خانم های جذاب و لاکچری ای که به طرز عجیب از پسران زورگیری می کردند+عکس

خانم های جذاب و لاکچری ای که به طرز عجیب از پسران زورگیری می کردند+عکس

خانم های جذاب و لاکچری ای که به طرز عجیب از پسران زورگیری می کردند+عکس

 

 خانم های جذاب و لاکچری ای که به طرز عجیب از پسران زورگیری می کردند+عکسخانم های جذاب و لاکچری ای که به طرز عجیب از پسران زورگیری می کردند

 

 

به گزارش فراناز خبری در رابطه با زورگیری خانم های جذاب با آرایش غلیظ به پلیس ارائه شده و پس از بررسی هایی که انچام شد این خانم ها بازداشت شدند.

 

در مورخه 16/06/1394 جوانی با مراجعه به گشت کلانتری 139 مرزداران اعلام کرد که توسط دو خانم مورد زورگیری و سرقت قرار رگفته است .

 

 

-پرونده در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ :

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

 

-اظهارات مالباخته :

مالباخته پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : “ساعت 15:00 ، مقابل دستگاه عابربانک در بلوار مرزداران ایستاده بودم که خانم جوانی با ظاهری آراسته از من خواهش کرد تا مبلغ 200 هزار تومان را ازطریق تراکنش مالی به حساب کارت وی منتقل کرده و در عوض این مبلغ ( 200 هزار تومان ) را به صورت نقدی تحویل بگیرم .

 

من نیز درخواست این خانم جوان را انجام داده و برای گرفتن مبلغ 200 هزار تومان پول خود ، بهمراه این خانم به محل پارک یک دستگاه خودرو 206 نقره ای رنگ که در آن خانم دیگری در پشت فرمان ماشین نشسته بود مراجعه کردم ؛ در زمان تحویل گرفتن پول این دو خانم تعارف کردند که اگر مسیرحرکت من با آنها مشترک است ، می توانند مرا تا قسمتی از مسیر مشترک برسانند و من نیز به قصد آنکه زودتر به منزل برسم درخواست آنها را قبول کرده و سوار ماشین آنها شدم.

 

به محض حرکت ماشین ، ناگهان این دو خانم با چاقو به سمت من حمله ور شده و با تهدید مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان وجه نقد ، یک رشته دستبند طلا ، کیف حاوی لب تاپ و عابربانک مرا گرفته و به سرعت از محل متواری شدند .

 

 

-شناسایی مجرمین سابقه دار پایگاه دوم :

با توجه به شیوه و شگرد سرقت ، کارآگاهان پایگاه دوم با مراجعه به شعبه بانک و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته موفق به شناسایی تصویر یکی از متهمین و همچنین شماره پلاک خودرو 206 نقره ای رنگ به شماره انتظامی ایران88/*** ی 53 شدند .

 

با شناسایی آخرین مالک خودرو 206 ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خودرو 206 متعلق به یکی از مجرمین سابقه دار پایگاه دوم بنام “یاسمین . م” ( 28 ساله ) می باشد که سال گذشته به اتهام سرقت منزل در منطقه بلوار فرحزاد ، بهمراه یکی از دوستانش بنام آتنا . الف ( 32 ساله ) دستگیر و در حال حاضر هر دو نفر با تأمین قرار آزاد هستند .

 

با شناسایی تصویر یاسمین توسط مالباخته و احتمال همدستی آتنا . الف ( 23 ساله ) در سرقت اخیر تصویر وی به مالباخته نشان داده شد که بلافاصله آتنا نیز مورد شناسایی قرار گرفت .

 

 

-دستگیری دو متهمه :

با شناسایی یاسمین و آتنا ، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل سکونت آنها در مناطق پاسداران و سعادت آباد ، هر دو نفر آنها را دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند ؛ هر دو متهمه پس از مواجه حضوری با شاکی پرونده ، صراحتا به سرقت به شیوه زورگیری اعتراف کردند .

 

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهمه ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و تحقیقات جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین شناسایی سرقت های مشابه توسط متهمین در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

جدیدترین مطالب سایت