حقایق جالب در مورد آلت تناسلی مردان که نمیدانید

حقایق جالب در مورد آلت تناسلی مردان که نمیدانید

حقایق جالب در مورد آلت تناسلی مردان که نمیدانید

در این بخش دانستنی های جالب و مفید درباره آلت تناسلی مردان را می خوانید.

 

  1. آیا میدانستید از هر 5 یا 6 میلیون مرد یک مرد با دو آلت تناسلی متولد میشه؟
  2. آیا میدانستید دو آلت تناسلی در موارد نادری میتواند کار کند؟
  3. آیا میدانستید به طور متوسط از هر 30 میلیون مرد یک نفر بدون آلت تناسلی متولد میشه؟
  4. آیا میدانستیدمردم قبیله اولامبال استرالیا وقتی یک پسر به سن بلوغ میرسه او را روی یک صندلی مینشونند و آلت تناسلیش را روی یک سنگ میذارن و یک مرد با چاقوی تیز در طول آلتش یک برش میزنه و بعد از برش درون زخم را با شن پر میکنند که شکاف یا جای زخم بزرگ تر بشه.و فکر میکردند با اینکار آلت تناسلی هم زیباتر میشه و هم سبک تر؟
  5. آیا میدانستید جونا فائوکن آمریکایی بزرگترین آلت تناسلی را در جهان دارد؟این سایز اندازه گیری و ثبت شده در جهان است.طول آلت او در حالت نعوظ 34 سانتی متر است.تا حدی که در فرودگاه به او مشکوک شدند که سلاحی در شلوارش مخفی کرده است.

 

همچنین بخوانید : همه چیز درباره آلت تناسلی مردان و اندازه بیضه سالم

حقایق جالب در مورد آلت تناسلی مردان که نمیدانید

 

آلت تناسلی مردان عضوی است که بشر بسیار به آن اهمیت می دهد و همیشه درباره آن مطالبی را می خوانیم و درباره اش بسیار کنجکاو هستیم. بسیاری از ما، می دانیم کوچک شدن آلت تناسلی مردانه در استخر به خاطر سرما است. بیدار باش و آماده بودن صبحگاهی آلت مردانه به خاطر پر بودن مثانه است یا به خاطر اینکه مقدار تستوسترون مردان در صبح زود زیاد است. حتی طبیعی است که از نوجوانی در خواب دچار تخلیه جنسی شویم چون در حین شب، تستوسترون به بالاترین مقدار می رسد.

 

اما شاید جالب ترین راز به قول انگلیسی ها این باشد که growers, not showers یعنی آلت بعضی از مردان اهل خودنمایی نیست اما به موقع بزرگ می شود. Dr. Sonstein در بخشی از مقاله عجایب عضو جنسی در مجله « سلامت مردان» می گوید:« آلت هایی که در حالت عادی، جمع شده و کوچک هستند بعد از تحریک شدن، از افزایش قد و قامت بیشتری برخوردار می شوند تا اعضای مردانه ایی که از اول و در حالت عادی، بزرگ هستند»

جدیدترین مطالب سایت