واکنش مرد جوانی که کلیه اش را به اکبر عبدی اهدا کرد!

واکنش مرد جوانی که کلیه اش را به اکبر عبدی اهدا کرد!

واکنش مرد جوانی که کلیه اش را به اکبر عبدی اهدا کرد!

 

جوانی که کلیه اش را به خاطره فقر به اکبر عبدی اهدا کرده است از دست ایشان دلخور است.

 

کسی که کلیه‌اش را به اکبر عبدی اهدا کرد

جوانی که به عبدی کلیه داد صادق سریع‌کار بود؛ جوانی ۲۴ ساله اهل کاشان شهر سهراب سپهری که درگیری‌های اقتصادی فراوان او را ناچار کرد به اهدای کلیه.

 

به گزارش تسنیم، اواسط اردیبشهت ماه امسال بود که اکبر عبدی کمدین برجسته سینما و تلویزیون بعد از مدتها دیالیز توانست به لطف عمل جراحی پیوند کلیه، اوضاع جسمی بهتری را تجربه کند.

واکنش مرد جوانی که کلیه اش را به اکبر عبدی اهدا کرد!

این جوان اما بعد از پیوند کلیه به دلیل ایجاد ضعف جسمانی در بدنش نتوانسته به شرایط طبیعی بازگردد و فعالیت شغلی سابق خود را پی گیرد.

 

صادق سریع کار با بیان اینکه انتظار حمایت بیشتری از طرف عبدی را داشته بیان کرد:البته آقای عبدی به من لطف کردند و از طریق برادرشان ناصر عبدی مبلغی برای اهدای کلیه به من پرداخت شد ولی متأسفانه مشکلات جسمی بعد از عمل اهدای کلیه باعث شد نتوانم درست به کار بپردازم.

 

وی درباره اهدای کلیه به عبدی اظهار داشت:به دلیل شرایط اقتصادی سخت خانواده ام و اینکه خواهرم در آستانه ازدواج بود و درآمدم کفاف فراهم آوردن مقدمات ازدواج وی را نمی داد تصمیم به اهدای کلیه ام گرفتم و البته حتی در زمان اهدای کلیه به آقای عبدی و وقتی از من درخواست گفتگوی تصویری شد زیربار نرفتم چون نمی خواستم گمان کنند به خاطر دیده شدن چنین کاری کردم.

 

این جوان ادامه داد:حالا هم که به درخواست خودم گفتگو می کنم صرفا برای بیان درددل است تا مخاطبان بدانند واقعا به لحاظ اقتصادی در چه وضعیتی هستم.

 

صادق سریع کار افزود:بعد از اهدای کلیه یکی از بستگان آقای عبدی در رسانه ها بیان کرد که حمایتهای ویژه ای از من کرده است ولی جز همان مبلغ ناچیز هیچ حمایتی از من نشد و تازه برخی از دوستان نزدیکم گمان کردند که واقعا اتفاق خاصی در زندگیم افتاده و حتی برخی از من تقاضای دریافت وام کردند(!) اما شاید هیچ کس نداند که به دلیل مشکل جسمی از کار بیکار شده ام و با کارگری گذران زندگی می کنم که آن هم روزی هست و دروزی نیست و در نهایت مدام قرض روی قرض است که انباشته می شود.

 

گفته های برادر اکبر عبدی درباره مرد جوانی که به عبدی کلیه داد

عمل پیوند کلیه این بازیگر صبح پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه با موفقیت انجام شد و خوشبختانه حال عمومی این بازیگر کشورمان خوب است.

 

اکبر عبدی تمامی ماههای اخیر درگیر دیالیز بود و در یک سال و نیم قبل حداقل هفته ای سه روز دیالیز می کرد و این وضعیت به شدت او را ناراحت کرده بود.

 

روحیه اش قبل از جراحی در حد المپیک بود

یکی از حاضران در بیمارستان محل پیوند عبدی درباره شرایط او قبل از جراحی به رضا حسین مردی در گفت:روحیه اش در حد المپیک بود، می گفت و می خندید اما خودش نمی خواهد بعد از جراحی کسی را ببیند.

 

علی عبدی برادر اکبر عبدی درباره جراحی عبدی بیان داشت:خوشحالم عمل اش موفقیت آمیز بود؛ حالش هم بعد از جراحی خوب بود.

 

وی ادامه داد:اکبر چند ماهی دنبال کلیه بود. خدا را شکر که کلیه مناسب پیدا شد و از همه مهمتر اینکه مادرمان که در این مدت از درد کشیدن اکبر خیلی ناراحت بود به این خاطر خیلی خوشحال شد. خوشحالی مادر وقتی دوچندان شد که اکبر بعد از عمل با مادر صحبت کرد.

 

چه کسی به اکبر عبدی کلیه داد؟

ناصر عبدی دیگر برادر این بازیگر درباره کسی که به اکبر عبدی کلیه داده بیان داشت:چون ما سن مان رفته بود بالا و نمی توانستیم این کار را کنیم برای همین مدتی دنبال کلیه برایشان بودیم.

 

وی افزود:کسی که به ایشان کلیه داد؛ مرد جوانی بودند که خیلی لطف کردند و این زحمت را کشیدند. انشاءا.. هر کاری که از دستمان برآید برایشان انجام خواهیم داد.

واکنش مرد جوانی که کلیه اش را به اکبر عبدی اهدا کرد!

عکسی از اکبر عبدی هنرمند پیشکسوت کشور

 

اولین پست اکبر عبدی پس از جراحی پیوند کلیه

 

عبدی طی این پست نوشت:

 

بنام ایزد منان

 

خداوند بزرگ را شاکرم که یاریم می کند تا سختی دوران نقاهت پیوند را سرکنم

 

عزیزانم به عشق شما مردم نازنین سرزمینم حالم خوب است و لحظه به لحظه انرژی قلب مهربان و دعای خیر شما عزیزان را حس میکنم

 

انشالله و به یاری حق تعالی بزودی در کنارتان خواهم بود

واکنش مرد جوانی که کلیه اش را به اکبر عبدی اهدا کرد!

اولین پست اکبر عبدی پس از جراحی پیوند کلیه

جدیدترین مطالب سایت