشگران هم نشان می دهد هورمون استروژن، به زن ها کمک می کند تا اثر احساسات منفی را بر مغزشان کمتر کنند. از طرف دیگر، زن ها می توانند درست در لحظه فاجعه، به دنبال راهی برای خلاص شدن از آن بگردند، درحالی که مردها درست در لحظه های حساس زندگی شان، در مشکلات غرق می شوند و قدرت بیرون آمدن از آن را از دست می دهند.

 

2. راننده های با احتیاط تری هستند
حتما برای شما هم پیش آمده که به خاطر زن بودن در خیابان های شهر مورد سرزنش قرار بگیرید و به خاطر فشار نگاه مردهای راننده، از پس پارک کردن در یک خیابان شلوغ برنیایید. اما محققان می گویند بهتر است هنگام مواجه شدن با چنین فشاری، به قابلیت قبلی تان در مهارکردن استرس متوسل شوید و این نگاه ها را نادیده بگیرید؛ چراکه پژوهش ها ثابت کرده اند که زنان “لااقل در محدوده شهر” راننده های بهتری هستند. به نوشته تودی نیوز، محققان می گویند، زن ها، به ویژه آنهایی که در سنین ۱۷تا ۲۵ سالگی به دنیای راننده ها پا می گذارند، یک سر و گردن از مردها راننده ترند، سریع تر اما مطمئن تر می رانند، آدرس را بهتر پیدا می کنند و در شرایط ناگهانی، به موقع ترمز می گیرند. پس به رانندگی خودتان اعتماد داشته باشید و از طعن و کنایه های مردهای اطرافتان نترسید.

 

3. مدیران تواناتری هستند
درحالی که بسیاری از سازمان ها، برای استخدام کارمندان زن محدودیت هایی را در نظر می گیرند، محققان می گویند که این محدودیت ها، دلیل شکست شرکت های مردسالارند. چراکه براساس یافته های آنها، زنان در مدیریت کسب وکار از مردها تواناتر هستند.

 

به نوشته فوربس، پژوهشگران می گویند زنان در مقایسه با مردها در شرایط یکسان از بخش های بیشتری از مغز خود استفاده می کنند و با انعطاف بیشتری فکر می کنند. فراناز، گرچه آمار و بررسی های مختلف نشان می د هد که زنان با تجربه در محدوده سنی ۵۰ تا ۷۰ سالگی مدیران بهتری هستند، اما محققان به صاحبان شرکت ها توصیه می کنند در تیم شان نیروهایی از هر دو جنس داشته باشند و به زنان خلاق و چند بعدی، اجازه مدیریت این نیروها را بدهند.

 

توانایی زن ها تنها به رهبری ادارات محدود نمی شود؛ محققان می گویند زن ها گذشته از نشان دادن راه درست در دنیای اقتصاد، حتی در خیابان هم بهترین و کوتاه ترین راه را به گمشده ها معرفی می کنند. درحالی که مردها هنگام پاسخ دادن به عابرهای گمشده، گیج می شوند و فورا اولین مسیری را که به ذهنشان می آید بیان می کنند اما زن ها پس از شنیدن چنین سوال هایی، کمی فکر می کنند و با کمک ذهن تحلیل گر خود، بهترین نشانی را به گمشده ها معرفی می کنند.

 

4. حافظه بهتری دارند
از همسرتان بخواهید این ادعای محققان را بخواند: “زنان به ندرت آنچه را که می بینند و می شنوند فراموش می کنند”. گرچه بهتربودن حافظه یک مزیت زنانه است اما چنین قابلیتی، می تواند گاهی دعواهای زناشویی به ظاهر تمام شده را به بحران هایی ابدی تبدیل کند.

 

به گزارش فراناز، پژوهشگران می گویند نه تنها زنان ۵ درصد بهتر از مردها چهره ها را به خاطر می سپارند، بلکه در یادآوری اطلاعات ۹/۵ مرتبه کمتر از مردها اشتباه می کنند. محققان می گویند حافظه جادویی زن ها باعث می شود کمتر از همسران فراموشکارشان و یا لااقل دیرتر از آنها به بیماری آلزایمر دچار شوند. شاید به همین دلیل است که مردها همسرانشان را به کینه توزی متهم می کنند و انتظار دارند بعد از تنش های زندگی مشترک، مثل خودشان فراموشکار باشند.

