خانواده میترا استاد رضایت دادند؟

خانواده میترا استاد رضایت دادند؟

خانواده میترا استاد رضایت دادند؟

 

به گزارش فراناز داماد محمد علی نجفی بدون تایید یا تکذیب شایعه گرفتن رضایت از خانواده میترا استاد گفت: منتظر صدور حکم هستیم.

دقایقی پیش در فضای مجازی شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه خانواده مرحومه میترا استاد از قصاص محمد علی نجفی صرفنظر کرده و رضایت دادند.

در پی این خبر داماد محمد علی نجفی در گفتگو با برنا بدون تایید یا رد این خبر گفت: فعلا حکم منتشر نشده است و ما منتظر صدور حکم هستیم و الان در این خصوص اظهار نظر نمی‌کنیم، تا زمانی که حکم اعلام نشود نمی‌توانیم حرفی بزنیم.

وی همچنین از تلاش‌های خانواده محمد علی نجفی برای اخذ رضایت از خانواده مرحوم استاد خبر داد.

 

اما واکنش وکیل اولیای دم متفاوت از آن شایعات بود:

یکی از وکلای اولیای دم میترا استاد گفت که اعلام رضایت موکلانش صحت ندارد.

در واکنش به انتشار خبری مبنی بر اعلام رضایت اولیای دم میترا استاد اظهار کرد: خبر اعلام رضایت خانواده استاد از نجفی صحت ندارد و شایعه است.

حمید گودرزی، وکیل مدافع نجفی روز یکشنبه گفت که برای رضایت تلاش کرده‌ایم ولی هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

او در واکنش به خبر صدور حکم قصاص موکلش نیز گفت که صدور حکم قصاص بعید و دور از ذهن نیست.

بر اساس این گزارش، میترا استاد – همسر دوم محمدعلی نجفی-  شهردار سابق تهران صبح روز سه‌شنبه ۷ خردادماه با شلیک گلوله به قتل رسید. پس از انجام تحقیقات و شناسایی قاتل، نهایتاً عصر همان روز نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد. نجفی انگیزه خود برای قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

۱۳ خردادماه کیفرخواست پرونده «محمدعلی نجفی» صادر شد.

سه جلسه دادگاه برای رسیدگی به این پرونده در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار شد.

طبق اعلام علی القاصی مهر، دادستان عمومی و انقلاب تهران، اتهامات محمدعلی نجفی «قتل عمد میترا استاد»، «حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز»  و «ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی)» است.

مطالب داغ هفته اخیر