خسته شدن ربات جنسی از صف کشیدن مردان برای رابطه با آن

خسته شدن ربات جنسی از صف کشیدن مردان برای رابطه با آن

خسته شدن ربات جنسی از صف کشیدن مردان برای رابطه با آن

مردانی که در یک نمایشگاه برای مشاهده و لمس کردن ربات جنسی صف کشیده بودند با کارهای خود باعث شدند که این ربات با نقص فنی و خرابی مواجه شود. اندام این ربات انقدر دستکاری شده بود که ربات با نقص فنی روبرو شد. یک ربات جنسی که در نمایشگاه تکنولوژی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته بود، آن‌قدر دستمالی شد تا از کار افتاد.

 

به گزارش فراناز پس از آنکه صفی از مردان این روبات چهار هزار دلاری را آزمون کردند، انگشت‌هایش شکست و در اوضاع نامناسبی رها شد. سرگی سانتوس، سازنده این ربات از بارسلون اسپانیا گفت: «مردم روی سرش ریختند و پستان‌ها، پاها و دست‌هایش را فشار دادند. دو انگشتش شکست و لباسش لک شد.»

 

روبات نیاز به تعمیر دارد. به نظر می رسد که سامانتا برای این حد رابطه فیزیکی طراحی نشده بود. آقای سانتوس گفت: «مردم چقدر می توانند بد باشند. آن ها بدون آنکه این تکنولوژی را درک کنند و بدون آنکه بابت آن پولی پرداخت کنند، با این عروسک مانند وحشی‌ها رفتار کردند.»

 خسته شدن ربات جنسی از صف کشیدن مردان برای رابطه با آن

یکی از کاربران توییتر نوشت : انقدر سامانتا را محکم دستمالی کردند که خراب شد

 

این پیشامد یکبار دیگر به بحث در مورد افزایش محبوبیت عروسک های جنسی و عواقب این نوع گرایش دامن زده هست. بر زمینه تحقیقات انجام شده درصد چشمگیری از مردم گفته‌اند که «مایل به بهره گیری از روبات هاي جنسی میباشند.» ۴۰ درصد افرادی که در یک نظرسنجی شرکت کردند، گفته‌اند که شاید در پنج سال آینده یک ربات جنسی میخرند.

 

اکثر پژوهشگران معتقدند افزایش محبوبیت ربات‌هاي جنسی می‌تواند تبعات بسیار گسترده‌اي از جمله کاهش قاچاق برده‌‎هاي جنسی داشته باشد. آن ها هم‌چنین معتقدند که اگر افراد بتوانند تخیلات جنسی خود را با این ربات‌ها به اجرا درآوردند به کاهش انتقال مریضی‌هاي جنسی حتی کاهش بهره گیری از فاحشه‌ها منجر خواهد شد.

 

اما شمار زیادی از روان‌ درمانگران جنسی و پژوهشگران معتقدند که فرآوری این ربات‌ها نگاه کلیشه‌اي و سنتی به زن را تقویت میکند و این پیام را صادر میکند که رابطه فقط جنبه شهوانی دارد.

جدیدترین مطالب سایت