حقایق جالب و خواندنی زندگی شخصی جنیفر لوپز (عکس)

حقایق جالب و خواندنی زندگی شخصی جنیفر لوپز (عکس)

حقایق جالب و خواندنی زندگی شخصی جنیفر لوپز به همراه عکس هایی از جنیفر لوپز را در این بخش گردآوری کرده ایم. اگر جنیفر لوپز ستاره مورد علاقه شماست و می خواهید از حقایق زندگی او باخبر شوید، با ما همراه باشید.

 

1.به گزارش سایت تفریحی و سرگرمی فراناز جنیفر لوپز اولین زنی بود که در یک هفته فیلم و آلبوم او به عنوان بهترین ها انتخاب شد. در سال 2001، فیلم جنیفر لوپز با نام «طراح مراسم ازدواج» در باکس آفیس قرار گرفت و درست در همان زمان، آلبوم «جی. لو» او به عنوان موزیک برتر انتخاب شد.

 

2.آیا راز زیبایی جنیفر لوپز را می دانید؟ جنیفر لوپز در ژانویه 2016 در مورد سبک زندگی اش برای ما گفت. «من مشروبات الکلی نمی خورم، سیگار نمی کشم و از خوردن کافئئین هم پرهیز می کنم. زیرا این مواد پوستم را خراب می کنند.» او حتی حمام آفتاب هم نمی گیرد، اگر چه در ویدئوهایش اینطور به نظر می رسد. او می گوید: «من هیچوقت در دوران جوانی، حمام آفتاب نگرفته ام.

 

به نظرم صورت ما مثل یک ویدئو است که آنچه را ما مصرف می کنیم، در ظاهر نشان می دهد. من جمله ای شنیده ام که می گوید: چهره ای که ما در سنین 25 تا 30 سالگی داریم، چهره ای ست که خدا به ما هدیه داده، اما پس از آن، آنچه لایقش هستیم را نشان می دهد. به همین دلیل من سعی می کنم برای به دست آوردن زیبایی، تلاش کنم.»

 

3.جنیفر لوپز قرار بود یک وکیل شود. او در مصاحبه ای در سال 2001 گفت: «من در دفتر وکالت کار می کردم اما در آن زمان و حتی قبل از آن به موسیقی علاقه شدیدی داشتم. مادر و اطرافیانم مدام به من می گفتند که تو باید یک وکیل شوی اما واقعا آن رشته برای من ساخته نشده بود.»

 

حقایق جالب و خواندنی زندگی شخصی جنیفر لوپز (عکس)

جنیفر لوپز و دوقلوهایش

 

4.جنیفر خواهرانی دارد که مانند او هنرمند و توانا هستند. خواهر بزرگش، لزلی لوپز، یک خواننده اپراست و خواهر کوچک ترش به نام لیندا لوپز، خبرنگار یک برنامه رادیویی در نیویورک است.

 

5.حتما شما هم به موهای جنیفر حسادت می کنید، بله او یکی از بهترین موهای هالیوودی را دارد. رنگ موهای او همیشه زبانزد خاص و عام است. موهای او در مراسم گلدن گلوب واقعا چشمگیر بود. اما آیا می دانستید که جنیفر سالها قبل آرایشگری را به عنوان حرفه انتخاب کرده بود؟ او حتی روی سر خواهرانش تمرین می کرد اما خب درخشش چندانی در این زمینه به دست نیاورد.

 

حقایق جالب و خواندنی زندگی شخصی جنیفر لوپز (عکس)

زندگی مشترک جنیفر لوپز

 

6.جنیفر لوپز با شکست عشقی بیگانه نیست. او در سال 2002 با بن افلک ازدواج کرد اما ازدواج آنها تا سال 2004 بیشتر دوام نیاورد. او بن افلک را یک عشق واقعی می خواند و اعتراف می کند که از این جدایی دلش شکست. او می گوید: «من احساس می کنم که قبلم تکه و پاره شده و از قلبم بیرون زده است.

 

 مردم در این شرایط دست به کارهای مختلف می زنند، برخی از آنها مواد می کشند و برخی دیگر مشروبات الکلی مصرف می کنند، تعدادی هم وقت شان را با خوشگذرانی می گذرانند تا یادشان رود چه بر سرشان آمده؛ اما من این آرامش را در کنار همسر سوم ام، مارک آنتونی یافتم. من فرد دیگری را انتخاب کردم، کسی که بار دیگر عاشقم کرد.»

 

7.سال 1997، زمانی که جنیفر لوپز به عنوان شخصیت «سلنا کوینتانیلا پرز» در فیلم «سلنا» بازی کرد، 1 میلیون دلار دریافت کرد. او با این پول یک کادیلاک برای مادرش خرید.

 

8.این ستاره هالیوود به عنوان مادر نمونه انتخاب شده است. او مادر دوقلوهایی به نام مکس و امی(از همسر سابقش مارک آنتونی) است. او می گوید: «من به عنوان یک مادر به اهمیت دوران بارداری و پس از آن آگاهم و سعی می کنیم بهترین خود را نشان دهم.»

 

حقایق جالب و خواندنی زندگی شخصی جنیفر لوپز (عکس)

ازدواج جنیفر لوپز

 

9.جنیفر فردی به شدت رمانتیک است. او عاشق فیلم هایی است که در آن زن و مرد با هم رابطه ای عاشقانه دارند. او می گوید: «من فیلم «Prelude to a Kiss » را می پسندم زیرا در مورد مردی است که عاشق روح و باطن زنی شده نه ظاهر او، چیزی که همیشه به دنبالش هستم، کسی که من را تنها به خاطر خودم بخواهد.» او اکنون با کاسپر اسمارت نامزد است و اعتراف کرده که ازدواج و دیدن خودش در لباس بلند عروسی در کلیسا را دوست دارد.

 

حقایق جالب و خواندنی زندگی شخصی جنیفر لوپز (عکس)

جنیفر لوپز و فرزندانش

جدیدترین مطالب سایت