حکم شرعی جنابت زنان و ارگاسم خانم ها در خواب چیست؟

حکم شرعی جنابت زنان و ارگاسم خانم ها در خواب چیست؟

حکم شرعی جنابت زنان و ارگاسم خانم ها در خواب چیست؟

دانستن احکام شرعی در زنان از اهمیتی زیادی دارد. سوالات زیادی در این مورد وجود دارد که خانم های عزیز دوست دارند جواب شرعی آن را بدانند حکم شرعی جنابت زنان و ارگاسم زنان در خواب چیست و مراجع تقلید در این مورد چه می گویند اگر شما هم در همین مورد به سوالی بر خورده اید می توانید تا انتها با ما همراه باشید امیدواریم جواب سوالتان در این مورد بگیرید.

حکم شرعی جنب شدن زن در خواب

در این مطلب از فراناز شما را با سوالات و پاسخهای آن در مورد جنابت زنان و ارگاسم زنان در خواب و راههای تشخیص ارضا شدن و انزال زنان و احکام آن آشنا میکنیم.چگونه ميشود که زن متوجه شود که در خواب به ارگاسم رسيده است؟

 

آيت الله خامنه اي : بطور کلى اگر زن به اوج لذّت جنسى برسد و در آن حال مايعى از او خارج شود جنابت محقق شده و غسل بر او واجب است ولى اگر شک کند که به اين مرحله رسيده يا نه و يا شک در خروج مايع داشته باشد، غسل واجب نيست.

 

آيت الله مکارم شيرازي: در مورد احتلام زنان، هرگاه زنان به اوج لذّت جنسى برسند و همزمان رطوبتى از آنها خارج گردد (که غالباً همراه با سستى بدن است) رطوبت مذکور حکم منى دارد و بايد غسل جنابت کنند. و در صورت شک وظيفه اي ندارند.

 

آيت الله سيستاني : اگر شک کرد و آبي خارج نشده بود غسل واجب نيست .

 

آيت الله فاضل لنکراني: اگر زن از رسيدن به ارگاسم درخواب متوجه شود و بعداز بيدار شدن يقين کند که به ارگاسم رسيده و درآن حال مايعي خارج شده جنب مي شود اما اگرنفهمد که به ارگاسم رسيده يانه و يا شک کند؛ مايعي هم اگرخارج شود پاک است و غسل ندارد.

 

آيت الله وحيد خراساني: لازم نيست که متوجه شويد که به ارگاسم رسيده ايد يا نه ،اگر متوجه شديد که همراه با اين حالت رطوبتي آمده که از خروج آن لذت برديد در اين صورت جنب شده ايد.

جدیدترین مطالب سایت