حمله مردم به خانه «جن ها» در مصر!! (عکس)

حمله مردم به خانه «جن ها» در مصر!! (عکس)

حمله مردم به خانه «جن ها» در مصر!!

 

به گفته اهالی منطقه ای که این خانه ترسناک در آنجا واقع شده است ساختمان متروکه ای که در تصاویر مشاهده می کنید جن ها در آن زندگی می کنند.

 

در خيابان جمال عبدالناصر در منطقه ابوقير شهر اسكندريه مصر ساختمانی به نام رشدیة وجود دارد. این ساختمان یکی از جنجالی ترین و پر بحث ترین ساختمان سال های اخیر در کشور مصر است. در سال ۲۰۱۲ عده ای از جوانان مصری به این ساختمان حمله کردند تا معمای آن را حل کنند و به حرف ها و شایعات پیرامون آن پایان دهند؛ حرف ها و شایعاتی که تا امروز هم کماکان ادامه دارد.

 

اما داستان ساختمان رشدیة چیست؟
به گزارش سایت سرگرمی فراناز مردم اسکندریه به این بنا ساختمان اشباح و خانه ی جنیان می گویند. در سال ۱۹۶۱ یک مرد یونانی این ساختمان را بنا نهاد، اما از همان روزهای نخست زندگی در این ساختمان با مصائب و مشكلات زيادی مواجه شد و سرانجام در غروب یکی از روزهای گرم تابستان در حالی که او به همراه خانواده اش در سواحل اسکندریه قایق سواری می کردند، غرق شدند. پس از مرگ مرد يونانی و خانواده اش، ساختمان رشدیة به يک مکان متروک تبدیل شد که جز افراد بی پول و بی سرپناه در آن رفت و آمد نداشتند و داستان های عجیب و غریب و ترسناکی از آن پس در ساختمان رشدیة اتفاق مي افتد و نام آن را بر سر زبان ها می اندازد.

حمله مردم به خانه «جن ها» در مصر!! (عکس)

نخستین ماجرا
شبی از شبها یک مرد در حالی که فریادهای گوشخراشی سر داده بوده است، خود را از بالکن رشدیة پایین می اندازد و از دنیا می رود. همسایگان می گویند که او مطمئنا از چیزی ترسیده بوده است.

 

ماجرای دوم مربوط به پیرزنی تنها بوده که او نیز به طرز مشکوکی در خانه اش به قتل می رسد و پلیس نمی تواند اثری از قاتل او پیدا کند.

 

به گزارش فراناز از جمله مشهورترین اتفاقی که در این ساختمان افتاده است ماجرای عروس و دامادی به نام الهام و فرحان است که به دلیل فقر مالی تصمیم می گیرند تا زندگی خود را در یکی واحدهای ساختمان آغاز کنند. آنها پس از مراسم عروسی و خداحافظی از مهمانان وارد خانه می شوند و موضوع عجیبی توجه آنان را به خود جلب می کند.

 

آنها متوجه میشوند که از دیوارهای خانه لکه های خون مترشح می شود و بیرون می آید و قطره های آن به سرعت به پایین سرازیر می شود. الهام و فرحان که در شوک فرو رفته بودند ناگهان صدای آب می شنوند. شیرهای آب به خودی خود باز شده بودند. فرحان به سمت شیر آب می رود و آنچه می بیند باور نمی کند. آب قرمزی شبیه خون است که از شیر بیرون می آید. آنها تصمیم می گیرند تا با حفظ خویشتنداری خانه را ترک کنند و به منزل یکی از آشنایان خود بروند اما این پایان ماجرا نبود. در راهروی ساختمان زنی ژولیده و ترسناک روی زمین دراز کشیده و با خنده های ترسناک از آنها استقبال می کند و… .

 

فردای آن روز خانواده فرحان و الهام آن دو را در حالی که بیهوش شده بودند در مقابل در ورودی ساختمان پیدا می کنند.

حمله مردم به خانه «جن ها» در مصر!! (عکس)

در سال ۲۰۱۲ جمعی از جوانان مصری از طریق فیسبوک با هم قرار می گذارند که به این ساختمان هجوم ببرند و راز آن را کشف کنند. آنها می گویند که در آنجا چیز خاص و منحصر به فردی نبوده است. همه چیز عادی بود و خبری از جن و شبح در آن نبود؛ اما این حرکت هم ترس مردم را از این ساختمان از بین نبرده و هنوز هم بسیاری از این ساختمان دوری می کنند و اگر از یکی از اهالی اسکندریه درباره رشدیة سؤال کنی، خواهد گفت: از آنجا حرف نزن. موضوعات بهتری هم هست که بتوانیم درباره اش صحبت كنيم.

 

مطالب مرتبط :

 

عکس های دیدنی و جالب از شبح ها و جن ها دیده شده

 

شهر تاریخی پترا در اردن که بدست جن ها بنا شده+عکس

جدیدترین مطالب سایت