حقایقی درباره افزایش سایز آلت تناسلی

حقایقی درباره افزایش سایز آلت تناسلی

حقایقی درباره افزایش سایز آلت تناسلی

از نظر علمی و عملی، تنها راه برای افزایش سایز آلت، جراحی است و تمام روشهایی که در تبلیغات مشاهده میکنید (مانند لارجر باکس، قرصهای تقویتی، ژل، کرمهای گیاهی و …) تنها اتلاف وقت و به هدر دادن سرمایه است. روش جراحی نیز پیچیدگیهای خود را دارد و ممکن است عوارضی مانند خونریزی، عفونت و بدفرم شدن عضو را در پی داشته باشد.

 

تولید مثل و ادامه ی بقا بدون شک یکی از مهمترین دغدغه های بشر از زمان خلقت بوده و تا انتهای دنیا نیز خواهد بود و این امری کاملا طبیعی است که هر موجودی (و انسان) برای حفظ و باقی ماندن گنجینه های ژنتیکی خود در طبیعت تلاش کند.

 

از اینرو در جوامع مختلف اندام جنسی مرد به عنوان قدرت مردانگی و تضمین بقای نسل به حساب می آمده است (و در بسیاری نقاط هنوز هم به همین شکل باقی مانده است).

 

جدای از اینکه آیا اندازه اندام جنسی مردانه ارتباطی با قدرت باردار نمودن و بقای نسل دارد یا خیر، مساله ای که تقریبا در تمام مردان مشاهده میشود این است که “آیا اندازه ی آلت کوچکی دارند؟” یا “چطور میتوان اندازه ی آن را بزرگتر کرد؟”.

 

با توجه به اینکه این مساله تقریبا در قشر نوجوان و جوان جامعه گسترش یافته و حجم تبلیغاتی که قرصها و دستگاه های مختلف را برای این منظور پیشنهاد میکنند، افزایش یافته است برآن شدیم تا حقایقی را که احتمالا در مورد آنها اطلاعاتی ندارید با شما در میان بگذاریم.

 

چرا مردان از بابت اندازه آلت خود نگرانی دارند؟

با وجود اینکه اکثر افراد دارای اندازه و حجم کافی (و بیشتر از کافی) برای عشقبازی و داشتن رابطه زناشویی مطلوب هستند اما به دلیل اینکه انتقال عامل وراثت و ژنتیکی بر عهده جنس نر میباشد

 

همیشه نگرانی هایی از بابت توانایی های جنسی وجود دارد و این تصور حاکم است که “هرچه بزرگتر بهتر!”

 

و شاید دلیل اینکه بسیاری از کاربران از طریق ایمیل از ما درخواست انتشار مطلبی در این زمینه را داشتند، همین تصور باشد.

 

مطمئنا اگر یک خانم این مطلب را مطالعه کند از اینکه مردان تا این حد نسبت به این مساله نگرانی دارند متعجب خواهد شد چرا که مطالعات روانشناسی نشان میدهد

 

خانم ها به گونه ای کاملا متفاوت با این مساله برخورد میکنند و چند سانتی متر بزرگتر یا کوچکتر بودن اندازه آلت چندان اهمیتی برای آنها ندارد!

 

 

از دید روانشناسان از مهمترین دلایلی که این مساله فکر و ذهن قشر جوان و نوجوان را درگیر کرده است، مشاهده فیلمهای مستهجن و مبتذل میباشد که فرد با دیدن آنها و مقایسه خود با آن افراد این سوالات و نگرانیها در ذهنش ایجاد میشود.

 

لازم است بدانید که اکثر بازیگران اینگونه فیلمها دارای اندازه های طبیعی و نرمال نیستند و بعضا چندین بار تحت جراحی های متعدد و متنوع قرار گرفته اند.

 

سایر طبیعی آلت چه قدر باید باشد؟

این یک حقیقت است که اندازه ی اندام تناسلی چندان اهمیتی ندارد و زنان به این خاطر سمت شما جذب نمیشوند! بیش از نیمی از جمعیت بانوان نمیتوانند نگرانی مردان در این زمینه را درک کنند!

 

 

حقیقت دیگری که باید بدانید این است که خانمها عمدتا از دو منظر به این قضیه توجه میکنند:

بعضی از خانمها واقعا از آلت بزرگ بیزار هستند و احساس ترس و وحشت دارند (و همین مساله باعث میشود در روابط زناشویی لذت کافی را تجربه نکنند که همین امر منجر به سرد شدن روابط خواهد شد)

 

برای بعضی دیگر از خانمها قطر آلت مهمتر از طول آن است. به این دلیل که قطر آلت است که سبب کشیده شدن دیواره ی واژن میشود و احساس لذت برای خانمها ایجاد میکند.