 

5. بهتر می بینند و می شنوند
شما و همسرتان بر سر رنگ یک پیراهن توافق ندارید؟ خب، خود را مقصر ندانید.
پژوهش ها نشان می دهد که مردها رنگ ها را خوب نمی بینند. محققان معتقدند مردها در تمایز تفاوت های ظریف سایه های زرد، سبز و آبی با مشکل روبه رو هستند؛ مثلا آقایان فرق زیادی بین رنگ صورتی و گلبهی احساس نمی کنند. اما ناتوانی در تشخیص درست رنگ ها، تنها مشکل حواس مردانه نیست. فراناز، چراکه به گزارش دیلی میل، بررسی ها ثابت کرده است که مردها به خوبی زنان نمی شنوند و طعم و بو را هم به درستی همسرانشان تشخیص نمی دهند.

 

البته با وجود این یافته ها، باز هم نباید از مردها ناامید شد، چراکه محققان دریافته اند که مردان در شناسایی جزییات دقیق در تصاویر متحرک مهارت بیشتری دارند و این قابلیتشان را در زمان مشاهده فوتبال در تلویزیون مورد استفاده قرار می دهند.

 

6. عادلانه تر تصمیم می گیرند
اگر در رابطه با همسرتان به مشکلی برخورده اید و به دنبال فردی مطمئن برای قضاوت کردن می گردید، از میان خانم ها چنین داوری را پیدا کنید. چراکه به نوشته ساینس دیلی، محققان ثابت کرده اند که زنان عادلانه تر از مردها قضاوت می کنند.

 

بررسی های پژوهشگران در بنگاه های اقتصادی نشان می دهد که مردها برای قضاوت کردن، بیشتر به قوانین، مقررات و روش های سنتی متوسل می شوند؛ درحالی که زنان خودشان را به این معیارهای کلیشه ای محدود نمی کنند و در هر موقعیت، با توجه به شرایطی که در آن قرار دارند، قضاوت کرده و تصمیم می گیرند. فراناز، پس از یک مرد انتظار نداشته باشید که پیش فرض های ثابت ذهنش را کنار بگذارد و مشکل خاص شما را با راه حلی تازه برطرف کند.

 

7. درد را بهتر تحمل می کنند
اغلب ما گمان می کنیم مردها در تحمل درد تواناترند و به خاطر حفظ ظاهر قدرتمندشان هم که شده، درد را بروز نمی دهند. اما محققان در بررسی هایشان خلاف این فرضیه را ثابت کرده اند. به گزارش وب ام دی، آنها می گویند تنها یک زن می تواند درست در روزی که دندانش را جراحی کرده، به تکالیف بچه ها رسیدگی کند و با وجود دردهای بدنی بعد از زایمان، از کودکش مراقبت کند. پژوهشگران می گویند زنان درد را راحت تر تحمل می کنند و یا لااقل در یک دوره از زندگی شان، توانایی بیشتری برای مهار کردن دردهایشان دارند.

 

البته توانایی خارق العاده زنان تنها به تحمل دردهای جسمانی محدود نمی شود، بلکه آنها درد عشق را هم آسان تر تحمل می کنند. درحالی که زن ها گمان می کنند با مردهای آهنین و بی احساس روبه رو هستند، محققان نظر دیگری دارند.

 

آنها معتقدند مردها روزهای عاشقانه را دیرتر فراموش می کنند و با ضربه های احساسی دیرتر کنار می آیند. از نظر پژوهشگران، مردها بعد از طلاق به راحتی یک زن زندگی خود را بازسازی نمی کنند و شاید به همین دلیل است که با عجله کردن در ازدواج مجدد، برای تسکین دردشان تلاش می کنند.

 

8. دوستان بهتری هستند
پژوهشگران دانشگاه منچستر می گویند زنان رکورد دار دوستی های طولانی هستند و رابطه های عمیق تری را هم می سازند. بررسی ها نشان می دهد که زن ها از دوستانشان بیشتر حمایت می کنند و در روزهای خوشی و ناخوشی، در کنار آنها می مانند. از نظر محققان جنس رابطه در دوستی های زنانه و مردانه کاملا متفاوت است و نه تنها عمق بیشتری دارد، بلکه عقلانی تر هم هست.

 

برای زنان مهم نیست که در شهری کوچک در کنار دوستانشان زندگی کنند یا اینکه کیلومترها از آنها فاصله بگیرند، بلکه آنها در هر زمان و هر مکانی به دوستانشان وفادار می مانند و روابط شان را حفظ می کنند.

جدیدترین مطالب سایت