خودروی حیرت انگیزی که صاحبش را می شناسد + عکس

خودروی حیرت انگیزی که صاحبش را می شناسد + عکس

خودروی حیرت انگیزی که صاحبش را می شناسد+عکس

 

ما در دنیایی زندگی می کنیم که هر روزه شاهد گسترش و پیشرفت علم هستیم . نمونه ی شاخص آن ساخت این خودروی هوشمند است که صاحبش را میشناسد و با نزدیک شدن صاحبش به خودرو علامت های جالب از خود نشان میدهد. شرکت خودروسازی لینکولن (Lincoln) آمریکا، سامانه جدید را روی خودروهایش طراحی کرده که باعث می شود خودرو،مالک خود را از دور تشخیص داده و برایش پیام بفرستد.

 

خودروی حیرت انگیزی که صاحبش را می شناسد + عکسخودروی حیرت انگیزی که صاحبش را می شناسد

 

خودروی حیرت انگیزی که صاحبش را می شناسد + عکسخودروی حیرت انگیزی که صاحبش را می شناسد

 

 

این سامانه ابتدا روی خودروهای MKC مدل2015 نصب شد و قادر بود حضور راننده را از فاصله 2.5 متری درصورت حمل سوئیچ- خودرو تشخیص دهد

 

اما در طرح جدید بخش‌های درونی و بیرونی خودرو سریعا نسبت به حضور راننده واکنش نشان می‌دهد و با نمایش خوش‌آمدگویی روی زمین، درخشان کردن دستگیره درها، روشن و خاموش شدن مکرر چراغ‌های LED و اثر بر دکمه‌های شروع مجدد به راننده خوش‌آمد می‌گوید.

در این خودروها علاوه بر اینکه مالک از نورپردازی دینامیک بیرونی لذت می‌برد خودرو با شناسایی راننده قبل از ورود وی حالت آینه، موقعیت صندلی و فرمان را آماده ورود او می‌کند.

 

شرکت لینکولن تولیدکننده انواع مختلف خودروهای لوکس است که هم‌اکنون از زیرمجموعه‌های شرکت خودروسازی فورد آمریکا محسوب می‌شود.

جدیدترین مطالب سایت