 

 

جالب است بدانید اکثر سایزها در حالت نعوظ بسیار به هم نزدیک هستند. اندازه ی طبیعی آلت در حالت نعوظ (ایستاده) بین ۱۱ تا ۱۵ سانتی متر است و این محدوده، اندازه ی طبیعی محسوب میشود.

 

ولی بازهم تکرار میکنیم که اندازه ی آلت اهمیتی ندارد چرا که در طول زمان مقاربت، اندازه ی واژن با اندازه ی آلت سازگار میشود (با هر اندازه ای).

 

 

اندازه واژن در حالت طبیعی در خانمهایی که زایمان نداشته اند حدود ۷٫۵ سانتی متر است. برای آندسته که زایمان داشته اند کمی متفاوت است.

 

در صورت تحریک و تهییج جنسی، اندازه واژن تا حدود ۱۰ سانتی متر میرسد.

این بدین معناست که آلت ذکور میتواند تمام واژن را به طور کامل دربر بگیرد مگر در آندسته افراد که دارای میکروپینس (Micro penis) یا کوچک بودن بیش از حد آلت هستند (یعنی کمتر از ۸ سانتی متر در حالت نعوظ).

 

ولی همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، واژن این قابلیت را دارد که به اندازه های بزرگتر نیز تغییر اندازه دهد بنابراین برای سایزهای بزرگتر نیز مشکلی وجود نخواهد داشت.

 

 

* در صورتی که احساس میکنید جزو میکرو پینس هستید باید با پزشک عمومی یا متخصص اورولوژیست (مجاری ادراری) مشورت کنید.

 

چه راه هایی برای افزایش سایز آلت وجود دارد؟

کمپانی ها و شرکتهای زیادی با ارائه ی محصولات افزایشی با قیمتهای گزاف، پولهای هنگفتی بدست آورده اند.

 

کنگره ها و کنفرانسهای جدید پزشکی که در زمینه ی افزایش سایز برگزار شده اند، در مورد محصولاتی که در ماهواره و اینترنت تبلیغ میشوند بحث کرده اند.

 

نتایج این کنفرانسها در مورد محصولات مذکور به طور خلاصه در لیست زیر آورده شده است:

قرص ها و بسته های افزایشی: اتلاف زمان
جراحی افزایش سایز آلت: نامطمئن و بعضا خطرناک
تمرینات افزایش طول: بی اثر و بی فایده
دستگاه های کششی برای افزایش طول: کاربرد بسیار کم و نتایج نامطلوب

 

از نظر علمی و عملی، تنها راه برای افزایش سایز آلت، جراحی است و تمام روشهایی که در تبلیغات مشاهده میکنید (مانند لارجر باکس، قرصهای تقویتی، ژل، کرمهای گیاهی و …) تنها اتلاف سرمایه و وقت است.

 

روش جراحی نیز پیچیدگیهای خود را دارد و ممکن است عوارضی مانند خونریزی، عفونت و بدفرم شدن عضو را در پی داشته باشد.

 

 

در بین روشهای جراحی، بیشترین کاربرد مربوط به بریدن لیگامنت (رباط) نگهدارنده ی آلت است. بدین ترتیب قدرت نگهدارندگی کاهش میابد؛ آلت آویزان شده و بلندتر به نظر میرسد ولی اندازه ی اصلی تغییری نکرده است.

 

 

روش دیگر نیز تزریق چربیهای خود فرد به بافت آلت است که سبب حجیم شدن آن میشود ولی این روش میتواند اختلالاتی را در نعوظ ایجاد کند.

 

 

روشهای جراحی تنها به افرادی پیشنهاد میشود که در گروه میکرو پنیس قرار دارند و مطالعاتی که انجام شده است نشان میدهد حدود ۷۰% مردانی که از طریق روش جراحی (که تنها راه موجود است) اقدام کرده اند، به نتایج مطلوب نرسیده اند و از نتیجه عمل ناراضی بوده اند.

 

پیشنهاد روانشناسان

روانشناسان به افرادی که در این زمینه نگرانی دارند ( و در گروه میکرو پنیس نیستند) پیشنهاد میکنند که به جای تمرکز بر روی اندازه ی آلت، که نگرانی بیهوده ای است؛ تکنیکهای عشقبازی را فرا بگیرند.

 

برخلاف مردان که در طول یک رابطه از بعد جسمانی بیشتر لذت میبرند، زنان باید قبل از شروع رابطه از لحاظ روانی کاملا آماده شده باشند.

 

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم برای خانم ها اندازه چندان اهمیتی ندارد، بلکه طرز رفتار و نحوه ی عملکرد شما است که برای آنان لذت را به ارمغان می آورد.

 

مطالب مرتبط »

 

مدت زمان مناسب برای آمیزش جنسی چقدر است؟

 

مناسب ترین اندازه آلت برای روابط جنسی با همسر

 

تغییر حالت و اندازه آلت تناسلی با افزایش سن

جدیدترین مطالب سایت